|

الناز حبیبی با فیگورای ناااز و اختصاصی؛ خانوم چه سوپر خفن میتبلیغه!

Elnaz Habibi Paparazzi shayanews

الناز حبیبی از جمله بازیگر های محبوبی است که به خاطر ظاهر و ادا اطوارهای نمکیش کرو کرو هواخواه داره و با ژست مخصوص به خودش حسابی دلبری میکنه

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- در دنیای سینما و تلویزیون بعضی از بازیگر ها هستند که خوب بلند چیکار کنند تا هم به چشم بیان، هم محبوب باشن و هم خودشون رو وارد حاشیه نکنند، یکی از این بازیگر های ماهر و کار بلد تو این زمینه خانوم الناز حبیبی است که تا حالا نقش های خیلی جذابی رو هم بازی کرده که البته اوج شهرت و محبوبیت خانوم با سریال دوست داشتنی دردسر های عظیم به کارگردانی برزو نیک نژاد شروع شد و حالا هر روز محبوبیت خانوم بازیگر از روز قبل بیشتر میشه.

همون طور که گفتیم الناز حبیبی خوب بلده چیکار کنه که خودش رو تو دل طرفدار هاش جا کنه، یکی از این کارهای جذاب و دوست داشتنی ای که خانوم خانوما انجام میده عکس گرفتن با ژست های خاص و عجیب غریبه که انگاری فقط رو تن الناز حبیبی میشینند و منحصرا به ایشون تعلق دارند. در ادامه چند نمونه از این عکس های خاص الناز خانوم حبیبی رو با هم میبینیم.

الناز حبیبیالناز حبیبی

حالا جالبه بدونید که در کنار تمام این ژست های دلبرونه و جذابی که الناز حبیبی راه و بی راه برای طرفدار هاش میگیره یه ژست ویژه هم داره که یعنی تو کل سلبریتی ها و بازیگر های دنیا هم که بگردی لنگش رو پیدا نمی کنی. همون طور که می دونید الناز خانوم علاقه بسیار زیادی به کلاه داره حالا برای این ژست جذاب که سندش به اسم خود الناز خورده خانوم خانوما کلاهش رو تا روی چشم هاش پایین میکشه. از اونجایی که ابناز حبیبی خیلی ریزه و بی بی فیسه همچین ژستی هم باعث میشه فوق العاده نمکی تر و گوگول تر به نظر بیاد که قند تو دل طرفدار هاش آب میکنه.

الناز حبیبی

رفیق گرمابه گلستان الناز حبیبی که مثل خودش پایه مسخره بازیه

به گزارش شایانیوز، الناز حبیبی که تجربه یک ازدواج ناموفق رو داشته به عقیده خیلی ها بعد از ازدواج اصلا رو اومده و شاد تر و سر حال تر شده به علاوه این که فرصت بیشتری پیدا کرده تا با دوستانش وقت بگذرونه و دنبال خوش گذرونی باشه. یکی از رفیق های جینگ و به قول خودمون گرمابه و گلستان الناز حبیبی که کاملا مشخصه پایه الناز خانوم سوگل خلیق بازیگر جذاب و دوست داشتنی است.

الناز حبیبیالناز حبیبی

تبلیغات سوپر خفنِ الناز حبیبی که خیلی اروپایین

همون طور که می دونید خیلی از سلبریتی ها هستند که برای گذران زندگیشون هر از چند گاهی برای برندهای مختلف تبلیغات انجام میدن، بعضی هاشون هم هستند که کلا بازیگری رو گذاشتن تو حاشیه و از وقتی که معروف شدن دیگه راه و بی راه تبلیغات مختلف توی صفحه شخصیشون میگذران و انگاری که از این راه بیشتر زندگیشون رو سر می کنند، مثل خانوم مریم معصومی یا بهاره رهنما. الناز حبیبی هم از اون دست بازیگر هایی است که هر از گاهی دل و میزنه به دریا با قبول یه تبلیغ کلی پول به جیب میزنه اما تبلیغ هایی که الناز حبیبی قبول میکنه کجا و تبلغاتی که بقیه سلبریتی ها انجام میدن کجا. در ادامه یکی دو تا از تبلیغات فوق حرفه ای و با کلاس خانوم حبیبی رو با هم می بینیم.

استایل های نمکی الناز حبیبی که هر بار یه شکله

الناز حبیبی از جمله افرادی است که تیپ و استایل های جالب توجهی داره به معنای این که اول از همه به خاطر این که اندام ریز و قد نسبتا کوتاهی داره ابدا خودش رو مجبور به پوشیدن کفش پاشنه بلند نمی کنه، از طرف دیگه خانوم خانوما خیلی وقت ها با استایل های سوپر کژوال و راحتی یا حتا بهتره بگیم استریت استایل در مراسم حضور پیدا می کنه، مثل کیف کمری و شلوار شش جیب، در عوض خیلی وقت های دیگه هم، چنان رسمی و خانومانه لباس می پوشه که آدم رو محو تماشای خودش میکنه. در کل می تونیم بگیم الناز حبیبی سلیقه خوبی در استایل کردن داره و با توجه به این که خیلی از خانوم ها هستند که فکر می کنند برای خوش استیل بودن و درخشیدن باید حتما قد بلند و رشیدی داشته باشند، الناز حبیبی می تونه یک الگو بسیار خوب و حرفه ای باشه.

الناز حبیبیالناز حبیبی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی