|

استوری جوندار "سردار آزمون" واسه بارداری زنش جلو فالوورا؛ دُخی گیس قشنگه چه واویلاس!

sardar azmoun shayanews

سردار آزمون فوتبالیست اهل ایران که مدتی پیش با حواشی دختر روسی و باردار شدنش جنجالی شده بود، اینبار از پدر شدنش خبر داد!

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- تو دنیای فوتبالی ها این تنها استعداد و بازیِ بازیکنان در مستطیل سبز نیست که خیلی طرفدار داره و دیده میشه و اونهارو به شهرت میرسونه، بلکه حواشی و جنجالات فوتبالیست ها تاثیر بسیاااار زیادی در دیده شدن این افراد داره که خب بُعد مثبتش اینه که شخص به شهرت داشته یا نداشته اش خیلی اضافه میشه و بولد میشه، از طرفی هم میتونه شاخ بشه و درآمد بیشتری بدست بیاره! اما خب بُعد منفیشم اینه که ممکنه آبروش با خاک یکسان بشه! مثلا یکی از اونها سردار آزمون می باشد که در حال حاضر هم بایرلورکوزن آلمان حضور داره و شب گذشته گلی جانانه زد! سرار آزمون اینکه در رابطه با چه موضوعی آبروش رفت و یا جنجالی شد بماند چرا که در ادامه بیشتر در رابطش صحبت خواهیم کرد؛ اما جذابیتی که به تازگی سردار آزمون ازش رونمایی کرد و حسابی همه جا خبرش پیچید بچه دار شدن این چهره هستش که اینبار با افتخار عنوانش کرد، نه اینکه بزنه زیرش!! در ادامه استوری سردار خان رو در این رابطه مشاهده می کئید.

sardar_azmoun_s instagram 2023-2-27 story

بزرگتر بودن همسر سردار آزمون چه داستانی شدا

سردار آزمون خیلی وقته که با خانومی به نام آناهیتا کریمی ازدواج کرده که البته این زوج از همون ابتدا هم حرف و حدیث بزرگتر بودن خانوم از آقا رو داشتند. البته که این موضوع ظاهرا میون فوتبالیست ها جا افتاده هستش چرا که سردار و آناهیتا دو سال فاصله سنی دارن و مهدی قائدی و همسرش ستاره معصومی هم هفت سال! البته که میدونید در هر دو مثال هم خانوم ا آقا بزرگتره و مدتهاست که مهدی خان بابت این موضوع حرف میخوره چرا که به خصوص در برخی از تصاویر به شدت غلیظ هستش این شرایط رو به راحتی میشه فهمید!

Untitled

ماجرای ناجور سردار آزمون سر بچه اولش! ایشون گردن گیرش خرابه؟

اما چرا در ابتدای متن گفتیم سردار آزمون اینبار میتونه علنی بگه بچه دار شده؟ چون اگه یادتون باشه مدتی بود که این چهره با حرف و حدیث ارتباط با زن روسی و باردار شدنش حسابی شده بود نقل هر رسانه و خبرگزاری!

سال گذشته بود که دختری روس به نام آلیا چند ماهی پیگیر شکایتی مبنی بر اینکه با سردار آزمون رابطه داشته بوده و حامله شده، شد. این خانوم روسی حتی مدعی شد که دختر اونها شباهت زیادی به سردار داره و حاضره که از اونها تست دی ان ای بگیره و جالبه که سردار خان هم ابتدا قبول کرد که در دادگاه حضور پیدا کنه اما نرفت که نرفت!!

sardar-azmoun-alia

حالا جریان چی بود؟ سرداری که نرفت دادگاه تا واسه دخترش خرج نکنه!

البته که این حرکت مادر بچه بیخود و بی جهت نبود و مامان خانوم قصد داشت تا از سردار آزمون غرامتی سنگین معادل یک چهارم درآمدش بگیره تا هزینه های بچش تامین بشه!!

ماجرا اینجوری بود که سردار آزمون با دختری به نام آلیا در کازان آشنا شد و بعد از انتقال سردار آزمون به زنیت سن پترزبورگ، خانوم و آقا به ملاقات همدیگه ادامه دادن! بعد از مدتی آلیا باردار شد و رابطشون به پایان رسید. ابتدا سردار آزمون از مادر فرزندش حمایت مالی میکرد اما این رقم با رقم قانونی که آلیا روش حساب باز کرده بود، مطابقت نداشت. در نتیجه کار به دادگاه کشیده شد و بعد از کلی شکایت و شکایت بازی، دست آخر سردار آزمون تو دادگاه حاضر نشد و حکم به شکل خودکار به نفع شاکی صادر شد. سردار آزمون درخواست تجدید نظر داد چرا که به دلیل حضورش در آلمان نتونست در معاینات لازم حضور پیدا کنه. آخر سر هم خبر رسید که سردار آزمون دیگه هیچ رقمی رو بابت حمایت و نگهداری از دخترش پرداخت نمیکنه و همه راه های ارتباطی رو مسدود کرده و اونچه ناقابلی هم که میداده رو قطع نموده!!

ناگفته نمونه که وکیل آلیا گفته ما این پرونده رو بیخیال نمیشیم و همچنان پیگیر هستیم!!

228494

اما سردار آزمون چجوری با آناهیتا کریمی آشنا شد؟

سال ۹۸ بود که آزمون در برنامه دورهمی اعلام کرد در شرف ازدواج است و مایل است هر چه زودتر با همسر آینده اش نامزد کند. آزمون توضیح بیشتری درباره ازدواج خود نداد اما در پاسخ به سؤال مهران مدیری درباره نحوه آشنایی اش با همسر آینده خود گفت آشنایی دورادوری با یکدیگر داشتند و در اولین ملاقات به همدیگر علاقمند شدند.

5665193

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مهرداد ارسالی در

    عجب ،

  • ایمان ارسالی در

    چیه این آخه سردار

  • ناشناس ارسالی در

    واقعااا بچه شبیه سردار آزمون هست مخصوصا گوشاش

  • ناشناس ارسالی در

    اینها بلدن فوتتبال رو

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها