|

"پریناز ایزدیار" زیر یه مَن میکاپ شد پری دریایی؛ جیران ناصر رو قدیما نمیشد نگا کرد!

parinaz izadyar shayanews

پریناز ایزدیار بازیگر جیران که این روزا با میکاپای رنگ و وارنگش داره اینستا رو میترکونه، جدیدا از عکس قدیمش رونمایی شد و همه رو شوک کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پریناز ایزدیار بازیگر خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با سریال پرمخاطب و البته حاشیه ساز "جیران" مهمون خونه های مردمه. پریناز ایزدیار اولین بار با بازی در سریال جذاب "زمانه" تونست توانایی های بی بدیلش رو در زمینه بازیگری به رخ بکشه. از اونجایی که پریناز ایزدیار چند ماهی میشه که با شرکت در مراسم های اکران جورواجور سعی در رخ نمایی داره، خیلی از کاربرا به عنوان یه مدلینگ خفن هم از ایشون یاد میکنن.

پریناز خانوم که با چهره خیلی تو دل بروش حالا داره دل ناصرالدین شاه رو به همراه کلی از جوونای دیگه رو میبره، قدیم ندیما کلا یه شکل و شمایل دیگه ای داشته. این بازیگر که این روزا با استایلای خفنش فاز عاشقی با خیلی از بازیگرای دیگه برداشته، قبلا با یه فیس نه چندان دوست داشتنی داشت دست و پا میزد واسه دیده شدن. اما هیچکس به این موضوع فکر نکرد که یهو چی شد پریناز خانوم یهو واقعا شکل پری شد و فیسی ساخت برا خودش که همه تو کفشن!

q

پریناز ایزدیار با استایل جنگلیش رخ گرفته تارزان طور!

پریناز ایزدیار چند سالی میشه که داره تقریبا تو تمام فیلمای موفق و پر فروش بازی میکنه. این بازیگر با نقش آفرینی کنار سلبریتیای محبوب مثل نوید محمدزاده تونسته کلی طرفدار ریز و درشت برای خودش دست و پا کنه. از اونجایی که خانوم خانوما جدیدا خیلی خاطرخواه پیدا کرده اعتماد به نفسش سقفو ترکونده و برای تولدش با استایلی باورنکردنی ظاهر شد که کلی خفنی پشتش بود!

اول اینکه خانوم خانوما تولدش رو برده وسط جنگل گرفته که بگه من طرفدار پروپاقرص طبیعت هستم و بهش خیلی اهمیت میدم. دوم اینه که پریناز کلا با یه استایل متفاوت از خودش رونمایی کرد تا بگه تو تیپ زدن از همه سرتره و کسی به گرد پاش هم نمیرسه. و در نهایت باید برسیم به فیگورای غربی طور خانوم که هر چی مدل و خفنه رو زد زمین بدجووور!

e

پریناز ایزدیار یه استایلیست تموم عیار با میکاپای رنگ و وارنگ!

پریناز ایزدیار تا مدت ها ازش چندان خبری نبود و خیلی هم خبرساز نمیشد. ولی از زمانی که داره تو سریال "جیران" به عنوان نقش اول بازی میکنه، حسابی داره عین ریگ بیابون فیلم میده بیرون و در نقش های مختلف چنان هنرنمایی هایی میکنه که خیلیا گفتن داره با الناز خانوم شاکردوست رقابت میکنه. اونم دقیقا زمانی که هر دوشون دارن با هوتن خان شکیبا فیلم میسازن و شدن پارتنر این آقای تو دل برو که خیلی هم طرفدار داره!

hh

پریناز ایزدیار تو مراسم های اکران در اغلب موارد با تیپ و استایلایی ظاهر میشه که همه دوربینا میچرخه به سمت ایشون و خیلی از طراحا موندن تو تیپ زدنای جینگول این بازیگر! خانوم خانوما رو میشه گفت تو هر مراسم اکرانی کلا میشه یکی دیگه و با تغییرات مو و تیپش سعی داره همه جوره خودش رو خفن تر از بقیه نشون بده!

g

j

qq

بیاین پریناز ایزدیار رو بیشتر بشناسیم!

پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 در شهر بابله و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیونه. تحصیلات دانشگاهی پریناز خانوم در زمینه گرافیکه. خانواده او موافق تحصیل او در رشته بازیگری نبودن و به خاطر همین در دبیرستان مجبور شد که رشته تجربی را انتخاب کنه، ولی سپس در دوران پیش دانشگاهی به هنر تغییر رشته داد.

پدر پریناز ایزدیار یکی از مخالفای سر سخت او برای بازیگر شدن بود و دوست داشت پریناز وکالت بخونه، ولی برعکس مادرش علاقه زیادی به بازیگر شدن دخترش داشت. پریناز خانوم تا به حال درباره ارتباطاش توضیحی نداده و تنها چیزی که راجع بهش میدونیم اینه که خانوم خانوما مجرده و تابحال دل به کسی نداده!

ww

x

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها