|

"گلشیفته فراهانی" ترکیبی از خودش ساخیده شرقی غربی سمی؛ دیگه شده خوراکِ مدلینگای ناب!

golshifteh farahani shayanews

گلشیفته فراهانی که این روزا زده تو کار مدلینگ و این حرفا، تصاویری از خود منتشر کرد که نشون داد زیبایی جواهرات کارتیه با خانوم خانوماست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گلشیفته فراهانی بازیگر سابق ایرانی و بازیگر حال حاضر هالیوود می باشد که البته دستی هم در مدلینگ دارد اونهم نه با برند های الکی پلکی، بلکه برند های جهانی و شاخ! گلشیفته فراهانی جزو زنانی محسوب میشه که مهاجرتش خیلی زیاد سر و صدا کرد و حتی باعث شد تا قلقلکی برای دیگر خانومای سینما و تلویزیون بشه و بعد از گلشیفته از ایران برن!

گلشیفته خانوم فراهانی اما حالا در آمریکا زندگی می کند که خب شباهتی به ایرانی ها ندارد و درست همانند یک شهروند آمریکایی طور لایف استایل دارد نه همانند یک ایرانی که در خارج از ایران زندگی می کند! گلشیفته فراهانی به گفته خودش تبعید شده و راه بسیااار پر فراز و نشیبی رو گذرونده و حالا هم تبدیل به هنرمندی دو جانبه شده که یک عده ایشون رو خدا میدونن و خیلی قبول دارن و دیگری ایشون رو خودفروخته و نامتعارف خطاب میکنند!

اما گلشیفته فراهانی همانند باسیاری از خانومای بازیگر که مهاجرت میکنن و دیگه حرفه خود را کنار میذارن نبود و راهش رو ادامه داد. اما خانوم خانوما همونطور که گفتیم در مدلینگ نیز دستی بر آتش دارد که در ادامه نمونه ای بسیار جذاب از آن را مشاهده می کنید، اونهم در برند لوکس جواهرات کارتیه!

golfarahani_1656496954

golfarahani_1642589260

bbb

گلشیفته فراهانی از بمبای ایران بود که ترکید و ترکشش خورد به خانوادش!

گلشیفته فراهانی از اون دسته چهره هایی بود و هست که هم در ایران سر و صدای خود را داشت و هم بعد از رفتنش! انگاری اصلا این بازیگر به دنیا اومد تا مشهور باشه، حالا با روندهای مختلفی که در طول زندگی پیش روش اومد!

چرا اینو میگیم چون گلشیفته در خانواده ای هنری و بازیگر بزرگ شد و پدر و خواهر و مادرش نیز بازیگرانی مشهور هستند اما گلشیفته یه جور دیگه!

گلشیفته فراهانی در ابتدای رفتنش با تصاویر بسیار مبتذلی که ازش منتشر شد باعث شد تا بمبی در ایران باشد و با وجود این که اون موقع ها اینستاگرام چندان مد نبود اما با این حال ترکوند و هرجا میرفتی اسم خانوم خانوما بود.

گلشیفته فراهانی در این رابطه میگه اون سال ها خانواده و به خصوص پدرش حرف های خیلی زیادی شنید و تحمل کرد و خودش رو بانیه تمام این فشارهایی که به خانوادش اومد میدونن.

golfarahani_1642755160

گلشیفته فراهانی آخر فیس و ظاهر اصلیش اینجا تابلو شد!

گلشیفته فراهانی دیگه داره دهه چهارم عمرش رو هم تموم میکنه و وارد دهه پنجم از زندگیش میشه. خانوم بازیگر که دیگه چل چچلیش داره فرا میرسه، اصولا اهل رنگ موهای عجیب نیست و خب هم به دلیل نچرال پسندیش و هم برای بالا نبردن سنش همیشه با موهایی تیره و طبیعی طور دیده میشه.

اما خب از اونجایی که سن و سال کمی نداره گلشیفته خانوم نیز گرد پیری و موهای سپید رو ظاهرش به وجود اومده و همونطور که در تصویر بالایی مشاهده کردید موهای سفیدشم کم نیست اما خب مسئله اینجاست که گلی خانوم در صفحه اینستاگرامشون هم این مدلی عکس دارن و هم با موهایی تمام مشکی! به همین دلیل برخی از کاربران برای این تصاویر وی میگن گلشیفته بالاخره اون سن و چهره اصلیش رو نشون داد!

golfarahani_1594396070_1

بازی گلشیفته فراهانی که خارجی طور ایفا میکنه

گلشیفته فراهانی همونطور که گفتیم در فیلم و سریال های هالیوودی بازی دارد و تا به حال با بازیگران به نام و شاخ بسیاری هم همبازی بوده.

در ادامه سکانسی از گلشیفته فراهانی رو در سریال هجوم مشاهده می کنید.

گلشیفته یه ترکیبی سمی از شرق و غرب شد!

گلشیفته فراهانی که این روزا داره با استایلای خاص و فیگورای خاص ترش کل اینستا رو دو قبضه میکنه، یه جورایی فاز و نول قاطی کرده و یهو از یه استایل خیلی جذاب و اروپایی وارد یه فاز شرقی و ترسناک میشه که اصلا معلوم نیس چرا باید این همه تغییرات رو تو یه مدت کوتاه تجربه کنه. از دید کاربرا چون گلی خانوم خیلی طرفدار تو فضای مجازی و دنبال کننده های متعصب در جهان داره، فکر میکنه هر چیزی که بپوشه هم میتونه جذاب و مورد توجه باشه!

golfarahani_1600964707

Untitled (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • جنابی ارسالی در

    خانم فراهانی جز زیباییهای سرزمین ایرانن
    وجودشون باعث افتخاره
    دوس دارم از نزدیک ایشون رو ببینم و بتونم

  • ز ارسالی در

    عاشقشم بس..

  • ناشناس ارسالی در

    گلشیفته یکی از زیباترین و باهوشترین آرتیست های
    ایران است .

  • جاسمین ارسالی در

    مدل ها ، مدلینگ ها غلطه

  • فاطمه ارسالی در

    آخه چرا به خانم فراهانی حسودی میکنید ؟
    که این جوری توصیفش میکنید
    ایشون در هر حالتی قابل تحسین هستن


    شما هم اینقدر خودتو درگیر قضاوت و تحلیل افراد برتر نکن

  • ناشناس ارسالی در

    اره دیگه!باعث واعصثش همون افتخاره حتمآ بید(بید)

  • ناشناس ارسالی در

    یکی دیگه از زنان قوی ایران زمین 👍😍😍😘

  • ناشناس ارسالی در

    خودشیفته ی فراهانی یعنی یه کله میخره ی تمام عیار چه از نظر فیزیک وساختار چه از نظر درونی،درون تهی،تهی مغز
    اون یه ذره مو رونبند،موهات رو نبند چون خیلی خیلی نخود مغزیت رو یعنی بدجور،افتضاح به نمایش میذاری😁😜😝

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها