|

ادعای جنجالی خانوم مدل درباره رونالدو؛ کریس به جورجینیا خیانت کرد؟

ronaldo and georginagio shayanews

رونالدو و نامزدش این روزها تو عربستان حسابی خوش می درخشن و شدن محبوب و عزیز دل سعودیا اما حالا یک ادعای عجیب اونا رو تو چالش انداخت!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- لیونل مسی چند شب پیش در مراسم The best برای هفتمین بار عنوان بهترین بازیکن سال رو کسب کرد و از کریس رونالدو که 6 بار این جایزه رو کسب کرده بود جلو زد. البته رونالدو حتی تو تیم سال 2022 هم قرار نگرفت موضوعی که از سال 2007 تاکنون بی سابقه بود. البته رونالدو در سال 2022 اوضاع خوبی در منچستر یونایتد نداشت و از سوی دیگر جام جهانی 2022 قطر برای او تبدیل به یک کابوس شد. رونالدو پس از آن هم راهی النصر عربستان شده است و به دوران حرفه ای خود در فوتبال اروپا پایان داده است.

در عربستان اما اوضاع کاملاً بر وفق مراد رونالدو و نامزدش جورجینیاس و کریس تو این چند هفته عملکرد درخشانی برای النصر داشت و 8 گل زد و دو پاس گل هم داد تا بهترین بازیکن ماه لیگ عربستان لقب بگیره.

ezgif-2-edfd216731_0

از رونالدو بگذریم و برسیم بگذریم و برسیم به جورجینا رودریگز، باید بگیم که این دختر اسپانیای که حدودا هفت سالی میشه با رونالدو زندگی مشترک و رل طور داره، در دیده شدن کریس تاثیر خیلی خیلی زیادی داشته. البته که قطعا برای بولد شدن یک مرد در دنیای حواشی زنی قدرتمند وجود داره که جنجالاتی رو میسازه و آقارو میبره بالاتر! هرکجا که اسم از مد و مدلینگ میاد جورجینا از صدر جدولی هاست چرا که در طول این چند سال و کنار رونالدو بودن باعث شد تا این دختر 28 ساله چنین پیشرفت داشته باشه و حالا شاخ بشه!

تو عربستان هم با اینکه خوب به خاطر فرهنگ و سنت این کشور فضای برای کارهای مدلینیگ و تبلیغاتی محدودتره اما جورجینیا کم کم داره فضا رو برای خودش محیا می کنه و تو همین مدت کم تونسته با چند برند معتبر برای فعالیت و تبلیغ تو عربستان هم داره همکاری می کنه.

در آخرین مورد هم تصویری از جورجینیا در کنار پرنسس لولوآ آل سعود در یک فروشگاه لباس ورزشی در یک مرکز خرید در ریاض دیده شده‌ وگویا جورجینیا با این شاهزاده سعودی برای یک برنامه تبلیغاتی قصد همکاری دارد.

1453740_356

وقتی رونالدو جورجینیا رو کوبوند و از نو ساخت!

جورجینیا که اکنون به عنوان یک مدل موفق و مشهور فعالیت می‌کند و برندهای لوکس و گران قیمت آرزوی همکاری با او را دارند، زمانی یک فروشنده ساده در فروشگاه گوچی بود و در همان فروشگاه نیز برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ با کریستیانو رونالدو آشنا شد.

هرچند زندگی جورجینا پس از این اتفاق کاملا تغییر کرد اما خانوم مدل هنوز با دوستان و همکاران سابق خود در آن فروشگاه در ارتباط است و حتی برای برخی مراسم های خاص آن‌ها را به خانه خود دعوت می‌کند.

این تصویر دیده نشده نیز مربوط به همان دوران کار کردن جورجینا رودریگز به عنوان یک فروشنده در فروشگاه گوچی است.

AD36T4WR7JD4JKAVLFBUXI4J6M

ادعای مدل اهل شیلی؛ رونالدو با من به جورجینیا خیانت کرد!

در روزهای اخیر یه خانوم مدل اهل شیلی تو توئیتر مدعی شد کریستیانو رونالدو با او به جورجینا رودریگز خیانت کرده است. این خانوم حتی برای اثبات ادعای خود مدعی شد که مدرک ویدیوی دارد و در صورت لزوم حتی اون رو ارائه می کند.

دانیلا چاوز مدعی شد که در ازای رابطه با رونالدو هیچ پولی نگرفته. این خانوم پرحاشیه نه تنها رونالدو، بلکه لیونل مسی کاپیتان آرژانتین را هم به داشتن رابطه نامشروع با زنان دیگر متهم کرد.

چاوز در توئیت خود نوشت: من زنان دیگری را نیز می شناسم که با شماره 10 بسیار معروف آرژانتین ملاقات کرده اند. من حتی یک ویدیو برای اثبات آن دارم اما نمی توانم آن را آپلود کنم زیرا این حریم خصوصی اوست و ما هم هستیم. کاملا برهنه!

ronaldo

رونالدو و جورجینیای جذابش تو جشن سعودیا

هفته گذشته جشن سالروز تاسیس عربستان بود و کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان همراه با بازیکنان این تیم در جشن سالروز تاسیس این کشور شرکت کرد. رونالدو و جورجینیا تو این چند ماه که در عربستان دارن زندگی می کنند تا حالا چندین بار و به بهونه های مختلف اعلام کردند که از زندگی تو ریاض خیلی راضی هستن و حسابی داره به اون ها خوش می گذره.

Fpmm1wgXsAAWKU8

البته سعودیا برای اینکه رونالدو راضی کنن دشداشه پوش بشه و تو مراسم سنتی اونا رقص شمشیر کنه حسابی دست به جیب شدن و تو این چند ماه به بهونه های مختلف به رونالدو و خانوم هدیه می دن. آخرین اون ها هم که عکس و ویدیوش مثل یک ویروس تمام فضای مجازی را فرا گرفت؛ موتور سیکلت فوق لاکچری بود که ادعا میشود توسط مسئولان ارشد این کشور به رونالدو هدیه داده شده است. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها