|

وقتی "ویدا جوان" بدون پروتز و بوتاکس حسابی جووونِ؛ خانوم فالووراش چه شیطونن!

vida javan shayanews

ویدا جوان از بازیگرای خوش پوش و کم حاشیه ایرانیه که تصاویر بسیاری از خود منتشر میکنه و اینبار هم با فیگور جذابش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
12

شایانیوز- ویدا جوان از بازیگرای جذاب و خوش فیس ایرانیه که این روزا چندان تو کار و بار شغلیش دیده نمیشه، اما به شدت از اونجاییکه اهل عکس گرفتنه تو فضای نامرئیه مجازی دیده میشه. ویدا جوان البته که خودش خیلی علاقمند به انتشار عکس و فیلمای خودش تو اینستاگرام نیست و کم و بیش تو این فضا حضور داره، اما خب دوستان همیشه در صحنه هستند که بلافاصله بعد از دیدن تصویر و سوژه ای از چهره ای مشهور جوری میریزنش تو دید همه که خب گاهی در این میون سوژه ای ناجور ساحته میشه و گاهی هم در حد یه شیطنت ساده! در ادامه مطلب یکی از این وموضات نامتعارف رو مشاهده می کنید اما ابتدا تصویری از ویدا جوان مشاهده می کنید که با تمام سادگیش اما زیبایی چشمگیر داشت و فالووراشو حسابی محو خود کرد.

ویدا-جوان

وقتی ویدا جوان یه تابو بزرگ رو شکست!

ویدا جوان و همسرش ایلا تهرانی یک زوج جوان هنری هستند که اساس زندگی شان بر مبنای عشق بوده، آنها قواعد زندگی های مشترک عادی را به هم زدند و نشان دادند با صداقت و عشق هم می توان زندگی را شروع کرد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید ویدا جوان در یک حرکت عجیب خودش از همسرش ایلا تهرانی خواستگاری کرده است آقای تهرانی هم به قدری از این موضوع ذوق زده شده که همان لحظه پاسخ مثبت را می دهد. اگر خواهان خواندن باقی ماجرا هستید مصاحبه با این زوج هنرمند را از دست ندهید.

IMG_20180618_075355

استایل های خاص که متناسب ویدل جوانِ خاص پسنده!

خب همونطور که میدونید بریا یک بازیگر و یا چهره ای مشهور، ظاهر و لباس مِن جمله مواردی محسوب میشه که خیلی جای دیده شدن و حرف و حدیث برای یکسری داره! خانوم هم که باشید دیگه بدتررر! همین میشه که مثلا بانوانی همچون ویدا جوان که چندان در استایل حد و مرز سفت و سختی ندارند، بیشتر مورد توجه قرار میگیرند! اما ویدا جوان رو باید اعتراف کرد که از هنرمندان جذابیه که بلده چطور متفاوت اما در عین حال با زیبایی تمام و کمال، ظاهر بشه.

البته که این به چشم اومدنه به دلیل تیپ های خاص پسند خانوم بازیگر هم هست و ویدا بانو از بازیگرایی هستش که به مانند مثلا مهتاب کرامتی به ساده دیده شدن های بی حاشیه راضی نیست. در ادامه تصا.ویری رو مشاهده می کنید که گویای موارد گفته شده هستند.

ویداجوان

D9E5F0A5-8093-4907-A692-0ADDCCCAF6F9

541550-Gahar-ir

شیطنت عجیب فالوور برای ویدا جوان

اما گفتیم ویدا جوان کمی تا قسمتی نامتعارف هم دیده میشه که البته این موضوع به نظر مرسه حاضل دست شیطون یک فالوور و یا طرفدار باشه که فتوشاپ رده و شده این!!!

1904880_662

نظر عجیب تر ویدا جوان در مورد لباس و لباس پوش ها

اما حالا که در رابطه با استایل و تیپای ویدا جوان گفتیم بهتره که کیم تا قسمتی هم از سلیقه و عقیده این بازیگر در این رابطه بگیم! ویدا جوان مدتی پیش در صفحه اینساگرام خود با انتشار تصاویر زیر نوشت:

پوشش یک انتخاب شخصی ست
بر اساس سلایق ، روحیات و معیارهای هر فرد.
ناچار در چهارچوب قوانین "منطقی"هر جامعه.
شاید هدفی پشت انتخاب یک پوشش باشد و شاید هم نه.
در هر حال هر فرد مجاز است بر اساس خواست و سلیقه و حال و احوال خود هر رنگ و فرم و متریالی را برای پوشش انتخاب کند.
پوشش نشانه اصیل بودن یا نبودن فرد نیست و شخصیت یک انسان را بر اساس ظاهر او نمی توان شناخت؛ "شاید" بتواند سوژه ای باشد برای تحلیل روانشناختی توسط متخصصان روان؛ اما هیچ کس اجازه ندارد بر اساس شکل ظاهری فرد به وی انگی بزند یا او را قضاوت کند.
جامعه
نظام ، کارخانه یا مدرسه نیست که همه ملزم به پوشش اونیفورم یک شکل باشند.
کمد لباس هر فرد مانند ذهن و افکار و عقاید همان فرد و البته همه‌ی افراد، جایی کاملا شخصی ست و شکل و کیفیت و کمیت آن به دیگر افراد مربوط نیست.
اصالت در منش و اندیشه است و یک انسان اصیل به مسائل اصیل و عمیق می اندیشد.

Untitled

وقتی ویدا جوان بدون ژل و بوتاکس جَوون جوونِ!

ویدا جوان درست به مانند اسمش جوانه و چهره ای به شدت بی بی فیس داره طوری که از اولی که دیده شد این شکلی بود و همچنان هم همین شکلیه و هنوز یه دختر تینیجر و کم سن و سال دیده میشه.

ویدا جوان مِن جمله هنرمندانی محسوب میشه چندان با صورتش ور نرفته و هی از اینور بوتاکس و از اونور ژل تزریق نکرده. خانوم بازیگر در علاوه بر این در استایل و ظاهرشم همیشه سعی داشت تا جیگول و رنگی دیده بشه و از زیادی زنونه تیپ زدن فراریه که خب همه این موارد باعث جوون تر دیده شدن سن و سالش میشه.

vida.javan_1626106859

کمی بیشتر با ویدا جوان

ویدا جوان زاده ۳۱ مرداد ۱۳۶۵ در تهراناست. وی بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری طراح و ایده‌پرداز و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش‌های حمید سمندریان می‌باشد.

416277_959

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها