|

فازپرونی مهشید جوادی بازیگر ساده بچه مهندس که خیلی رو اَبراس؛ تیپ هزار سوراخ چی میگه!

mahshid javadii shayanews

مهشید جوادی بازیگر سریال بچه مهندس می باشد که به مانند همکارانش تو عکس و اینستا خیلی فازپرونه و اینبار هم آتیشی سوزوند دیدنی!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مهشید جوادی از بازیگرای جَوون و جذابیه که با بازی در سریال "بچه مهندس" پرید رو ترامپولین و بعد هم بووومب مشهور و البته محبوب شد. مهشید جوادی گرچه که سابقه بازیگری خیلی زیاااادی نداره اما تئاتر نیز کار میکنه با سریال نام برده کلی طرفدار پیدا کرد. خب قطعا هر بازیگری یه کاری میشه نقطه اوجش و برای مهشید جوادی ایفای نقشی مثل مرضیه که یه دختر محجبه بود و اروم، شد نقطه ای که مهشید بانو رو میرسونه به وسط دید ها! 

مهشید جوادی هنوز نتونسته خودش رو به خوبی در سینما جا کنه و همین موضوع باعث میشه تا روند دیده شدنش کمتر بشه چرا که کافیه شما یک فیلم در سینما بازی کنید  فیس خوشگلی هم داشته باشید اونوقته که پیشنهادات کاری به سمتتون سرازیر میشن. مهشید جوادی از هنرمندی کم حاشیه ای هستش که گاهی برای استایل های نامتعارفش مورد توجه جنجالات قرار میگیره و از اونجایی هم که در اینستاگرام حسابی اکتیوه عکس و ویدیو های ژیگول طور بسیاری ازش دیده میشه. در ادامه اما جدیدترین پست خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که با ژست و استایلی ساده گرفته شده بود اما زیباااا.

mahshidjavadii_331467264_1919631635040122_3272288416944496612_n

حجاب مهشید جوادی که خیلی جذاب تر از ژیگولشه!

برخی از بازیگران هستند به مانند بهاره رهنما که وقتی باحجاب میشن مورد تمسخر قرار میگیرن چرا که هم ناجور محجبه میشن و هم زیاد بهشون نماید! اما برخی هستند به مانند لیلا اوتادی و یا مهشید جوادی که اصلا انگاری چادری بودن خیلی بهشون میاد و اونقدری ناز و دلبرونه میشن که خیلی از کاربران اونهارو با اون ظاهر بیشتر دوست دارند.

مهشید جوادی در بچه مهندس همونطور که گفتیم این سبکی بود شخصیتش و خب همین موضع باعث شده بود تا سریال جذاب تر به نظر بیاد و مخاطب دلش بخواد ببینه این دختر چادری با چهره ای زیبا، تو واقیعت چه شکلیه و همین میشه که با دیدن پیج خانوم خانوما برگاش میریزه چرا که زمین تا آسمون با اونچه ازش دیده فرق داره. اما سکانسی جذاب از این بازیگر در بچه مهندس مشاهده می کنید که کلی دختر خانومارو به وجد آورده بود.

فیس نایس و ریز پروتزی مهشید جوادی 

مهشید جوادی عاشق عکس گرفتنه و خب از اونجایی که چهره قشنگی هم داره و حسابی ساخت و ساز کرده فیسشو، عکساشم خوشگل در میاد.

البته که این روزا خیلی از خانومای سینما میرن بینی های عروسکی در میارن و با پروتز و بوتاکس و هزار فرقه چیتان پیتان دیگه چهرشون رو غیر طبیعی می کنند اما مهشید جوادی با وجود کارایی که حالا کرده و نکرده، اما چهرش کاملا دخترونه و ظریف مونده و اونجوریام نیست که بگی این همممش عمله!

mahshidjavadii_305221363_2269110956587723_1293414867044868231_n

استایل های عجیب مهشید جوادی تو تنهاییاش که از جَو بازیگری میاد!

اگه یکم برین تو پیج مهشید جوادی و به عکسای جورواجورش نگاه کنین قطعا شوک میشین از این حجم جینگول بازی که تو تنهاییاش انجام میده. مهشید خانوم برخلاف بسیاری از بازیگران امروزی کلا علاقه ای به داشتن دوست و رفیق نداره و همه جوره میخواد با استایلای شاخ یا ژستای خفن طورش همه رو بذاره جیب بغل! البته که میدونید این ذات بازیگر شدنه چرا که تقریبا 99/999 بازیگران خانوم تا از جلو دوربین رد میشن فاز و نول شاخ و خاص بودن و البته غرور میگیرتشون که اصلا جالب نیست.

خانوم از زمانی که رونمایی کرد از خودش و این چند وقتی که همه بدجوری دارن تو اینستا یه پا غول میشن واسه خودشون، حسابی فوتوهای گنگ بالا از خودش منتشر میکنه و با یه تیپ خیلی رها و آزاد یه طوری ژست میگیره که انگاری اول ایشون بوده بعد سینما!

ff

mahshidjavadii_293822763_1458036297972592_923872756227082479_n

اما کمی بیشتر با مهشید جوادی

مهشید جوادی متولد 2 بهمن 1374 در ارومیه می باشد که فارغ التحصیل لیسانس رشته ریاضی کاربردی هستش و عرصه بازیگری رو از تئاتر شروع کرد.وی اولین بار با سریال آنام دیده شد و کنار آن در عرصه نقاشی رنگ روغن فعالیت دارد.

خانوم خانوما عاشق چای است و فرزند اول خانواده بوده و تنها یک برادر کوچکتر متولد 1380 دارد که از او بعنوان بهترین رفیق خود نام می برد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها