|

چیتان پیتانِ فوکول فرشته حسینی که تا مویرگاشم تابلووو شد؛ خانم پیش نوید چه بالی گرفته!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی بازیگر ایرانی و غیر ایرانیه که این روزا تو پیجش محبوب تر از پیش شده و میتونه تصاویری رو به اشتراک بذاره که قبلا براش قدقن بود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فرشته حسینی مِن جمله هنرمندان جذاب و دوست داشتنی در عرصه سینما می باشد که البته نمیتونیم برای ایشون واژه تلویزیون رو بیاریم چون فرشته حسینی نیز به مانند تعداد کمی از بازیگران مستقیم کار خود را از سینما و شبکه خانگی شروع کرد نه تلویزیون! فرشته حسینی گرچه اصالتی ایرانی ندارد اما تونست با حرکت سینما که هیچ، حتی مراسمات خارجی رو هم از دست خود بازیگران ایرانی بگیرد!

حالا ممکنه بگین یعنی چی؟ یعنی فرشته بانو در ابتدای کارش خیلی ریز وارد شد و تو فیلما هم نقش هایی خوبی داشت اما خب چون خیلیییی ناشناخته بود و حاشیه ای نداشت و چهره ای معمولی طور هم داشت، چندان بولد نشد تا اینکه در سریال "قورباغه" یه جور ترکوند که خود بازیگرای ایرانی هم به این میزان نترکوندن! حال چرا چون در این سریال اول اینکه فرشته بانو نقشی متفاوت و جذاب و البته ظاهری باحال داشت، دوم اینکه بعد از اتمام قورباغه رمانتیک بازیای نوید نوید محمدزاده و فرشته خانومش شروع شد و این شد که این دو چهره هم همدیگه رو خیلی مشهور تر کردن و هم خودشون رو!

خب یکی از تغییراتی که این زوج در کنار هم داشتند و جالب به نظر میرسید سبک استایلشون بود که خب میشه گفت فرشته حسینی واقعا پیشرفت چشمگیری داشته. مثلا در ادامه تصویری هاوایی طور از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که به نظر میرسه اگه با این شوشو جان ازدواج نمیکرد این چنین نمیشد.

unknown_209570131_351417939674815_6914283932290423236_n

فرشته حسینی چیشد که فحش خورش ملس شد؟

جالبه بدونید که فرشته حسینی تا به اینجای کار و از وقتی که ازدواجش علنی شده یه زمین تا آسمونی فحش خورده و کلا این مدلی بود یه تایمی که اگه زیر پست جدیدش تا 90 درصد الفاظ رکیک نمیدید کاربران ول کن ماجرا نبون.

البته که چنین رفتاری اصلا شایسته و منطقی نیست چرا که نوید محمدزاده برای ازدواجش قرار نبوده بیاد و از فالوورا نظر سنجی کنه که عایا خانوم بازیگر ایکس رو بگیرم یا ایگرگ؟ به همین سبب اصلا به هر دلیل شیفته فرشته حسینی شده از لحاظ عقلانی به کسی مربوط نیست و تا به اینجای کار هم لایف استایل جذابی کنار هم داشتن؛ پس فحش و یا کامنت کلمات ناجور برای چیه؟

اما جالبه بدونید با وجود همه این مسائل اما فرشته بانو نزدیک به یک میلیون دنبال کننده داره با یه عااالم عکس و ویدیو پست شده!

فرشته+حسینی (1)

همه میگن نوید محمدزاده الکی پلکی پوشه ولی نمیدونن دارنده امضا تو استایله!

داشتن استایل شخصی برای همه افراد در هر جایگاهی که هستند مهم و تاثیر گذاره اما در رابطه با سلبریتی ها اهمیت و تاثیر گذاری این موضوع بیشتر احساس میشه به خاطر این که مردم ارتباط بهتری با شخصیت درونی و فضای کاری اون سلبریتی و هنرمند برقرار می کنند. نوید محد زاده از اون دست سلبریتی ها و هنرمند هایی است که تیپ و استایلش خیلی خاص و ویژه است و منحصر به خودش به همین خاطر هم خیلی وقت ها مورد انتقاد قرار می گیره اما نباید از حق بگذریم که در خلق استایل شخصی خودش، نوید محمدزاده بسیار موفق عمل کرده.

حالا چرا اینو میگیم چون در استایل خانوم ها معمولا جسارت و تنوع خیلی بیشتره اما آقایون غالبا تو یه روند دیده میشن که خب نوید محمدزاده اومد و این روند رو شکست و با استایل هایی بسیار متفاوت نشون داد انسان ها میتونن با خواست خودشون برن جلو و در این جهان محدودیتی وجود نداره مگه اینکه ضرری به کسی برسونه!

396003_203

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت 1376 در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است. تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که کودکی با کارگری در یک خیاطی گذشت و از نه سالگی کنار کار تجربه بازیگری را هم بدست آورد و حالا در سینما می درخشد.

فرشته در تهران و در یک خانواده با پنج خواهر و یک برادر به دنیا آمد ، پدر و مادرش هر دو از مهاجرین کشور افغانستان هستند که حالا در ایران زندگی می کنند.

کارکردن فرشته حسینی از بچگی واسه امرار معاش

فرشته حسینی در زمان کودکی برای تامین هزینه های مدرسه خود مجبور بودم تا دیر وقت در یک کارگاه خیاطی کار کنم تا کمک خرج خانواده هم برای تامین معاش باشم. روزهای سختی بود که هیچ وقت فراموش نمی کنم ، روزهای که از خستگی زیادی روی چرخ خیاطی خواب می رفتم.

افسردگی فرشته حسینی

دورانی از زندگی ام بود که دچار افسردگی شدید بودم بطوری که گمان می کردم هر چه تلاش می کنم راه پیشرفتی برای من وجود نداردو در ادامه اما دلگرمی دوستانم به من انگیزه دوباره دارد ، آنها به من گفتند تو باید فرشته نجات دختران افغانستان باشی و همین انگیزه ای شد برای ادامه فعالیتم.

تیپ-فرشته-حسینی

نوید+محمدزاده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی