|

"سارا بهرامی" با میکاپ آیس یه مُهر استاندارد خوابووووند بیخ گوشش؛ صَندل انگشتی خانومو!

sara bahrami shayanews

سارا بهرامی بازیگر سریال پروانه که حالا تو فضای مجازی گنگی شده واسه خودش، جدیدا از میکاپ خفن و جیگولش رونمایی کرد و همه رو گذاشت تو کف!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا خیلی از بازیگرا هستن که با بازی های مداومی که در نقش های متفاوت انجام میدن، تونستن کلی طرفدار واسه خودشون جمع کنن و حسابی رو بورس بیفتن. سارا بهرامی دقیقا از همون بازیگراس که تو این ایام اسمش رو کلی سر زبونا انداخته و خیل نگذشته که تبدیل شده به یک سلبریتی همه چی تموم. مثلا همین اواخر با بازی در فیلم "علف زار" نام سارا بهرامی به نحو دیگه ای و با محبوبیت بیشتری به گوش میخوره و سارا بهرامی دیگه مثل زمانی که فقط سریال پروانه رو بازی کرد خیلی ساده و اون کنار مِنارا نیست!

از اونجایی که سارا خانوم این روزا افتاده رو دور خودنمایی اونم با به رخ کشیدن استایلای رنگ و وارنگ و میکاپای خیلی جیگول، چند وقت پیش عکسی از خودش منتشر کرد که او رو با میکاپی خیلی خاص و خفن نشون میداد. البته سارا بهرامی در طی این سال ها ثابت کرده که به میکاپ در حالت عادی اصلا علاقه ای نداره و برای مراسم های مختلف و تبلیغات راه و بیراه هم اونقدری میک نمیکنه که انگاری از خلیج برگشته مثل خیلیای دیگه از بازیگرای حالایی!

sarabahrami1-vaghtesobh-901x1024

وقتی سارا بهرامی تو کافه تریپ برمیداره از همه خفن تر!

سارا بهرامی برخلاف بسیاری از بازیگران که عادت دارن پیجشون رو غرق کنن تو رفیق بازیای آنچنانی اونم یه طوریکه انگاری صد ساله با هم دوست جون جونین، خیلی ساده و آروم آروم روابطش رو کنترل میکنه و تا حالا با کسی اونقدر شیطونی نکرده که بخوان او رو باهاش رفیق گرمابه و گلستان بدونن. اتفاقا برعکس حتی وقتی کافه یا جایی هم میره عادت داره فقط از خودش عکس میگیره و دلش نمیخواد خیلی با کسی عیاق شه.

در همین زمینه هم میخوایم عکسی از او رو به شما نشون بدیم که تو کافه تشریف بردن و یه جوری تیپ اسپرت و خفن برداشتن که فقط بیا و ببین! از استایل خیلی شاخش که بگذریم باید برسیم به صندل انگشتی خانوم خانوما که رسما عین نخود تو آش شوربا میمونه و خیلیا بعد از دیدن اون حجم آرا ویرا از خانوم توقع این مدل تیپ زدن رو نداشتن!

bazigaran.zan.ir_1651838550

sara.bahrami.official_1642847396

استایلای خارجکی سارا بهرامی که همه دوربینا رو چرخوند سمتش!

شاید سارا بهرامی رو تو فیلم و سریالا به اندازه الناز شاکردوست ندیده باشین، ولی باید بهتون بگیم که ایشون جزو یکی از پایه های مراسم های اکران هم در داخل کشور و هم در اونور مرزها هستن. از اونجایی که سارا خانوم خیلی هم به ظاهر و تیپ زدناش توجه میکنه، تو هر مراسمی که پاشو بذاره همه دوربینا میریزن دور و برش و این بازیگر هم آنچنان واسه خودش فاز برمیداره و ژستای اینور و اونوری میگیره که ثابت میکنه یه ژن مدلینگ شدن هم درونش بوده و ما خبر نداشتیم.

البته سارا بهرامی بعضی اوقات در کنار تیپای خیلی خفن و جذابی که داره و با میکاپاش هم خیلی جیگول سِتشون میکنه، یه مدلایی رو واسه قرارگرفتن جلو دوربینای خارجیا و ایرانیا پیدا میکنه که قشنگ انگاری داره بدجوری از اونور بوم میفته!

gf

tfw

hhu

بیا ببین سارا بهرامی کیه و از کجا شد یه سلبریتی همه چی تموم!

سارا بهرامی متولد 2 بهمن ماه در سال 1361 در شهر اصفهانه. خانوم بازیگر دو خواهر و یک برادر داره و به خاطر علاقه ای که نسبت به بازیگری از همون بچگی از خودش نشون داد، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یادگیری تئاتر رو آغاز کرد.

سپس تحصیلات دانشگاهیش رو هم در رشته تئاتر در دانشگاه تنکابن استان مازندران در مقطع لیسانس به پایان رسوند. با کسب تجارب بالایی که داشت وقتی 27 ساله بود، اولین بار با بازی در سریال "پروانه" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه و پس از اون کارنامه پر و پیمونی رو تونست برای خودش رقم بزنه.

gt

ffd

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی