|

سمیرا حسینی با یه تُن میکاپ و گیس های خیاری رو کم میکنه ناجور؛ فاز سنگینت چند خانوووم!

Samira Hoseini Paparazzi

سمیرا حسینی از جمله سلبریتی هایی است که بیشتر از اسمش چهره اش شناسه اما حالا خانوم تو اینستا چنان گرد و خاکی به پا کرده که بیا و ببین!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سمیرا حسینی از بازیگر های سابقه دار تلویزیون است که البته ممکنه نامش براتون چندان آشنا نباشه به خاطر این که خانوم خانوما ظاهرا خیلی علاقه ای به جلوی دوربین بودن نداره و فضای تئاتر رو ترجیح میده و در حال حاضر هم جزو بازیگر های بسیار خوب تئاتر به حساب میاد، با این حال به احتمال بسیار زیاد با دیدن عکس سمیرا حسینی ایشون رو خواهید شناخت که تاحالا چند تایی سریال محبوب و درجه یک بازی کرده که نمیشه ازشون چشم پوشی کرد مثل سریال صاحبدلان اشاره کرد.

خانوم سمیرا حسینی اما اگرچه که صحنه تئاتر رو به دوربین فیلمبرداری ترجیح میده اما از دوربین عکاسی خیلی خوشش میاد و مدت هاست که فعالیت خودش رو در فضای مجازی شروع کرده و اتفاقا از جمله بازیگر هایی است که عکس هایی هم که منتشر میکنه خیلی درست حسابی و حرفه ای هستن، چه از بابت میکاپ و چه از لحاظ حرفه ای بودن عکاس؛ یعنی این جوری بگم که سمیرا خانوم راه مشهور شدن تو اینستاگرام رو پیدا کرده و همچین سفت هم چسبیده بهش. در ادامه یکی دو نمونه از عکس های حرفه ای و فاز سنگین سمیرا حسینی رو با هم میبینیم.

سمیرا حسینیسمیرا حسینی

ژیگول بازی سمیرا حسینی که خیلی شاااخه

یکی از مهم ترین آیتم هایی که باعث میشه خانوم ها و آقایون سلبریتی در فضای مجازی فوق العاده مشهور بشند و اسمشون سر زبون ها بیوفته استایل های خاص و منحصر به فرد اون هاست، خب بانو سمیرا حسینی هم خیلی خوب این موضوع رو میدونه و تا به حال چندین و چند بار با عکس و فیلم هایی که از خودش منتشر کرده نشون داده که توی ژیگول بازی و خاص بودن چیزی کم از سوپر استار ها و سلبریتی های دنیای سینما نداره و اگر بخواد می تونه قدم به قدم با اون ها رقابت کنه. همون طور در عکس های زیر می بینید خانوم خانوما با موهای سبزش که اتفاقا با رنگ خط چشمش ست هستد حسابی دلبری میکنه و زیبایی خودش رو به رخ میکشه.

سمیرا حسینیسمیرا حسینی

رفیق بازی سمیرا حسینی که خیلی نااایسه

به گزارش شایانیوز، بین هنرمند ها و بازیگر ها رابطه صمیمانه و رفیق گونه داشتن خیلی موضوع عجیب غریب یا دور از انتظاری نیست اما بعضی ها رفاقتشون بیشتر بولده و بیشتر به چشم میاد علتش هم رفت و آمد زیاد اون ها باهم یا مثل هر چیز دیگه یا فضای مجازی است. یکی از این رفاقت های معروف و تو چشم بر می گرده به خانوم سمیرا حسینی و دوست جون جونیش متین ستوده که هر دوتاشون به خصوص متین خانوم ستوده تا به حال هزار بار برای هم دیگه لاو ترکوندن و عکس های مختلف در کنار هم منتشر کردند.

سمیرا حسینیسمیرا حسینیسمیرا حسینی

یکمی بیشتر از سمیرا حسینی که جااالبه توجه

سمیرا خانوم حسینی متولد آبان ماه سال 1363 است و در رشته تئاتر، گرایش ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری فارق التحصیل شده اما جدای از این از زمانی که خانوم خانوما نوجوون بوده و سنه خیلی کمی هم داشته کار تئاتر رو شروع کرده و سعی کرده تا خو دش رو بالا بکشه، علی رغم این که خانواده ایشون اصلا از تئاتر بازی کردنش حمایت نمی کردند. نهایتا در سال 1384 سمیرا حسینی برای اولین بار جلوی دوربین رفت و در سریال قصه ها زندگی می‌کنند نقش آفرینی کرد و بعد از اون هم با بازی در سریال زیر یک سقف، نشون داد که توانایی های خوبی در بازیگری داره.

و اما حواشی مربوط به ازدواج خانوم خانوما که باید بگیم بیشتر از این که واقعیت باشه شبیه به حواشی دنیای مجازی است. قبل تر ها عکسی از سمیرا حسینی به همراه یک آقا منتشر شد که خیلی ها گفتند همسر ایشونه اما با توجه به این که صحت و سقم این خبر هیچ وقت ثابت نشد به نظر میرسه که بیشتر شایعه پراکنی باشه.

سمیرا حسینیسمیرا حسینی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی