|

"مینا وحید" با یه کامیون آرایش چه فاز تو فازی شد با اسنپی؛ لبای غنچتو جم کن باو!

mina vahid shayanews

مینا وحید مِن جمله هنرمندان پرحاشیه ای محسوب میشه که حتی در کار هم نقشای منفی و شیطون رو بهش میدن اما اینبار دیگه ترکوند و نامتعارف شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب میدونیم که بازیگران عموما به دسته تقسیم میشن، یکی اونهایی که شدیدا تو کار حواشی و ساخت جنجال هستند بلکه کمی تا قسمتی در این دنیای مجازی و شهرت دیده بشن و دسته دیگر افرادی هستند که چندان علاقه ای به این مدل دیده شدن ندارند. مینا وحید از بانوان دسته اول می باشد که در چند سال اخیر که بیشتر هم مشهور شد شدیدا حاشیه دار بود و حالا مینا وحید رو مِن جمله هنرندانی می دونیم که اصلا دلش نمیخواد بی سر و صدا کار کنه و همیشه چیزی برای ارائه داره! مینا وحید در حوزه کاریش تا به اینجا تونسته کارنامه کاری خوبی برای خودش بسازه اما مشکل اینجاست که خانوم خانوما تا طعم دیده شدن رو چشید دست از پا گم کرد!

این جنجالی بودنه در رابطه با مینا وحید نه تنها تو زندگی واقعیش وجود داره بللکه در فیلم و سریال ها نیز عموما کاراکترهایی مرموز و منفی رو به تصویر میکشه! مثلا برخی از بازیگرانمون هستند همانند شبنم قلی خانی که انگاری اصلا بهش نمیاد نقش منفی بازی کنه و از طرفی هم خانوم رویا نونهالی رو نمیشه تو غالب مثبت تصور کرد. مینا وحید نیز اینجوریه که بیشتر برای کاراکترای حرص دربیار میذارن و همیشه هم تو این سبک عالی عمل میکنه. 

مثلا در ادامه سکانسی از فیلم رو مشاهده می کنید که مینا وحید دیالوگ هایی عجیب و نامتعارف هم داره و مثلا در حال گول زدن پسر راننده هستش!!

چهره سرخ مینا وحید همرو گرخوند! خانوم شاااخه ها ولی انگاری طرفداراش شِیو شدن!

مینا وحید در صفحه اینستاگرامش نسبتا فعالیت زیادی داره اما جالبیش اینجاست که این بازیگر پررر کار و اکتیومون که به خصوص این چند ساله خیلی پرکار شده، در حال حاضر 180 هزار کاربر هستند که دنبال کننده اش می باشند که خب این تعداد در مقابل بازیگرانی مثل فریبا نادریِ ساده که میلیونی فالوور دارند به شدت کمه! تو این یکی دو سال هم که ماشالااااا خانومای بازیگر بیشترشون میلیونی شدن!!

مینا وحید عموما تلاش میکنه تصاویر زیبایی رو از خودش به اشتراک بذاره اما خب گهگاهی هم سلفی های یهوییِ سر کارش همرو متعجب میکنه. از خوبیای این بازیگر جوانمون اینه که حداقل راه به راه دنبال فیلتر های اینستاگرامی نیست و چهره واضح و با ایراد و یا بی ایراد خودش رو می بینیم نه یک مشت فیلتر صاف و صوف کن!

مثلا در ادامه نمونه ای از عکس خانوم خانوما رو مشاهده می کنید که چهرشون از آفتاب سوختگیه بیش از حد سرخ شده!

df

خانوم یه کات گونه زد حالا هی فِیسیشو کج و کوله میکنه!

مینا وحید از اون دسته بازیگراییه که نتونست خیلی خودش رو بی عمل زیبایی و در کمال نچرال بودن در معرض دید قرار بده و بدون شک این روزا که خیلی از بازیگران همچون نیوشا ضیغمی دارن از طریق تزریقات و خوشگلاسیون کردنای راه و بیراهشون کلی طرفدار ریز و درشت واسه خودشون دست و پا میکنن، امثال مینا خانوم هم که نمیخواد تو این قضیه عقب بمونه حسابی زده تو کار خفن کردن فیسشو یه جوری کات گونه و بوتاکسا رو ریخته زیر پوستش که فقط بیا و ببین!

حالا یه نکته جالبی هم که وجود داره درباره این بازیگر اینه که بعد از اینکه کلی از این عملا رو انجام داده رو فیسش یه جوری تو عکسا به چهره اش حالت میده که کات گونه و این کاراش حسابی تو چشم بیاد، خودتون ببینین!

d

مینا وحید چه ریز زن یه آقایی شده بیا و ببین!

خب دیگه میدونیم این روزا ببین خانوما و آقایون بازیگر به قدری ازدواج و طلاق روال شده که خیلی راحت جدا میشن و برای بار دوم و سوم با فردی دیگر مزدوج میشن! البته که در این بین برخی هم هستند که عجیب غریب زن میگرن و یا شوهر میکنن که خب یا فاصله سنی زیادشو.ن مورد توجه قرار میگیره و یا اینکه اصلا فلانی به فلانی نمیخورد ولی انگاری پشت صفحه ها کار دست بازیگرا داده!

حالا برخی هم هستند که اصلا ازدواج نمیکنن و ترجیح میدن تا سینگل طور ادامه بدن که خب یا کسی رو در حد خودشون نمی بینند و یا میخوان آزادانه هر چه دل تنگشون خواست انجام بدن! مینا وحید نیز یکی از همین چهره هاست که هنوز خبری از شوهر کردنش به گوش نرسیده اما مدتی پیش خانوم خانوما لایوی در اینستاگرامشون داشتند که خب انگشتر در دست چپ وی بسیار مورد توجه قرار گرفت و کاربران گفتند احتمالا یه خبرایی هست!

مینا وحید رو یه جور دیگه بشناسیم!

مینا وحید متولد 17 مرداد سال 1366 در شهر رشته و همچون اغلب بازیگران با تئاتر وارد این حرفه شد، ولی او از ابتدا مدرک کارشناسی ارشد تئاتر داشت که نشان میدهد در حوزه تئاتر و سینما تنها به تجربه اکتفا نکرد و دلیل درخشش و البته پرکار بودن مینا خانوم تو این حوزه تحصیلات او نیز هست.

او در مصاحبه ای اعلام کرد که هنوز هم دوست داره چیزای بیشتری راجع به بازیگری یاد بگیرد و عاشق رفتن به کلاس های زبان بدن و فن بیان است. او به واسطه حرفه ای بودن در کارش تونسته در طی این سال ها در سریال های موفقی همچون "افرا"، "برف بی صدا می بارد" و "جزیره" بازی کرده و شهرت بیشتری نسبت به قبل کسب کرده.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها