|

زنِ رامشگر رونالدو جذابه عالمه و شاهدخت عرب کریسو مُخید؛ مدلینگ لوکس خانومو!

رونالدو همینجوریش هم حواشی پر و بال داری با جورجینا داره تا اینکه پرنسس عربی دست به اعتراف زد و از علاقه زیادش به کریس رونمایی نمود!

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- موضوعی که هست اینه که دیگه تنها بازیگران و صنعت مدلینگ و ... حوزه های اینچنین نیستند که جنجالاتی عجیب دارند و این روزها فوتبالی ها در سطح جهان حواشی‌ای رو به راه انداختن که شدت گیرایی و دیده شدنشون چند برابر بقیست! مثلا داستان پیکه و شکیرا و یا شاید هم گاوی و شاهدخت و در صدر جدول هم که رونالدو و جورجینای اسپانیایی! اما انگاری داستان جدید رونالدو یه ترکیب سمی شده از خودش و گاوی! کریستیانو رونالدو که بعد از جوین شدن به النصر عربستان رکورد بالاترین مبلغ قرارداد رو زد این روزا حسابی با خانوم بچها کیفش کوکه و میدونید که عرب ها هم اگه بخوان به خواسته ای برسن قطعا به بهترین نحو ممکن میرسن!

بنابراین کریس و زنِ رامشگرش که خب خیلی ساله هر روز خوشبخت تر از دیروز لایف استایل دارند، حالا دیگه هر آنچه که در بهشت هم وجود داره کافیه تا اراده کنند تا در خدمتشون باشه! این زوج که البته میدونید ازدواج نکردن و همچنان رابطه ای رل طور دارند صاحب پنج فرزند دختر و پسر هستند که البتتته چهارتاش مشترکه برای جورجینا و کریس؛ و یکیشون که میشه پسر بزرگه تنها برای بازیکن پرتغالیمون می باشد.

در ادامه ابتدا جدیدترین عکس از رونالدو رو مشاهده می کنید که دختر فسقلیش هم تو بغلشه، ناگفته نمونه این تصویر توسط جورجینا رودریگز منتشر شده با کپشنی پر از لاو!!

georginagio_330204304_208987681710030_9078632444580065846_n

رونالدو داستان عاشقی گاوی و شاهدخت اسپانیایی رو اسکی رفت؟

اما جدا از این ها یادتون میاد ابتدای متن به این موضوع اشاره کردیم که رونالدو جان اومده و قیمه هارو ریخته تو ماستا؟  شاید قصه عاشقیه شاهدخت اسپانیایی رو شنیدین شاید هم نشنیدین که لئونور دختر پادشاه اسپانیا که تنهاااا 17 سال سن داره عاشق و شیفته گاوی 18 ساله شده و حتی به خاطرش از قصر فرار هم کرده و خلاصه که حسابی پیگیرشه و آبروی بابا جانش رو گرفته کف دست!

ناگفته هم نمونه که گاوی دوست دختر داره و لئونور شده کشته مُردش و اصلا فکر نکنید که به قولی سینگل بوده!! حالا میرسیم سر و سراغ کریستیانو رونالدو که حالا شده ستاره عرب نشین! 

Untitled

اعتراف عجیب و جوندار پرنسس در رابطه با رونالدو

جالبه بدونید که این شاهزاده اهل دبی که شیخه ماهرا نام داره از مدت ها پیش عاشق رونالدو بود به قول جدیدیا روش کراش داشت. این دختر خوش فیس و بلوند زمانی که کریس تو رئال بازی می کرد یه دل نه صد دل عاشق CR7 شده بود و این دلبستگی زمانی که رونالدو به یوونتوس و بعدشم منچستر اومد همچنان ادامه پیدا کرد تا به امروز که کریس عربستانه و ماها تو دبی و فاصله مکانی شون از همیشه به هم نزدیک تر است.

ناگفته نمونه که پرنسس خوشگل پادشاهیِ دبی زمانی که رونالدو در رئال حضور داشت یک دل نه صد دل علاقمند به مدل موی کریستیانو شده که خب این نکته نیز از عجایب دنیای شهرت یافته هاست!

Untitled

اما پرنسس مو بِلوند میخواد جورجینارو شوت کنه کنار! یا بشه زن دوم؟

البته که این جریانات ادامه دار هستش و در حالی که پرنسس میدونه جورجینا مدل شاخ جهانی همسر فعلی رونالدوعه، اما همچنان پار برجا روی عشق و ابراز عشقش مونده! سوال اینجاست که شیخه ماهرا قصد این رو داره تا همسر دوم بشه؟ یا ....!

اما صحبت جالب چهره سلطنتی در رابطه با کریستیانو رونالدو: من کریستیانو رونالدو را زمانی که برای یوونتوس بازی می کرد دوست داشتم، وقتی کریستیانو در موهایش کراوات می بندد، بسیار خیره کننده به نظر می رسد.

Untitled

اما مدلینگ جدید و لوکس جورجینا تو دیار عربا که چشم همرو به خودش دوخت! 

خب کمی تا قسمتی از کراش زدن های بانوان سلطنتی که در بیام و برسیم به جورجینا رودریگز باید اشاره کنیم که وی ابتدا و قبل از آشنا شدن با رونالدو فروشنده فروشگاه بود و بعد از اینکه توسط دو چشم کریس دیده شد به این جایگاه رسید و رفته رفته تغییر رو در ظاهر جورجینا از سر تا پا دیدیم!

اما جورجینای 28 ساله حالا تبدیل به یکی از شاخ ترین مدل های جهانی شده که هر جا سختن از مد و مدلینگ میشه جورجینا نیز با استایل و اندام و البته چهره جذابش قطعا میدرخشه. جورجینا که مدتیه در عربستان به سر میبره در اونجا هم این حرفه رو کنار نگذاشته و میشه گفت عربها نیز استفاده خوبی از وی بردند. مثلا همین چند وقت پیش بود که جورجینا رو خرید کرده جلوی درب فروشگاه برند "alo" دیدیم و تصویر توسط خود بانو هم منتشر شده بود. همین شد تا قطع به یقین فروش و اعتبار این برند سر به فلک بکشه!

به تازگی نیز جورجینا با انتشار تصویری از خود که به طور مشترک با صفحه برند مورد نظر منتشر شده بود، از همکاری جدیدش رونمایی کرد. این پیج متعلق به طراح مد و حیوان شناس الیزابت فرانچی می باشد.

013d1051-822a-43e3-aa9e-0e9df08f3af6

e37185ef-429a-46de-821c-acf60b8b4e32

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها