|

ویدا جوان انگاری واسه جَووونیش یه اکسیر جُسته؛ تریپ خانوم تو اینستا حسابی دیدنیه!

vida javan shayanews

ویدا جوان بازیگر جذاب و جوان ایرانیه که گهگاهی در اینستاگرام شیطنت داره و اینبار با فیگور های پیچ خوردش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ویدا جوان بازیگر جذاب و خوش فیس ایرانیه که سالهاست در این عرصه شگفت انگیز حضور داره و بازیگری میکنه. ویدا جوان اما مِن جمله هنرمدانی هم هست که چندان در سینما دیده نشده و بیشتر سریال های تلویزیونی بودن که این بازیگر جوانمون رو به شهرت رسوندن. مثلا اولین بار سریال "زمانه" بود که ویدا جوان کاراکتر خواهر کوچیکه رو بازی کرد و یه دختر خیلی آروم رو به تصویر کشید. اما بعدتر نقش های این چهره چالشی تر و غلیظ تر شد تا جایی که در چند فیلم و سریالی که تو کارنامه کاریش داره، همه جور نقشی اعم از آروم و مهربون، طنز و خشن، اجتماعی و خشن و ... هستش و نشون داد که ویدا جوان استعداد خوبی در این عرصه دره چرا که به راحتی میتونه تو جلد همه این شخصیت ها بره و به جذابترین شکل به تصویرشون بکشه.

vida-javan-1

ویدا جوان و ترفندی که حسابی جَووون نگه داشت!

ویدا جوان درست به مانند اسمش جوانه و چهره ای به شدت بی بی فیس داره طوری که از اولی که دیده شد این شکلی بود و همچنان هم همین شکلیه و هنوز یه دختر تینیجر و کم سن و سال دیده میشه.

در واقع ویدا جوان مِن جمله هنرمندانی محسوب میشه چندان با صورتش ور نرفته و هی از اینور بوتاکس و از اونور ژل تزریق نکرده. خانوم بازیگر در علاوه بر این در استایل و ظاهرشم همیشه سعی داشت تا جیگول و رنگی دیده بشه و از زیادی زنونه تیپ زدن فراریه که خب همه این موارد باعث جوون تر دیده شدن سن و سالش میشه.

vida-javan-8-1024x1024

پیج فسقلی اما پر بار ویدا جوان

ویدا جوان اما با وجود اینکه گفتیم چندان با پرده نقره ای رابطه خوبی نداره و درش دیده نمیشه، به خوبی تونست در این جعبه جادویی خودی نشون بده و جایگاهی اسم و رسم دار برای خود بسازه! ویدا جوان در اینستاگرام فعالیت چندان زیادی نداره که خب این هم باز نشون دهنده دوری این بازیگر از حواشی هستش چرا که دیگه این روزا بازیگرا نصف کارشون با خودشونه تو بازیگری و نصف دیگه شهرتشون از طریق اینستاگرام و فضای نامرئیه مجازی به دست میاد. اما خب انگاری ویدا جوان خیلی با این روند اُخت نیست و تو پیج کوچولویی که دستش داره تعداد کمی پست گذاشته با تعداد کمی فالوور. البته که دنبال کنندگان ویدا بانو 80 هزار کاربر هستند و تعداد کمی نیست اما برای یک بازیگر زن مشهور کمه!! در ادامه تصاویری رو مشاهده می کنید که نشون میدن ظاهرا خانوم جوان با ژستای پیچ خورده رابطه خوبی دارند.

unknown_200521700_1157861998047896_5715447926056616556_n

نسبت ویدا جوان با رامبد جوان چیه؟

اما از این ها گذشته میدونید که فامیلی جوان از خاص فامیلی هایی هستش که خیلی پیدا نمیشه و خاصه. اما در این بین هستند مخاطبین ریز بینی که حواسشون به جوان ها بود و واسشون سوال شد که آیا ویدا جوان با رامبد جوان نسبتی داره؟

که در پاسخ باید بگیم خیر! و این تنها یک شباهت اسمی هستش و تمام!

unknown_241934381_860478944635964_7106321981618063002_n

ازدواج ویدا جوان و همسرش که تو کل جهان عجیب به نظر میاد!

قطعا تو همه جای دنیا اون موضوعی که لبشتر دیده میشه اینه که آقا از خانوم خواستگاری میکنه و بله رو میگیره! در این جا خانوما متعجب میشن اما خب همیشه ته دلشونم منتظر هستند و میدونن بالاخره روزی آقایی چنین درخواستی ازشون میکنه و در نهایت یا میگن بله یا خیر! 

اما اینکه از یک آقا خواستگاری بشه بیشتر جای تعجب داره، البته بیشتر برای خود اون آقا! چرا که مرد ها اکثرا تو دلشون چنین چیزی رو تصور نکردن و در آن واحد شاید واکنشی عجیب داشته باشن! ازدواج ویدا جوان و همسرش نیز این چنین بود  و تو دسته دوم قرار دارند. 

vida-javan-nakhasteh_3

قصه از این قراره که ویدا جوان در یک حرکت عجیب خودش از همسرش ایلا تهرانی خواستگاری کرده و آقای تهرانی هم به قدری از این موضوع ذوق زده شده که همون لحظه پاسخ مثبت رو میده!

ویدا جوان و ایلا تهرانی یک زوج جوان هنری هستند که اساس زندگیشون بر مبنای عشق بوده، این زوج قواعد زندگی های مشترک عادی رو به هم زدند و نشون دادند با صداقت و عشق هم میشه زندگی رو شروع کرد!!1

و اما مهریه!

1668928829671b

ویدا جوان از پژژژی هم شیطون تره واسه همسرش!

اگه سریال پژمان رو دیده باشین قطعا با تیکه های شیطنت آمیز ویدا جوان جلوی بازیگرای حرفه ای مثل بهاره رهنما خاطرات زیادی دارید. اما این شیطونیا فقط مختص سریال پژمان نیس و ویدا خانوم خارج از فضای بازیگری هم با کلی جنگولک بازی سعی داره بیش از پیش به چشم بیاد.

واسه همین هم بعضی اوقات عکسایی از خودش منتشر میکنه که این شیطونیا رو به رخ بقیه میکشه و به معنای واقعی کلمه داره میگه که سن و سال و این حرفا اهمیت چندانی نداره و اصل کار همون فاز جوونیِ که تو ویدا جوان دیگه واقعا در حال شکوفا شدنه!

sfe

بیوگرافی ویدا جوان

ویدا جوان زاده ۳۱ مرداد ۱۳۶۵ در تهراناست. وی بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری طراح و ایده‌پرداز و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش‌های حمید سمندریان می‌باشد.

ویدا جوان با بازی در سریال زمانه محصول سال ۱۳۹۱ در نقش نگار به کارگردانی حسن فتحی به تلویزیون معرفی شد. از دیگر سریال‌های او می‌توان به ماه و پلنگ، مجموعه پژمان و زمانه و شمعدونی ،آسمان من و سارق روح و و زیر هم کف فیلم ملبورن روزهای آبی وآبادان یازده ۶۰ اشاره کرد.

vida.javan_1626106859

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها