|

استایل وا داده مهراوه شریفی نیا بازیگر خداحافظ بچه فِیسشو چه دُخی کرد؛ گیساش سیم تلفن!

mehrave sharifinia shayanews

مهراوه شریفی نیا بازیگر مشهور ایرانی که این روزا کمرنگ اما همچنان محبوبه و با ظواهر جذابش مورد توجه قرار میگیره.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مهراوه شریفی نیا از بازیگرای خوش استعداد و خوش فیسیه که عمرا نشناسیدش چرا که خانوم بازیگر سالهاست از همون بچگیش در این عرصه فعالیت داره و میشه گفت مامان باباش هم از سرقفلی داران سینما تو چند دهه اخیر هستند. مهراوه شریفی نیا مِن جمله هنرمندان خیلی محبوبی هست که دور و بر دردسر و حواشی هم نمیگرده و همواره سعی داره تا تو کار خودش فعال باشه نه موارد فرعی و خب بخوایم حق رو هم در نظر بگیریم باید بگیم مهراوه شریفی نیا درسته که پارتی هایی خفن برای ورود به بازیگری داشته، اما تلاش و توانایی خودش هم چشمگیر بوده و هست.

مهراوه شریفی نیا این مدلیه که هم در سینما و هم در تلویزیون و هم شبکه خانگی فعالیت داره و به مانند خیلی از چهره های فازدار نیست که تا تقی به توقی خورد و شهرت پیدا کرد دیگه از سینما در نیاد و کلاس کاریش رو در حد جعبه جادو نبینه! مهراوه بانو مثلا همین چند سال پیش در سریال "کیمیا" یه جور ترکوند که بعد از ستایش، کیمیا محبوب ترین سریال شد و با وجود اینکه تعداد قسمت هایی بسیار زیاد داشت اما مخاطب خسته نشد که نشد.

حالا از کار و بار که در بیایم و برسیم به حال حاضر خانوم بازیگر باید بگیم که مهراوه شریفی نیا یکی از جذاب تریناست در ظاهر، میگید نه؟ ابتدا تصویر رو در ادامه ببینید.

مهراوه+شریفی+نیا

مهروه شریفی نیا از سلاطین اعتماد به سقف هستند!

خب همونطور که مشاهده کردین مهراوه شریفی نیا یه فیس خیلی ساده داشت با لباس و تریپی که چندان عجیب به نظر نمیرسید. مهراوه بانو چهره ای ناز و دلبرونه داره که خدادادی هم هستش و به مانند خیلیییی از بازیگران زن صورتش رو لب و گونه پروتزی نکرده و حتی به بینی که خیلی از خانوما در این عرصه میرن فندقیش میکنن، هم دستی نبرده و اتفاقا اعتماد به نفس بالایی هم داره.

شاید بگین از کجا فهمیدی؟ خب قطعا وقتی شما از چهرتون راضی نباشید میرید عملش میکنید که خب مهراوه شریفی نیا هم قطعا مشکل هزینه ای نداشت که! بنابراین خودش نخواسته و اعتماد کاملی نسبت به چهرش داره. از طرفی شما اگر کمی احساس نارضایتی داشته باشید آرایش می کنید! 

که خب مهراوه بانو این قلم رو هم اونقدری کم انجام میده که خدا میدونه! 

mehrave-sharifinia-vaghtesobh

مهراوه شریفی نیا نکته منفیم داره ها! خانوم نامتعارف دوسته عجیب!

خب تا به اینجای مطلب از نکات جذاب و مثبت مهراوه خانوم گفتیم کمی تا قسمتی هم بریم تو فاز انتقادات کاربران و نکات منفی. مهراوه شریفی نیا از اون دسته بازیگراییه که در کنار علاقه بسیارش به بازیگری و با وجود اینکه تو فیلم و سریال هاش با تیپای خیلی خفن و اروپایی طور ظاهر میشه، مثل سریال دل، اما در حالت معمولی عادت نداره چندان به خودش برسه و همیشه سعی داشته تا در ساده ترین حالات ظاهر بشه و یا شاید هم به چشم مخاطب میون اینهمه بازیگر رنگارنگ، ظاهر مهراوه شریفی نیا به خود نرسیدن هم باشه.

bazigaran_zan_style_1642349300

مهراوه خانوم بخاطر اینکه خیلی بازیگر قَدری به شمار میاد و هزارون هزار طرفدار تونسته در طی این سال ها برای خودش دست و پا کنه، به فستیوال های خارجی هم میره. اما برخلاف بعضی از بازیگرا که با کلی آرا ویرا و طراحای خفن و کلی مایه تیله خرج کردن جلوی عکاسای خارجی ادا میان، مهراوه شریفی نیا اصلا اهل این مدل کارا نیست و میشه گفت حتی نمیتونه یه ژست ساده جلوی دوربینا بگیره. شاید هم به همین خاطره که کلا تو مراسم اکران فیلمای مختلف شرکت نمیکنه!

مهراوه+شریفی+نیا (2)

تو تئاتر چ خبرتونه چ خبرتووونه!! بغل؟

دیگه همه ما میدونیم که تلویزیون از همه لحاظ چه پوششی و چه دیالوگی به شدت محدودیت داره و کاملا چهارچوب رو رعایت میکنن اما بعد از اون سینما خیلی آزادانه تر عمل میکنه و این مدلیه که خانوما و آقایون بازیگر مثلا یهو محرمم میشن و میتونن به هم دست بزنن و یا از تیپ و استایل هایی راحت استفاده میشه!

ولی بعد از همه اینها میرسیم به تئاتر که از سینما هم بدتره و به رااااحتی دیالوگ های جنسی و لباس های ناجور دیده میشه جوری که برای برخی از کارها باید ابتدا متوجه بشی چجور تئاتریه تا با خانواده بری یا نه!!! البته که این مزاح بود و جنبه تیکه هم داشت اما باید گفت مهراوه شریفی نیا نیز تصویری در تئاتر داره که در صحنه ای خاص کاملا امیر جعفری رو در آغوش گرفته که خب این سوال پیش میاد چرا این سه فضا انقدر با هم متفاوتن؟!

Untitled+(1)

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا در 29 فروردین ماه 1360 در تهران متولد شد. او دیپلم ریاضی فیزیک دارد و مشغول تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه هنر تهران می باشد و ساز تخصصی او پیانو است.

شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد.

2017-09-09 1813

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها