|

بدنسازی سحر قریشی با هرکولای وطنی؛ جای تتلو روز عشق رو با خورزو خان جشن گرفت!

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی حسابی تو دبی داره بهش خوش می گذره و انگار خانوم خانوما با یه ظاهر خوش رنگ و هیکل رو فرم اومده حسابی کیفش کوکه!

لینک کوتاه کپی شد
10

شایانیوز- زندگی سحر قریشی تو این چند سال رو میشه به سه قسمت تقسیم کرد قسمت اول زمانی بود که تو ایران بود و به عنوان یک سوپراستار شناخته می شود البته تو کارنامه هنری سحر قریشی خیلی اثر شاخصی نمیشه پیدا کرد و سحر خانوم قریشی بیشتر با تکیه بر چهره و ظاهر جذاب و همچنین حواشی که تو فضای مجازی ایجاد می کرد معروف شده بود.

قسمت دوم اما مربوط به زمانی بود که در یک تصمیم انتحاری از ایران رفت و شد نامزد تتلو این برهه رو شاید بشه تاریک ترین بخش زندگی سحر قریشی تو چند سال اخیر دونست چرا که سحر کنار تتلو به شدت تحقیر شد و تتلو هجور که دلش خواست با خانوم بازیگر رفتار کرد و چیزهایی درباره سحر گفت که آبروی چند ساله خانوم را برباد داد و سر آخر هم به قول خودش سحر قریشی رو از خونش انداخت بیون!

اما فاز سوم زندگی سحر قریشی که همچنان هم ادامه داره مهاجرت خانوم بازیگر از ترکیه به دبی و ساکن شدن تو شهر پر پولاس! سحر قریشی برخلاف زمان بودش تو ترکیه که انگاری تتلو اون رو تو پستو قایم کرده بود هیچ عکس و خبری ازش نبود تو دبی دائم در حال خوشگذرونی و عکس و ویدیو گرفتن از خودشه. خانوم بازیگر به تازگی یه ویدیو تو یوتیوبش منتشر کرد که انگاری داره تبلیغ میکنه از جورجینیای رونالدو! چرا؟ چونکه جورجینیا همین پاش رسید به ریاض رفت شهربازی و اونجا با تاب و چرخ و فلک عکس گفت حالا سحر خانوم هم یه بومرنگ تو لوکیشینی مشابه جورجینیا منتشر کرده که بستنی به دستته!

ولنتاین بازی سحر قریشی با یه عشق نامعلوم!

سحر قریشی برای ولنتاین هم بیکار نبود و گویا حسابی هم واسه این روز خوش گذرونده. چرا که خانوم یه ویدیو تو پیج اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: روز عشق برما اینگونه آغاز میشود. البته معلوم نیست که سحر قریشی روز عشق رو در کنار کی بوده و اصلاً آیا خانوم تو دبی نامزدی داره یا خیر؟ خود سحر که تا به حال رد و نشونی که حاکی از نامزد کردنش باشه رو نکرده اما تو فضای مجازی شایعاتی درباره خانوم بازیگر و عشق جدیدش به گوش میرسه.

ماجرای سحر قریشی کچل کنار امیر تتلو چیه؟

امیر تتلو هم بعد از اینکه با هر کی خواست نامزد کنه تیرش به سنگ خورد و یه جوایی ضایع شد تو پیجش نوشت که دوست داره سحر قریشی دوباره برگرده و بشه تاج سرش! پیج های طرفداری تتلو هم بلافاصله برای اینکه فضا رو داغ کنن یه عکس دیده نشده از تتلو و سحر قریشی رو تو فضای مجازی پخش کردن و خیلی ها این وسط گول خوردن که سحر به تتلو پاسخ مثبت داده و دوباره برگشته پیشش اما یکم که گذشت مشخص شد که این عکس سحر قریشی و تتلو تازه نیست و مربوط به همون زمانیه که اونا باهم بودن.

البته این عکس یه حاشیه داشت اونم موهای سحر خانوم قریشی بود کچل کرده بود.

amir+ta

سحر با هرکولای وطنی تو دبی چه دمبلی میزنه!

سحر بانو تو دبی تغییرات زیاد داشتن مثلاً در حالی که همه فکر می کردن خانوم اولین کارش بعد از ترک تتلو پاک کردن تتوهاش باشه اما سحر انگار از خط خطی های روی بدنش خوشش اومده و نه تنها اونا رو پاک نکرد بلکه یه دستی هم بهشون کشید و علاوه بر اون با پیرسینگ و ماشین جدید و موهایی پسرونه و کوتاه و البته بلوند خود ظاهری جدید پیدا کرده اند که در نوع خود هم میتونه جالب باشه و هم از نگاهی برخی مسخره!!

خانوم بازیگر بعد از اینکه با تتو و پیرسینگ و مدل موش صورتش رو درست کد افتاد شدید تو هیکل سازی و بخش زیادی از تایمش رو تو باشگاه می گذرونه و مشغول ورزش کردن و به قول خودش ساختن یه بدن آماده است و برای این منظور زیر نظر یه مربی خیلی حرفه ای و کاردرست ایرانی به اسم آقا مجید قمری تمرین می کنه و دمبل میزنه.

مجید قمری یه بدنساز حرفه ای هست و حتماً تو مسابقات آماتوری مستر المپیا هم شرکت کرده بود و سال ها مربی امیر مقاره بود و به قول معروف با خیلی از سلبریتی ها دمبل زده.

majid

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها