|

ظاهر عجیب "ویدا جوان" که باور نمیکنید جسارتشووو؛ چه مهریه خوشرنگی از همسرش گرفت!

vida javan shayanews

ویدا جوان اغلب بی حاشیه هستش اما خب گاهی هم به دلیل شیطنت یه کاربر میره تو جنجالاتی که اصلا متعارف نیستن و سانسور لازززمن!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ویدا جوان رو شاید درصد کمی با اسم نشناسید اما قطعا با چهره این بازیگر آشنا هستید چرا که ویدا جوان با بازی در سریال "زمانه" ابتدا دیده شد اما خب شهرت آنچنانی پیدا نکرد و گذشت و گذشت تا سریال "پژمان" رو ساختند تا آقا پژمان جمشیدی رو به این عرصه و دنیای هنر بشناسونن، در این بین ویدا جوان هم با ایفای نقش در کنار هنرمندانی مشهور و سریالی بانمک شهرتی به شدت عجیب پیدا کرد و تیکه کلامش هم افتاد تو دهن همه! ویدا جوان کاراکتر نامزد پژمان رو داشت که با صدا کردن همسرش با اسم پژژژی شده بود نقل زبون هر محفل! این چهره حالا از بازیگران به نامی هستش که چندان در سینما فعالیت چشمگیری نداره اما تلویزیون مِن جمله هنرمندانی محسوب میشه که وقتی مخاطب می بینه ویدا خانوم تو کاره خیلی بیشتر جذب اون فیلم و یا سریال خواهد شد.

Vida-Javan-27

شیطنتی که با استایل ویدا جوان شد!

ویدا جوان چندان از هنرمندان حاشیه دار نیست و شاید بخش عظیمی از آن هم به دلیل کمرنگ بودن این چهره در اینستاگرام باشه. اینستا فضایی که این روزا دیگه پیر و جَوون نداره و همه درش فعالیت دارن و قدم به قدم عکس و فیلم منتشر میکنن، دیگه چه برسه شما یک بازیگر باشید چرا که با انتشار تصویر از خود باعث جذب مخاطب و در نهایت شناسوندن هر چه بیشتر خودتون بهش خواهید شد. 

خب گفتیم ویدا جوان اهل حواشی نیست اما دیگه نه اینکه هیییچ جنجالی به دنبال خانوم بازیگر نباشه! از ویدا بانو تصاویری در این فضای نامرئی منتشر شده که جدا از اینکه به شدت نامتعارف هستند، به طرز عجیبی هم سعی بر منفی نشون دادن این چهره داشتن و خب اگه کمی تا قسمتی دقت کنید می بینید احتمال اینکه این استایل فتوشاپ باشه هم هست و شاید نتیجه شیطنت این طرفدار و یا مخالف می باشد!

Untitled

جسارت جالب ویدا جوان در جشنواره فیلم فجر!

البته که در مجموع ویدا جوان کلا اهل استایل های متفاوت هستش و گهگاهی هم میزنه جاده خاکی و از لباس هایی بسیار نازک و یا عجیب استفاده میکنه تا بشه مرکز توجهات. این روزا دیگه کمتر بازیگری به مانند مثلا مهتاب کرامتی پیدا میش که ساده پوش باشند و اکثرا علاقمند تا با تیپ های متفاوت که گاهی هم از خاص بودن در میاد رو به اجق وجق گوشی میره استفاده کنند.

شاید هم این روحیه ای هنری طوره که ناخودآگاد در ذهن روشن و فعال میشه! چرا که بازیگران زیادی هم بودن که به محض بازی در تنها یک سکانس فاز هنری و آرتیست گرفتتشون و در اولین فرصت این حس و حال خودشون رو در ظاهر خود تخلیه میکنند! اما در ادامه استایلی از ویدا جوان مشاهده می کنید که مربوط به سی و هشتمین دوره از جشنواره فیلم فجر هستش و لباس انتخابی این چهره جوان ما یک کت و شلوار سبز بود که همراه با جوراب شیشه ای آبی رنگ و کمربند مشکی و البته کفش پاشنه بلند سِتش کرد! نکته که در ظاهر ویدا جوان وجود داشت جسارت این چهره در رابطه با آیتمای استایلش بود که به خوبی تونست اونهارو در کنار هم بچینه!

ویدا+جوان

ازدواج و مهریه دیده نشده از ویدا جوان و همسرش! 

قطعا داستان ازدواج و نوع آشنایی چهره های مشهور با همسرانشون برای مخاطب جذابه و حتی اینکه کی شوهر داره کی زن نداره کی با کیه و .... همه اینها باعث میشه تا کاربر بخونه و براش جالب میاد. ویدا جوان یکی از خواستگاری های عجیب رو میون بازیگرا داشته چرا ویدا جوان در یک حرکت عجیب خودش از همسرش ایلا تهرانی خواستگاری کرده و آقای تهرانی هم به قدری از این موضوع ذوق زده شده که همون لحظه پاسخ مثبت رو میده!

ویدا جوان و ایلا تهرانی یک زوج جوان هنری هستند که اساس زندگیشون بر مبنای عشق بوده، این زوج قواعد زندگی های مشترک عادی رو به هم زدند و نشون دادند با صداقت و عشق هم میشه زندگی رو شروع کرد!!1

و اما مهریه!

1668928829671b

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها