|

"ریحانه پارسا" یهو از فاز ژیگولیت میشه فیلسوف؛ خانوم با نامزد سن نوحش چه کیفش کوکه!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا بعد از چند سال زندگی آشفته حالا کم کم داره رابطه اش با خانواده اش خوب میشه و حالا هم داداش داره و هم پدر و مادر و البته یه…

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- ریحانه پارسا تو این چند سال اخیر همواره با پدر و مادرش مشکل داشت و به نوعی اون هارو عامل گرفتاری ها و دردسرهایش می دونست و حتی تو اینستاگرام و جلوی کلی فالوور اون هارو با بدترین الفاظ خطاب قرار می داد. این تنفر ریحانه پارسا نسبت به خانواده اش به قدری بود که خانوم بازیگر پدربزرگش را هم بی نصیب نگذاشته بود و حسابی از خجالت ایشان هم دراومده بود.

rayhaneparsa2-vaghtesobh-1-1024x731

بی احترامی های ریحانه پارسا به همین عکس و استوری خلاصه نشد و ریحانه پارسا تو یک لایو اینستاگرامی درباره پدر و مادرش حرف های رکیکی زد و وقتی از او انتقاد شد گفت از اینکه درباره والدینش اینطور حرف می زند هیچ ابایی ندارد!

البته حرف ها و اقدامات ریحانه پارسا باعث سرافکندگی خانواده او هم شده بود و آنطور که خود ریحانه پارسا اعتراف کرده بود "بابام منو بلاک کرده از همه جا و گفته دیگه دختر من نیستی"

عکس عجیب و مفهومی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا به تازگی عکسی عجیب تو صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که با چشمانی بسته داره کتاب میخونه و عجیب تر اینکه کتاب رو هم برعکس دست گرفته و این یعنی حتی اگه چشماش باز هم بود نمی تونست درست بخونه! البته قطعاً ریحانه برای این عکس به خصوص مقصد و منظوری داره.

خانوم بازیگر تو کپشنی که برای این عکس منتشر کرد اینطور نوشت: جایی از کتابِ «معجزات» نوشته شده است؛ بدان و آگاه باش، که تو در هر اکنون؛ در صدد نگارش آنی از ابدیتی!

unknown_339968132_187475754072972_6284805193411455252_n

وقتی همه چیز به یکباره بین ریحانه و بابا مامانش گل و بلبل میشه!

قدیمی ها میگن گذر زمان خیلی چیزها رو تغیر میده و این امر اندر احوالات ریحانه پارسا و خونواده اش کاملاً صدق می کنه چرا که وقتی ریحانه اندکی تو ترکیه سر و سامان گرفت و زندگیش از اون آشفتگی ابتدایی به ساحل آرامش رسید کم کم اوضاع تغییر کرد و ریحانه چند ماه پیش با مادرش آشتی کرد و حتی مدتی هم میزبانش بود تو ترکیه و حالا هم طبق صحبتی که خود ریحانه کرده با پدرش هم آشتی کرده و صلح و صفا برقرار شده. البته ناگفته نمونه که پدر و مادر ریحانه پارسا ازز هم جدا شده اند و هر دو ازدواج مجدد داشته اند.

339355225_1049677515992068_8773026047918638629_n

وقتی مامیِ جوون ریحانه پارسا حسابی همه رو انگشت به دهان کرد!

این عکس ریحانه پارسا از مامان جَوون و بشاشش حسابی توجه ها رو به خودش جلب کرد و خیلی ها اومدن گفتن چه مامانِ جذابی داره و اصلاً حیف همچین مامانی که ریحانه باهاش قهر بود! کنجکاوی و پیگیری هوادارای ریحانه پارسا اون هارو خیلی زود رسوند به پیج اِلی خانوم بیات و مامان خانوم هم انگار خیلی بدش نمیاد که دیده بشه و پیجش رو که تا همین یک ماه پیش شخصی و پرایوت بود حالا و بعد از اینکه ریحانه ازش چند تایی عکس منتشر کرد به روی همه باز گذاشته.

پیج مامانِ ریحانه پارسا یه سورپرایز بزرگ داشت و اون هم آبجی ناتنی ریحانه خانوم که گویا ازدواج کردن و اینکه ریحانه پارسا یه خواهر حدود 20 ساله داره برای هوادارای ریحانه سورپرایز بود.

unknown_263279028_743004833340782_1289970235741609220_n

ریحانه پارسا با داداش پارساش چه ذوقی میکنه!

 ریحانه یه بردار ناتنی کوچیک تر از خودش هم داره که اسمش پارسا هست و گویا خانوم بازیگر جونش درمیره واسه داداشش و حسابی با هم جِفت هستن. آقا پارسا تو عید رفته بود ترکیه و هنوز هم گویا پیش ریحانه هست و حسابی دارن باهم کیف می کنن. البته علاوه بر ریحانه خانوم گویا نامزدش آقا میلاد هم حسابی با داداش کوچیکه رفیق هست و ریحانه و میلاد خان یه جورایی پارسا رو بچه خودشون میدونن!

reyhaneh+parsa

rey

میلادی که اومد تو زندگی ریحانه پارسا و همه چیز رو تغییر داد!

 ریحانه پارسا بعد اون داستاناش با مهدی کوشکی کاملاً به یه ضد مرد تبدیل شد و حتی گفته بود که دیگه دل به هیچ مردی نخواهد بست و ازدواج نمیکنه! اما مجرد موندن خانوم بازیگر فق یک سال دوام داشت و ریحانه یک سال قبل یک استوری منتشر کرد و خبر داد که با یک فعال حوزه مد و زیبایی و اهل ایران میلاد خدایی نامزدی بسته است.

 البته نامزدبازی ریحانه پارسا هم خالی از حاشیه نبود خیلی ها به ریحانه خرده گرفتن که چرا با شخصی نامزد کرده که اینقدر از خودش بزرگتره! طبق ادعای برخی سایت ها و رسانه های اجتماعی نامزد ریحانه 16 سال از خودش بزرگتره که البته این اختلاف سنی تو عکس و ویدیو هاشون هم تا حدودی قابل مشاهده است.

ریحانه اما بی خیال همه این حرف ها با آقا میلاد حسابی حال دلش خوبه و از وقتی نامزد کرده قدری زندگی شَلم شُورباش سر و سامان گرفته. خانوم برای سال نو هم نامزدش پیشش بود یه ویدیو دونفره هم گرفت و گذاشت تو اینستا تا همه ببینن!

وقتی ریحانه پارسا تو ترکیه از صفر شروع کرد!

ریحانه پارسا تو استانبول خیلی کار خاصی نداره و به تازگی تونسته با تعدادی از ایرانی های ساکن ترکیه یه گروه کوچک بازیگری و تئاتر راه بندازه و احتمالاً در آینده به صورت محدود نمایش هایی رو اجرا کنند. خانوم بازیگر علاوه بر این دوتا فیلم کوتاه هم تو ترکیه ساخته که گویا اون ها و با هزینه شخصی خودش و پس اندازی که از ایران با خودش برده بود استانبول تهیه کرده و بعیده که خانوم بازیگر از قِبل اون ها به درآمد آنچنانی برسه. این مقدمات رو گفتیم تا برسیم به اینجا که ریحانه پارسا تو ترکیه وضع زندگی خیلی شاخ و درست و حسابی نداره و تصاویری که منتشر کرده نشون میده که چه زندگی ساده ای داره.

ریحانه+پارسا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها