|

دخترای لاتین چه رونالدو رو بی آبرو کردن؛ جورجینا و باخ چه ریخت و پاشی میکنه!

Georgina Rodríguez Shayanews

جورجینا نامزد رونالدو به تازگی استوری عجیبی منتشر کرده که خیلی ها اون رو کنایه به شکیرا و حمایت از پیکه قلمداد کردن

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- جورجینا رودریگز این روز‌ها به همراه کریستیانو رونالدو در کشور عربستان زندگی می‌کند. او که فعالیت زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارد هر روز اتفاقات زندگی‌اش را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک می‌گذارد.

جورجینا به تازگی تصویری در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که سوالات زیادی را به دنبال داشته است. او یک پست اینستاگرامی با ۷ تصویر مختلف در صفحه خود قرار داد که در یکی از آن‌ها یک ساعت کاسیو در دستش بود. برند کاسیو در ماجرای دعوای شکیرا و پیکه بسیار خبرساز شد و خواننده کلمبیایی در آهنگی که چندی پیش منتشر کرد با اسم بردن از کاسیو به همسر سابقش کنایه زد. در این آهنگ یک قسمت وجود داشت که در آن شکیرا به ماجرای پیکه و کلارا چیا اشاره می‌کرد که مانند «تعویض رولکس با کاسیو» بوده است. پیکه هم در واکنش به این اقدام با یک ساعت کاسیو در برنامه اینترنتی خود حاضر شد.

اکنون بسیاری از دنبال‌کنندگان جورجینا رودریگس بر این باورند که تصمیم او برای ژست گرفتن با ساعت کاسیو تصادفی نیست. آن‌ها فکر می‌کنند که او از این روش برای نشان دادن حمایت خود از جرارد پیکه در جدایی از شکیرا استفاده کرده است.

16783745907969

وقتی جورجینا جواهرات لوکس ش رو میکنه تو چشم همه!

ساعت کاسیویی که جورجینا در دست داشت کمتر از ۲۶ یورو قیمت دارد و به نظر می‌رسد که او آن را به یک دلیل خاص دستش کرده است. چرا که جورجینا در اغلب تصاویر خود لباس‌ها و زیورآلات لاکچری دارد و به همین دلیل استفاده از این ساعت کمی عجیب به نظر می‌رسد.

مثلاً همین چند وقت پیش که جورجینا به همراه بچه هاش رفتن کویر و صحرانوردی خانوم با یک حلقه الماس پر زرق و برق در انگشت سبابه و یک دستبند الماس لوکس روی مچ دستش دیده شد.

georginagio_328489677_649788176903442_8581929571739070188_n

البته این عکس تنها یکی مورد از جواهرات میلیون دلاری جورجینیا است او ایشون به خاطر عشقش به جواهرات شهره هستن و گزارش شده است که مجموعه‌ای به ارزش ۳.۴ میلیون پوند شامل دستبند، گردنبند و حلقه دارد. او در ماه ژانویه هنگام حضور در مراسم رونمایی از رونالدو در استادیوم خانگی النصر با یک حلقه الماس متفاوت دیده شد.

georginagio_327288880_595160195721081_2227937659236348086_n

وقتی زنِ جذاب عرب حسابی جورجینا رو تیکه بارون کرد!

حضور رونالدو با همسرش جورجینیا رودریگز در عربستان آغاز حواشی جدید در زندگی این ابر ستاره دنیای فوتبال جهان بود. حالا دیگر بسیاری از جوانان عرب هواخواه جورجینیا شده اند و گویا این موضوع به مذاق خواننده سرشناس عرب یعنی سمیه الخشاب خوش نیامده است.

او در جدیدترین اظهار نظرش ضمن تمسخر جورجینیا گفته است: تمام افتخار او این است که زن رونالدوست و از خودش هیچی ندارد و با این همه عمل جراحی توانسته این سر و قیافه را برای خودش درست کند. 

سمیه الخشاب همچنین به جوانان عرب به خاطر علاقه افراطی به جورجینیا انتقاد کرده و گفته اگر بنا بر زیبایی باشد من به مراتب زیباتر از او هستم و این حق من است که محبوب تر باشم نه آن مدل آرژانتینی

DK-TALKSPORT-RONALDO-NEW

جنجال رابطه جنسی رونالدو با دوتا مدل اهل آمریکای جنوبی

در روزهای اخیر که رونالدو و نامزدش تو عربستان هستند دوتا خانم مدل اهل آمریکای جنوبی مدعی شدند که کریس با اون ها ابطه داشته و به نوعی به جورجینا خیانت کرده. اولین ادعای خیانت از دانیلا چاوز شیلیایی بود که حتی مدعی شد که فیلم‌هایی برای اثبات ادعای خود دارد و دروغ نمی‌گوید که با یکی از مشهورترین ورزشکاران جهان رابطه جنسی داشته است.

مدل سابق یکی از مجلات آمریکایی می‌گوید دیگر نمی‌تواند در برابر این شایعات سکوت کند و به همین دلیل تصمیم گرفت در مورد اتفاقاتی که رخ داده افشاگری کند. بعد از اظهاراتی که داشت این مدل مورد حمله هواداران کریستیانو در توییتر قرار گرفت و او برای اثبات اینکه حرف هایش ساختگی نیست گفت: «من حتی یک ویدیو دارم، اما نمی‌توانم آن را آپلود کنم، زیرا او هم در این ویدیو حضور دارد، این جز حریم خصوصی است و ما در آن ویدئو بدون لباس هستیم».

پس از او جورجیلای ونزوئلایی مدعی شد که قبل از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پرتغالی‌ها دیداری صمیمانه داشته است. او در بیانیه‌ای گفت: «این دیدار با توافق من انجام شد، اما با وجود رضایتی که داشتم احساس می‌کنم به دلیل بدنامی و قدرت کریستیانو مورد سو استفاده قرار گرفته‌ام.»

ro

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها