|

نگار جواهریان نقل شددد تو محفل خانمای پروتزی؛ یه عالمه فیگور میاد اوفدار واسه یه عکس!

negar javaherian shayanews

نگار جواهریان بازیگر دوست داشتنی سینما که همیشه ساده و کم حاشیه دیده شد اینبار با ژست های مختلف در مقابل دوربین سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نگار جواهریان رو میشه از هنرمندان جذاب سینما دونست که چندان تو تلویزیون دیده نشده و بیشتر تو همون سینما و شبکه خانگی ایفای نقش دارد. اما جالبه که نگار جواهریان تو این موضوعه که اصلا و ابدا به مانند چهره هایی مثل ساره بیات و یا نازنین کریمی مغرور نیست و حتی میشه گفت با استعداد تر از اونها نیز هست. حالا چرا؟ چون نگار جواهریان این مدلی که میتونه و تواناییش رو داره که چند بُعدی کار کنه! مثلا فیلمی پر چالش و خفن همچون "حوض نقاشی" رو تو کارنامه کاریش داره که کاراکتر یک زن کم توان ذهنی رو داشت و با جذابیتی کامل همراه با شهاب حسینی ایفا کرد. 

نگار جواهریان از دیگر کارهای خیلی پر طرفدارش سریال شبکه خانگی "خاتون" بود که با اشکان خطیبی اینبار ترکوند و محبوب دل خیلیا شد. نگار بانو همسر رامبد جوان می باشد که چند سالیه ازدواج کردن و صاحب فرزند نیز هستند. این بازیگر زن سینما مِن جمله چهره هایی محسوب میشه که خیلی هوادار داره، خیلی با شخصیته، خیلی توانمنده، خیلی بی حاشیست و خیلی هم چهره خوبی به نسبت بسیاری از بانوان در این عرصه داره!

یادمون رفت بگیم خیلی هم سادست! مثلا در ادامه چند تصویر از وی مشاهده می کنید که هم ظاهر و فیس ساده ای داره و هم فیگورای ساده!

نگار جواهریان چه نقلیه میون این مدل خانوما!

حالا شاید بگین بابا مگه قراره جلو دوبین تو جمع چیکار کنه؟ اما بهتره بدونید خیلی از بازیگران هستند که اتفاقا جلو همین دوربینه هستش که خیلی فیگورای نه چندان جالب میگیرن و با افاده ها طبق طبقشون حتی جنجالی هم میشه! البته که قطعا هوشیار نسبت به رفتارشون هستند و از قصد فلان حرکت رو میزنن.

مثلا شادی کرم رودی زمانی که با همسرش برای جشنواره فجر در مراسم حضور پیدا کرده بودند خانوم خانوما به قدری جنگولک بازی داشت که حرص خیلی از گابران رو درآورد و برخی هم رفتار او را عاشقانه دیدند اما نکته اینجاست ک چرا میرسن جلو عکاسا انقدر میخندن و عاشقانه میشن و حرف در گوشی دان با هم؟!

نگار جواهریان با خاتون، شهرزاد رو کرد تو گونی!

نگار جواهریان تا همین چند ماه پیش یه سریال تو شبکه خانگی داشت به نام خاتون که خب میدونید حسابی ترکوند و اتمام جذابی هم داشت و همانند سریال هایی مثل مثلا یاغی نبود که خوب شروع شه بعد خراب کنه!

نگار خانوم در این کار نقش اصلی رو هم داشت و خاتون بود که در کنار اشکان خطیبی جذابیت کار رو حسابی برده بودن بالا! 

نگار جواهریان از بچگیش علاقه بسیار زیادی به بازیگری و اجرا داشته و همانند بازیگران آبدوغ خیاری نیست که تا دو تا سکانس میرن دیگه حس فرش به عرش بودن رو دارند! این بازیگر جذاب در نویسندگی و دوبله هم دستی بر آتش داره که خب نشون میده یه زن فعاله و تقریبا تو خیلی از مسائل بیخیال ننشسته و حسابی اکتیو بوده.

نگار جواهریان با خاتون تونست کَل سریال شهرزاد رو هم بخوابونه و خیلیا رو عاشق سریال کنه.

unknown_277400240_134239655830572_8897514532189734908_n

نگار جواهریان با این چهرش دو هیچ جلوتر از پروتزیا

نگار جواهریان کلا این مدلیه که اصلا علاقه نداره همانند خانومایی مثل نیوشا ضیغمی و یا مریم مومن مثل بنز آرایش کنه جوری که کلا فیسش زیر آوار آرایش دفن بشه. از طرفی هم خب همانند مثلا خانوم روشنک گرامی نیست که کلا بی آرایش پاشه بیاد و حد وسط رو رعایت میکنه.

این روزا دیگه اونقدری فضای سینما پر شده از چهره های مصنوعی و عروسکی شده که خب طبیعی بودن انگاری مدال گرفتنه! به قول نیکی کریمی سینمای ما پر شده از لب و گونه های پروتزی که میشه گفت این صحبتش خیلی حق بوده!! خانوم بازیگر خوشگلمون که تا به حال عمل جراحی هم انجام نداده و ژل و بوتاکس خاصی هم ازش دیده نشده، به بانوان ایرانی نشون داد که با چهره ساده و نچرال هم میشه موفق و محبوب و البته خوش فیس بود. 

نگار

کاراکتری که نگار جواهریان ایفا کرد و از هر کسی برنمیاد

حالا یه پیام بازرگانی از مطلبی که در ابتدای متن گفته شد هم داشته باشیم. برخی از بازیگرا هستند به مانند مثلا میترا رفیع که یه سبک کار میکنن و همیشه تو نقش های یخ و کم چالش دیده میشن و خب این مدلی نیستن که هم بتونن طنز باشن و هم جدی و یا در ظواهر خیلی تغییر کرده ظاهر نمیشن. حالا منظور از ظاهر چیه؟ همون مثالی که در ابتدا زدیم و گفتیم نگار جواهریان و شهاب حسینی در فیلم حوض نقاشی نقش دو معلول ذهنی رو ایفا نمودند که این خودش میتونه خیلی سخت باشه.

بیوگرافی کانادایی نگار جواهریان

نگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 22 دی ماه 1361 در تهران متولد شد. این بانوی بازیگر تحصیلاتش را در زمینه طراحی صحنه و لباس ادامه داد و مدرک او کارشناسی این رشته است. حسن جواهریان پدر نگار جواهریان است که در مهندس ساختمان بود و به دلیل علاقه ویژه ای که به تئاتر و دنیای نمایش داشت مدام به همراه خانواده به تئاتر میرفت و یکی از سهام داران سینما تئاتر تهران بود. 

پدر نگار جواهریان 27 مهرماه سال 96 بعد از تحمل مدتی رنج بیماری درگذشت و نگار جواهریان که وابستگی زیادی به پدرش داشت در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشست. نگار جواهریان دو خواهر به نام های نازنین و نگین و یک برادر دارد و مادر و خواهر او و بسیاری از بستگانش ساکن مونترال کانادا هستند.

ثب

ازدواج یونانی نگار جواهریان 

نگار جواهریان همسر رامبد جوان بازیگر کشورمان است که سال 95 ازدواجش را با رامبد جوان جشن گرفت.

این بانوی هنرمند همسر سوم رامبد جوان است و جشن عروسی آنها در یونان و با حضور چند تن از هنرمندان برگزار شد.

نگار جواهریان و دخترش نگار جواهریان و دخترش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی