|

وقتی زنِ پریرا از عزیز دل پرسپولیسیا شد سوهان روح؛ خاطره بازی زنِ یاغی با پوشش عالی!

تو این فصل مهاجم های خارجی پرسپولیس بیش تر از اینکه خودشون تو چمن سبز توجه هارو جلب کنن خانوماشون تو فضای مجازی مورد توجه هستند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی سابق پرسپولیس ابتدای فصل به این تیم پیوست و در مدت کمی که در ترکیب قرمزها به میدان رفت عملکرد درخشانی داشت. با این حال او پیش از دربی پایتخت به بهانه مشکلات خانوادگی قراردادش را فسخ کرد و از پرسپولیس جدا شد.

لوکادیا در زمان حضور در پرپسولیس همراه با خانواده‌اش راهی ایران شده بود. همسر سابق مهاجم هلندی که چندی پیش هم از او جدا شد به تازگی تصویری از روزهای حضورش در ایران منتشر کرد و به نوعی خاطره بازی کرد.

5827880

زن جذاب لوکادیا حالا سینگله؟

زن لوکادیا یا بهتره بگیم همسر سابق یورگن که گویا بلافاصبله بعد از اینکه همسرش با پرسپولیس فسخ کرد از او جدا شد و حالا یه خانوم مجرده بعد از اینکه با همسرش اومد تهران واسه هوادارای پرسپولیس خودی نشون داد تعداد فالوورهاش از 5 هزار نفر به حدود 300 هزار نفر رسید که البته بعد از اینکه لوکادیا جدا شده خیلی از طرفداری پرسپولیس پیج خانوم مدلش رو آنفالو کردن. 

277707_362

وقتی نه پریرا واسه پرسپولیسیا لوکادیا شد و نه جنیفرش رایا

پرسپولیس بعد از اینکه لوکادیا رو از دست دادن یه مهاجم برزیلی به اسم لئوناردو پریرا جذب کردن که سابقه بازی تو لیگ ژاپن رو داشت. مهاجم جدید سرخ پوش های پایتخت از یک لحاظ بسیار شبیه به لوکادیا بود و اون هم داشتن همسری جذاب و به شدت فعال تو فضای مجازی که با خودش آورده بود ایران. جنیفر خانوم اهل برزیل بود با عکس های جذابی که تو پیج اینستاگرامش منتشر می کرد حسابی برای طرفدارای پرسپولیس دلبری می کرد و با این کار تعداد فالوورهاش خیلی زود به 300 هزار نفر رسید.

وقتی زن پریرا میوفته اونور خط قرمزااا

چندی پیش همسر پریرا تصویری منشوری و با پوشش حداقلی از خودش تو فضای مجازی منتشر کرد که متاسفانه به شدت هم وایرال شد. 

یکی از کاربران در واکنش به انتشار تصاویر بی حجاب و منافی عفت جنیفر خانوم با گذاشتن کامنتی با مضمون «این عکس جز فساد چه چیزی به همراه دارد؟» همسر مهاجم پرسپولیس را نهی از منکر کرد.

همسر لئاندرو پریرا نیز در پاسخ به این کاربر ایرانی نوشت «متاسفم، من ایرانی نیستم».

rfrt

وقتی زن پریرا نشسته زیر پای همسرش که فسخ کنه

انتشار این عکس منافی عفت همزمان شد با شاهکار جناب پریرا در بازی مقابل سپاهان و حسابی طرفدارای پرسپولیس رو شاکی کرد و خیلی از اون تو پیج پریرا و همسرش نسبت به عملکرد اون ها انتقاد کردن و بعد از اون هم پریرا و هم خانومش که تو بیو اینستاگرامشون پرچم ایران رو در کنار پرچم ژاپن و برزیل قرار داده بودن ورداشتن و حتی شایعاتی منتشر شد که جنیفر نشسته زیر پای پریرا که قراردادش رو با پرسپولیس یکطرفه فسخ کنه از تهران برن موضوعی که البته هنوز گویا رخ نداده و پریرا همچنان بازیکن پرسپولیس و تحت قرارداد این تیمه.

این در حالی است که حجاب خانم اندرینگر در سفر به ایران تحسین ایرانی ها را برانگیخت اما او پس از استقرار در تهران، با انتشار تصاویری بی حجاب هواداران پرسپولیس را شوکه کرد.

vwlx5zsb

زن پریرا و معضل جیم تایمی که تو ایران سوا سواس!

از پریرا و داستان هاش سر بازی با سپاهان بگذریم و برگردیم دوباره به جنیفر خانوم. ایشون گویا به شدت اهل ورزش کردن هستن و یه جورای میشه گفت ورزشکار و بدنساز حرفه ای هستن و حتی همون روز اولی که اومدن ایران سراغ سالن بدنسازی گرفتن البته این موضوع هم براشون کمی عجیب بود که تو ایران زن و مرد باید مجزا از هم و تو تایم های جداگانه ورزش کنن.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی