|

فیگورای عجیب جورجینا با لباس‌ خونگی تو بلاد سعودیا؛ ننگ ناجووور رونالدو رو شد

ronaldo and georginagio shayanews

حضور رونالدو و نامزدش جورجینا تو عربستان هم حاشیه دار هست و تقریباً هر روز تو فضای مجازی یه خبری در مورد اون ها هست

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- رونالدو و نامزدش جورجینا حسابی این روزها به زندگی این روزهاشون خو گرفتن و در حالی که تصور میشد اون ها تو عربستان با چالش های متعددی روبرو بشن اما انگار همه چیز عالیه و بر وفق مراد رونالدو و خانوادشه و این موضوع رو میشه از ویدیوهایی که رونالدو و نامزدش تو فضای مجازی منتشر می کنن فهمید.

در آخرین مورد اون ها جورجینا رودریگز نامزد اسپانیایی - آرژانتینی رونالدو ویدئویی را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرده که در آن دخترش به زبان عربی صحبت می‌کند.

به نظر می‌رسد که دختر رونالدو شروع به یادگیری برخی از کلمات عربی کرده است، مانند روز‌های هفته که آن‌ها را روان تلفظ می‌کرد و همچنین برخی جملات و آهنگ‌ها را تکرار می‌کرد.

استایل های کمی ناجووو زنِ ونالدو تو خیابونای ریاض!

در روز‌های اخیر جورجینا با نمایش قاب‌های متفاوتی از خودش در ریاض سر و صدای زیادی را در میان هواداران و مخالفان اش به پا کرده است.

او که یکی از مدل‌های تبلیغاتی برند مشهور و لوکس الو یوگا است در اغلب روز‌ها با نمایش لباس‌های این برند سعی در جلب توجه مخاطبین اش داشته است.

همین امر سبب شده برخی از مخالفین جورجینا در عربستان به نوع پوشش بعضی از لباس‌های او اعتراض کنند و او را به خودنمایی افراطی متهم کنند. اما گروهی از کاربران که از هواداران این خانواده هستند معتقدند او فقط نماینده برند‌های گرانقیمت و معروف دنیای مد است و اهل فخرفروشی نیست.

gorginya

البته نکته جالب این پست جورجینا کامنت عاشقانه رونالدو است که با یک قلب قرمز به او ابراز علاقه کرده است.

خودنمایی جورجینای رونالدو حسابی رو مخ کاربرا

البته این تنها عکسی نبود که جورجینا منتشر کرد و خانوم تصویری دیگه هم منتشر کرد و در اون یکسری از کفش های گرون قیمتش رو به همه نشون داد که واکنش های تندی به همراه داشت.

کاربری در این باره نوشت: حتی اگه جورجینا هم باشی و شوهرت رونالدو باشه و روهم اندازه 10 تا کشور فالوور داشته باشید بازهم عقده ای اینو داری که چیزایی رو که داری به نمایش بگذاری!

go

وقتی جورجینا رونالدو میره به جنگ آنتونلا مسی!

جورجینا رودریگز و آنتونلا روکوزو هر دو اهل آرژانتین هستند و بق گفته های رونالدو باهم یه دوستی دورادوری هم دارن. البته این دو نفر به خار اینکه هر دو مدل هستند یک رقابتی هم بینشون وجود داره. جورجینا به تازگی با انتشار تصویری از خودش و حجم خرید های گسترده اش از برند مشهور الو یوگا توجه مخاطبین اش را جلب کرده است.

البته مدتی است که نامزد رونالدو به عنوان مدل تبلیغاتی با این برند معروف و معتبر ورزشی در حال همکاری کردن است.

اما برخی از هم کاربران اعتقاد دارند از آنجایی که همسر مسی هم به عنوان مدل با برند الو یوگا کار می کند، این اقدام عجیب جورجینا می تواند در رقابت با او باشد.

6405c6530aa52

ماجرای رابطه جنسی رونالدو با دوتا مدل اهل آمریکای جنوبی

در روزهای اخیر که رونالدو و نامزدش تو عربستان هستند دوتا خانم مدل اهل آمریکای جنوبی مدعی شدند که کریس با اون ها ابطه داشته و به نوعی به جورجینا خیانت کرده. اولین ادعای خیانت از دانیلا چاوز شیلیایی بود که حتی مدعی شد که فیلم‌هایی برای اثبات ادعای خود دارد و دروغ نمی‌گوید که با یکی از مشهورترین ورزشکاران جهان رابطه جنسی داشته است.

مدل سابق یکی از مجلات آمریکایی می‌گوید دیگر نمی‌تواند در برابر این شایعات سکوت کند و به همین دلیل تصمیم گرفت در مورد اتفاقاتی که رخ داده افشاگری کند. بعد از اظهاراتی که داشت این مدل مورد حمله هواداران کریستیانو در توییتر قرار گرفت و او برای اثبات اینکه حرف هایش ساختگی نیست گفت: «من حتی یک ویدیو دارم، اما نمی‌توانم آن را آپلود کنم، زیرا او هم در این ویدیو حضور دارد، این جز حریم خصوصی است و ما در آن ویدئو بدون لباس هستیم».

پس از او جورجیلای ونزوئلایی مدعی شد که قبل از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پرتغالی‌ها دیداری صمیمانه داشته است. او در بیانیه‌ای گفت: «این دیدار با توافق من انجام شد، اما با وجود رضایتی که داشتم احساس می‌کنم به دلیل بدنامی و قدرت کریستیانو مورد سو استفاده قرار گرفته‌ام.»

ro

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی بد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها