|

وقتی سحر قریشی از ایران تا دبی زمین تا آسمون فرق کرده؛ معرکه گیری تازه خانوم دیدنیه!

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی که از قدیم ندیما دوستای آقای بیشتر از خانوم بوده، حتی از راه دور و از دبی هم فراموش نمیکنه و اینبار تولد مرد جنجالی رو تبریک میگه.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- سحر قریشی از بازیگرای با سابقه و جذابی محسوب میشه که البته نوع جذابیتش با اونچه که الان به ذهن شما اومد متفاوته. شاید ابتدا بگین کجای سحر قریشی جذابه که خب باید در پاسخ بگیم این بازیگر دهه شصتی دقیقا همون چهره و ذات سینما پسندی هستش که پرده نقره ای شاید هر چند سال یکبار بتونه پیداش کنه! این روزا دیگه سینما و عوامل به شدت خوشگل پسند شدن و به نحوی افراد رو میکشونن بالا و بولدش میکنن که با معیارشون همخونی داشته باشه. سحر قریشی همون معیاری هستش که اهالی سینما به دنبالش بودن چرا که خانوم خانوما هم چهره ای خوشگل و تزریقی داره و هم خلقیاتی راحت و بی حد و مرز! همین شد که سحر بانو شد سحر قریشیِ سینما و جای خیلی از بازیگران خانوم رو هم گرفت و پیشنهادات کاری بقیه رو محدود کرد بس که تو هررر فیلمی این بازیگر دیده میشد!

Untitled

وقتی سحر قریشی رفیق فابِ عجیب غریبشو یادش نمیره!

شاید تنها کسی هم که با شخصیتی همچون امیر تلو میتونستن همخونه بشه و از گپسش بر بیاد سحر قرییش بود که خب دیدین رفت و تتل خان رو آچمز کرد! 

سحر خانوم اما حالا انگاری تنها و سینگل به نظر میاد که البته این به این معنا نیست که سحر قریشی از ارتباط با آقایون صرف نظر کرده باشه، بلکه همونقدر که در ایران چند باری با چهره های مختلف دیده شد، اونور آب هم چنین است و حتی راحت تر از این جا به سر میبره! اما یکی از دوستای فاب سحر خانوم آقایی به نام  مسعود حسینی می باشد که در سریال "نیسان آبی" هم ایفای نقش داشت اما هنر اصلیه ایشون برمیگرده به اینکه به سرعت و  در لحظه میتونن لفظ بیاد و بداهه گوی خوبی هستند! سحر قریشی پیش از اینکه در کنار تتلو ددیه بشه ویدیویی در کنار  مسعود حسینی منتشر کرده بود که به شدت همرو متعجب ساخت! در ادامه این ویدیو رو جهت یادآوری مشاهده می کنید که در نوع خود ه جالب بود و هم سوژه!

و اما استوری جدید سحر قریشی برای آقای بداهه

Untitled

تغییر ظاهر فاحش سحر قریشی از ایران تا ترکیه و دبی!

خب چهره سحر خانوم قریشی رو سال گذشته زمانی که هنوز در ایران بود رو دیدیم اما ظاهری که این بازیگر حالا پیدا کرده هیچ سنخیتی با ایران بودنش نداره چرا که اصلا مگه امکان داره شما پیش تتلو بری و شبیه بهش نشی؟ هم درونی و هم بیرونی! حتی اگه سحر قریشی باشی!

سحر بانو نیز این چنین بود وقتی همخونه و همنشین این رپر تمام تتو شد، تتو هایی بر روی بردنش دیده شد که تازه جاهای قابل دید رو مخاطب میدونه و قسمت هایی که هنوز سحر قریشی کشف حجاب نکرده ورو کسی ندیده! 

در ادامه حال و روز این روزای سحر قریشی رو در دبی مشاهده می کنید که به مانند خیلی ها هنوز مثلااا کشف حجاب نکرده و همیشه با سربندی تلی چیزی دیده میشه!

کشف حجاب سحر قریشی به دست تتلو!

البته که سحر قریشی خودش دست به کشف حجاب نزد و احتمالا هنوز هم قصد به ایران برگشتن رو داره، اما مدتی پیش تتلو تصویری از این بازیگر زن منتشر کرد که نامتعارف بود و ر حالی که همه فکر میکردند سحر برگشته پیش تتل، مشخص شد که آقای خواننده این عکس رو به اشتراک گذاشته و سحر قریشی هم بدون هیچ واکنشی از کنارش رد شد!

amir+ta

بدنسازی سفت و سخت و البته اونور آبیه سحر قریشی!

سحر قریشی در ایران که بود چند باری ازش ویدیو و یا تصویر بدنسازی و ورزش میومد بیرون که خب میشه گفت این موضوع میون خانومای بازیگر خیلی روال شده و حتی اگه ابتدای ورودشون به باشگاه هم باشه باز جهت دیده شدن و اینکه بگن ما هم آره، فیلم و عکس هایی در حال ورزش و یا دمبل به دست و .... منترش میکنند! سحر بانو نیز حالا که دست و بال بازتری در دبی داره با این روند در یوتیوب پیش میره و جوری صفحش رو ساخته که انگاری اومده که بگه من ورزش میکنم و از هیچ موضوع خاص دیگری در طول روزمرگی خود به اشتراک نمیذاره! در ادامه ویدیویی از خانوم خانوما مشاهده می کنید که حوصله ندارن و تولید محتوایی نه چندان محتوا دار داشته اند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها