|

رخ نمایی تازه مینای رادان با کلی چیتان پیتان ناااب؛ خانوم چه سوسکی بهرام آورد کنارش!

mina mokhtari shayanews

مینا خانوم مختاری همسر بلاگر بهرام رادانکه جزو مدلینگ های پرطرفدار هم هست با یه مجموعه عکس تازه از خوشگلاسیونش دوباره برگشت به اینستاگرام

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- بهرام رادان سوپراستار سینما و تلویزیون این روزها با سریال جیران و ایفای نقش متفاوت ناصرالدین شاه حسابی رو بورس هستش و تا حدودی تونسته هواداراش رو راضی نگه داره. بهرام خان حدود یک ساله که ازدواج کرده و همسر آقای بازیگر هم یک مدل جذاب به اسم مینا خانوم مختاری هست که تو فضای مجازی و مدلینگ حسابی برای خودش برو بیایی داره. البته بهارم رادان و مینا مختاری عکس دونفره چندانی باهم ندارن و به جز یکی دو مورد نمی تونید قاب مشترکی از این زوج جذاب پیدا کنید.

858

وقتی مینا مختاری فیس تازه و چیتان پیتانشُ رو می کنه!

مینا خانوم مختاری یه مدتی بود که فعالیتش تو اینستاگرام و به اصطلاح بلاگریش کم شده بود و خیلی فعال نبود اما به نظر خانوم بیش از این تحمل دوری از فضای مجازی رو نداشته و دوباره کامبک زد به اینستا و صد البته بازگشت باشکوهی هم داشت و با یه مجموعه عکس خوشگلاسیون شده سعی کرد غیبت چند ماه شو جبران کنه! البته یکی از عکسای خانوم خیلی حجاب نداره و شاید برای زن بهرام رادان انتشار عکس های اینطور خیلی جالب نباشه و حتی اصرار به انتشار عکس های این مدلی بعداً برای آقای سوپراستار دردسر ساز بشه.

mina mokhtari

mimo.by.mina_329483076_705639787723434_5609570748492935317_n

رد و نشون بهرام تو عکس جدید مینا

زن بهرام رادان بودن خب خودش خیللی مهمه و همون طور که اول متن گفتیم بهرام خان به خاطر ملاحظات که دارن خیلی تمایلی به انتشار عکس های دو نفره و زن و شوهری ندارن اما مینا خانوم باید یجوری بگه که زن بهرام رادان و عشقِ زندگیشه که خدای نکرده یدفعه حرف و حدیثی چیزی پیش نیاد مینا خانوم به خاطر همین موضوع هر از چند گاهی تو عکس ها و پستایی که منتشر می کنه سعی می کنه یه رد و اثری از بهرام رادان توش بزاره. مثلاً همین عکسای تازه مینا خانوم یه عکس داره از یه کتاب با عنوان کاشی و کاشی کاران طهران در عصر قاجار که خب شما اگه یه سال هم فکر کنید نمی تونید بفهمید که این عکس و این کتاب چه ربطی به مینا مختاری داره و اصلاً یه خانوم بلاگر که مدلینگ هم هستندچرا باید از این کتاب عکس منتشر کنن؟ 

mimo.by.mina

جواب این سوال رو عکس روی جلد این کتابه که تصویری از ناصرالدین شاه قاجار هست و الان هم هر کسی که اسم و تصویر شاه قجری رو ببینه بلافاصله یاد بهرام خان رادان میوفته و این همون چیزیه که مینا خانوم می خواد همه بدونن!

وقتی مینای رادان هی رخ میاد تو آینه!

مینا خانوم مختاری هم مثل خیلی از خانوم های سلبریتی عاشق عکس و فیگور گرفتن هست و البته یه ژست خاص خودش رو داره و اونم سلفی تو آینه. خیلی از خانوم های سلبریتی به این نوع ژست و فیگور علاقه دارن البته از نوع آسانسوری! مینا خانوم اما انگار عاشق سلفی گرفتن تو آینه هست حتی آینه سرویس بهداشتی! تو عکس های جدیدی هم که خانوم منتشر کرده یه سلفی آینه ای وجود داره و علاوه بر این اگه تو پیج اینستاگرامی خانوم یه سرک بکشید کلی عکس اینجوری داره.

mimo.by (2)

mimo.by (1)

mimo.by (3)

مینا مختاری و چربی زیر شکمی که شد واسش پووول!

مینا مختاری بعد از اینکه فالوورهاش زیاد شدن حوس تبلیغ و پول درآورن زد به سرش. البته خوب اسم بهرام خان رادان هم بی تاثیر نیست و خانوم بره هر جا بگه من زن بهرام هستم خوب کیه که دلش نخواد مینا خانوم براش تبلیغ نکنه! خانوم بلاگر هم که از این فرصت گویا دارن نهایت استفاده رو می برن. خانوم به تازگی تشریف بردن به یه کلینیک لاکچری لاغری تو جردن و گویا می خوان با روش های جدید چربی های زیر شکمشون رو آب کنند!

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی