|

مینا وحید یه طاقه پارچه سرشه و با دو مثال لباس هی ورجه وورجه میکنه؛ بیا پایین سر جدت!

mina vahid shayanews

مینا وحید از بازیگرای مشهور و جذابیه که چند ساله خیلی پرکار شده هم تو اینستاگرام و تو شغل جذابش که این نشون میده خانوم خانوما واقعا تواناست.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مینا وحید از بازیگرای مشهور و پرکاریه که تو این چند سال اخیر یهو اومد و یهو مشهور شد و یهو پرررر کار! مینا وحید رو تا چند سال پیش کسی نمی شناخت اما حالا با وجود چندین فیلم و سریال پشت سر هم و حواشی نامتعارف و جورواجوری که داشته با سرعت نور دیده و بولد شد. مینا وحید یه دختر دهه شصتیه که تو نیمه دوم این دهه به دنیا اومده و سن و سال متوسطی داره، یعنی نه کم و نه زیاد!

اما مینا خانوم در عوض ادعایی داره سر به فلک کشیده چرا که خودش رو از بازیگرای ستاره سینما می بینه و به شدت مغرور شده. البته که باید گفت مینا وحید تقریبا زرنگ بوده که تونسته تو مدت زمان نه چندان زیاد اینهمه نقش بازی کنه چه طنز و چه جدی. ولی خب این رو هم باید گفت که مینا وحید چندان در نقش های خنده دار جذابیت کامل رو نداره و بیشتر به فیس و نوع برخود و لحنش میاد که اجتماعی و خشن طور باشه و البته شیطوووون، نه مظلوم! 

حالا چرا چون مینا وحید در واقعیت و روحیه شخصیش این مدلیه و همیشه به دنبال چالش های شیطنت دار میگرده و چهرشم به قول خیلی از کاربران یه لجاجت خاص داره!

unknown_90797067_1263320810528276_8136038485333077881_n

مثلا برا بازی در فیلم "بعد از تو" و در نقش لیلا، شاید هیچ بازیگری به خوبیه مینا وحید در این کاراکتر نبود چرا که خانوم بازیگر در این کار با چهره رمز آلود و تخسی که به خود گرفته بود و البته میکاپ و ظاهری نه چندان عادی، تونست به خوبی نقش رو از آب دربیاره.

وقتی مینا وحید با دو مثال لباس ورجه وورجه هم میکنه!

مینا وحید که اصولا سرش تو کار خودشه و سعی بر این داره تا در مقابل حواشی و اتفاقات جامعه واکنشی نداشته باشه تا مبادا تو دردسر نیوفته، کمی تا قسمتی به اعتراضات این مدت واکنش نشون داد که خب با نظرات مختلف کاربران همراه بود.

اما در عوض این بازیگر مشهور ما تو جنجالا دست خوبی داره حالا چرا چون میدونید که مینا وحید در سریال شبکه خانگی "جزیره" با امیر مقاره خواننده ماکان بند همبازی بود و خب به رسم اینکه بازیگران ماه ها باهم هستند و رفاقتی هم بینشون شکل میگیره، امیر مقاره برای کنسرتش مینا وحید رو هم دعوت کرده بود اما انگاری مینا خانوم آقای خواننده رو پشیمون از کارش کرد.

مینا وحید در سالن در حالی که به بالای سن رفته بود و پشت میکروفون جنگولک بازی هایی داشت، میکروفونو به امیر مقاره نمیداد و در اخر هم با نیم تنه ای که به تن داشت حسابی مورد توجه و تعجب و جنجال قرار گرفت! این در حالیه که به شدت امیر مقاره ناراحت شد و حتی بعد از این ماجرا هم برای اینکه کار خودش و گروهش خدشه دار نشه ضد خانوم بازیگر دراومد!

مینا وحید یه سر داره هزار جنجال! کات گونه ای که هی باهاش رخ میاد!

مینا وحید از اون دسته بازیگراییه که نتونست خیلی خودش رو بی عمل زیبایی و در کمال نچرال بودن در معرض دید قرار بده و بدون شک این روزا که خیلی از بازیگران همچون نیوشا ضیغمی دارن از طریق تزریقات و خوشگلاسیون کردنای راه و بیراهشون کلی طرفدار ریز و درشت جذب خودشون میکنن، امثال مینا خانوم هم که نمیخواد تو این قضیه عقب بمونه حسابی زده تو کار خفن کردن فیسشو یه جوری کات گونه و بوتاکسا رو ریخته زیر پوستش که بیا و ببین!

حالا یه نکته جالبی هم که وجود داره درباره این بازیگر اینه که بعد از اینکه کلی از این عملا رو انجام داده رو فیسش یه جوری تو عکسا به چهره اش حالت میده که کات گونه و این کاراش حسابی تو چشم بیاد، خودتون ببینین!

d

وقتی مینا وحید فالوورشو با خاک یکسان میکنه! خانوم میخواد ریحانه پارسا شه؟

مینا وحید خب عکس ویدیو زیاد میذاره و از اونجایی که یه بازیگر فعااال تو اینستاگرامه همه مدل تیپ و ظاهر خودش رو نشون میده و اونچه که در واقعیت شخصیتش هست رو نمایان میکنه. اما معمولا مخاطبی که مینا وحید رو در فیلم و سریال ها می بینه با اون ظاهر تو ذهنش نقش میبنده و وقتی میاد تو صفحه اینستای اون شخص و با ظواهر واقعیش مقابل میشه و حسابی میخوره تو ذوقش که این همووون بازیگره؟!

از طرفی هم ممکنه ذوق زده بشه که این چهره همون بازیگرست و جذابتر به نظرش بیاد! اما برای مینا بانو هم این اتفاق زیاد افتاده که خب نمونه بارزش زیر یکی از پستاش بود که کاربری مینا وحید رو در راستای ریحانه پارسا و قریشی شدن میدید و با واکنش عجیب خانوم بازیگر مواجه شد.

Capture

بیشتر از مینا وحید و دید عجیبش نسبت به شوهر بدونیم

مینا وحید با وجود اینکه تو این چند سال تو آثار نمایشی خوبی ایفای نقش کرده اما شاید خیلی ها هنوز ایشون رو به اسم نشناسند اما قطعا چهره او را در تلویزیون دیده اید.

مینا وحید متولد 17 مرداد 1366 در رشت ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل فوق لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه هنری و معماری می باشد که از 20 سالگی با فیلم « آتش سبز» شروع کرد و با «بانوی عمارت» درخشید.

مینا وحید ازدواج نکرده و میگوید زمانی که جوان بودم دوست داشتم شوهر کنم تا برایم کیف و کفش بخرد اما حالا نیازی به شووهر ندارم چون خودم پول دارد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها