|

شیطنتای "سمیرا حسینی" با فالووراش وقتی پاش اوف شده؛ خانوم انگار زخم شمشیر خورده!

samira hosseini shayanews

سمیرا حسینی از بازیگران کم کار ولی محبوب تلویزیونه که درخشش بسیاری در حوزه تئاتر داره و اخیرا پستی عجیب از پای زخمیش تو اینستا منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سمیرا حسینی از بازیگران کم کار و خوش چهره سینما و تلویزیونه که با کارهای انگشت شمار در تلویزیون به شهرت خوبی رسید و بعد از اون شروع به درخشش در عرصه تئاتر کرد و البته که حرفه ای بودن او میان اهالی هنر مثال زدنی است. این خانوم بازیگر اولین بار با سریال "صاحبدلان" معروف شد و پس از اون در سریال "آسمان همیشه ابری نیست" در نقشش بسیار درخشید.

سمیرا حسینی اخیرا استوری منتشر کرد که تو اون از پای زخمیش با چهره ای ناراحت عکس گذاشته بود. با نگاه اول چیزی که به ذهن میاد اینه که خانووم پاش شکسته و آسیب خیلی بدی دیده؛ ولی بعد از اون، فیلمی با مادرش گذاشت و گفت که سر صحنه زمین خورد و فقط پاش کمی زخم شد و یه جوری رفتار میکرد انگار که زخم شمشیر خورده. البته این جور لوس بازیا از بازیگرای امروزی چندان بعید نیست و عادت کردن از کاه، کوه بسازن!

samirahosseini.official_2855311788678974382_1238109408

سمیرا خانوم، بازیگری که شیفته ظاهرشه!

سمیرا حسینی همچون بازیگرای دیگه به محض دیده شدن سریع رنگ عوض کرد و به کسی بسیار متفاوت تر از آنچه مردم انتظار داشتند، تبدیل شد. درواقع این خانوم بازیگر تو همون نقش های اندکی که داشت، خیلی ساده و معصوم بود اما پس از اینکه حضور در فضای مجازی بین سلبریتی ها باب شد و بی شک بعد از اینکه به جمع بازیگران دماغ عملی اضافه شد، با میکاپ های جورواجور و عجیب غریب مدام برای کاربران اینستاگرام سوژه درست میکرد.

البته در میکاپ هایی که سمیرا حسینی انجام میده، تناقض های بسیاری دیده می شود که از دید بیشتر کاربران برای یک بازیگر این حجم فاز به فاز شدن چندان خوب نیست، ولی از اونجایی که سمیرا خانوم کمتر در دید مردمه و بیشتر تئاتر بازی میکنه، به این حرفا اهمیت چندانی نمیده و به قولی سرش تو کار خودشه.

samirahosseini.official_1607617441

samirahosseini.official_1637163097_1

از دید سمیرا خانوم هیچ کاری نشد نداره!

سمیرا حسینی در یکی از مصاحباتش از سخت بودن فضای ورود به سینما گفت و اینکه مافیاهای بسیاری تو سینما وجود دارن که حتی اگر بتونی از اونا رد بشی و وارد سینما بشی، ماندگاری کار دشواری به نظر میاد؛ اما با این وجود از دید سمیرا خانوم هیچ کاری نشد نداره و این بازیگر با نقش های اندکش به خوبی تونست محبوب دل های مردم بشه و محدودیت های موجود رو کنار بزنه و وارد حوزه های دیگه مثل کارگردانی و فیلمنامه نویسی هم شد.

samirahosseini.official_1644771048_2

عشق خانوم بازیگر برای متفاوت دیده شدن!

یکی از حوزه هایی که سمیرا حسینی به اون علاقه بسیار دارد، بازیگری تئاتره که البته این کار رو از زمان نوجوانی شروع کرد و پس از اینکه تو دانشگاه به صورت حرفه ای این رشته رو آموخت، به سرعت وارد فضای تئاتر شد. سمیرا خانوم زیاد علاقه ای به جلوی دوربین بودن نداره و معتقده در تئاتر تنوع نقش ها بسیار بیشتر است و این کار دست بازیگر رو برای بهتر شدن باز میذاره.

samirahosseini.official_1647710063_1

samirahosseini.official_2551683741925742136_1238109408

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی