|

نگا به سادگی مهشید جوادی تو بچه مهندس نکنیا؛ خانم دست به کَله آرایشید کلی فرق فوکولید!

mahshid javadii shayanews

مهشید جوادی از بازیگرای جذابیه که با بازی تو بچه مهندس مشهور شد اما حالا در اینستاگرام تصاویری رو منشتر میکنه که حسابی با نقشش متفاوته!

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- مهشید جوادی از بازیگرای خوشگل و با استعداد ایرانیه که البته بیشتر تو همون تلویزیون دیده شده و از جعبه جادویی پیشرفتش رو آغاز کرد. این روزا دیگه باید خیلی خوش شانس باشی تا بتونی همانند زیبا کرمعلی و یا فرشته حسینی کارت رو از سینما شروع کنی و به شهرت برسی چرا که خیلی از بازیگران نوپا و جوانمون یا از طریق سریال های شبکه خانگی دارن دیده میشن و یا سریال های تلویزیونی. مهشید جوادی رو میشه یکی از اونهایی دونست که با هنر و تلاش خودش داره بالا میاد نه صرفا زیبایی و یا پارتی بازی! مهشید جوادی ابتدا با بازی در سریال پربینده "بچه مهندس" کلی عاشق و شیفته پیدا کرد و بعد هم با انتشار تصاویر جذب از خودش تو اینستاگرام!

حالا این عکسا چی هستند؟ میدونیم که مهشید جوادی تو سریال بچه مهندس یه دختر چادری و محجبه بود که همرو شیفته خودش کرد و بعد که مخاطب گفت خب ببینیم خانوم خانوما تو واقعیت چه شکلی هستند با تصاویر جینگول مستون خانم خانوما تو اینستاگرام مواجه شد! ابتدا سکانسی محبوب و جذاب از مهشید بانو در بچه مهندس مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

وقتی مهشید جوادی زمین تا آسمون با مرضیه فرررق فوکوله!

خب همونطور که دیدیم مهشید جوادی تو بچه مهندس از خوشگلای سریال بود و حسابی تونست خودش رو دل مخاطب جا کنه. اما در ادامه میخوایم مهشید بانو رو در ورژن واقعی و البته اینستاگرامیش ببینیم که خب از اونجایی که یه دختر دهه هفتادیه و اقتضای سنشه که شیطون و سرزنده باشه، تصاویر اینچنینی هم به اشتراک گذاشته که البته بعضیاشونم با ژستایی که دارن کاربرو متعجب میکنن.

دیگه این روزا و با وجود فضای به نام اینستاگرام بانوان و آقایان سن بالا همانند مرجانه گلچین و یا فاطمه معتمدآریا و ....هم عکس و فیلم هایی از تریپا و اطوار های عجیبشون میذارن، چه برسه به هنرمندان جَوون و خوشحالمون که حالا حس میکنن کلی آدم عاشق و طر فدارشونن و هر جا برن می شناسنشون!

unknown_277836182_400438181426753_7221292780298566420_n

unknown_278216355_288140146694402_6169589464038791588_n

unknown_260389626_578097539943528_8649181892787482848_n

مهشید جوادی عملیه هااا ولی ازون خوباشه و مثل نیوشا ضیغمی نیست!

مهشید جوادی عاشق عکس گرفتنه و خب از اونجایی که چهره قشنگی هم داره و حسابی ساخت و ساز کرده فیسشو، عکساشم خوشگل در میاد.

البته که این روزا خیلی از خانومای سینما میرن بینی های عروسکی در میارن و با پروتز و بوتاکس و هزار فرقه چیتان پیتان دیگه چهرشون رو غیر طبیعی می کنند اما مهشید جوادی با وجود کارایی که حالا کرده و نکرده، اما چهرش کاملا دخترونه و ظریف مونده و اونجوریام نیست که بگی این همممش عمله!

unknown_289469538_139647232015031_7761508742695274194_n

دنیای خانومای بازیگر قاطی پاطی شده بَددد!

میدونیم و میدونید که دیگه عرصه بازیگری به چند وجه و به صورت به شدت زیادی قَر و قاطی شده! حالا یعنی چی؟ یعنی مثلا هر کی از مامان جانش قهر میکنه میره و میشه بازیگر و یا هر کی دیگه تو شغل قبلیش پیشکسوت شده و نمیتونه ادامه بده میره و میشه بازیگر! از طرفیم هررر کی خوشگله و عمل کرده و افاده های طبقه ای رو به خوبی بلده باز این جماعت هم میرن میشن بازیگر!

در این بین خیلی از بانوان بازیگر هم به دلیل شرایط فعلیه کشور و به نوعی اعتراض، کشف حجاب کردن که خب این در حالیه که تو ایران هنوز هستند اما روسری رو از سر برداشتند و قوانین رو زیر پا گذاشتن! این حرکت اونقدری زیاد شده که خب اونایی که خواستن مثل ترانه علیدوستی ابتدا از کشور خارج شدن و بعد این عمل رو انجام دادند اونایی هم که نخواستند هنوز تو کشورن و ممکنه همانند کتایون ریاحی خواسته بشن! 

از طرفی اونقدر بازیگر زن داره کم میشه و همگی دارن ممنوع التصویر میشن جوری که واقعا انگاری فقط آقایون دارن میمونن و احتمالا تا دو روز دیگه باید از اقای اکبر عبدی بخوایم تا بیاد و نقش خانومارو دوباره مثل قبل بازی کنه!

Untitled (2)

مهشید جوادی با آهنگ معروف خارجکی چه حسی گرفته اوفففف!

مهشید جوادی این دختر دهه هفتادی و شاد و البته شیطون دابسمش های جالبی هم از خودش میگیره که خب بیشترم با آهنگار خاص هستند.

البته که خب خیلی از پیج های معمولی هم هستند که کاربران دختر و پسرمون زیاد از این کارا میکنن و کار بدی نیست چرا که زندگی دو روزه و هرکی هر جور دوست داره لحظات خودش رو شاد میکنه. اما در میان خانومای بازیگر جوان این ویدیوهای کوتاه بسیار زیاد شده که تاثیر خیلی خوبی در جذب فالوور براشون داره.

در ادامه مهشید خانوم رو مشاهده می کنید که با آهنگ مشهور داره حس میگیره و همونم منتشر کرده.

بیوگرافی جذاب مهشید جوادی

مهشید جوادی متولد 2 بهمن 1374 در ارومیه ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته ریاضی کاربردی می باشد که از تئاتر شروع کرد و اولین بار با سریال آنام دیده شد و کنار آن در عرصه نقاشی رنگ روغن فعال است.

عاشق چای است و فرزند اول خانواده بوده و تنها یک برادر کوچکتر متولد 1380 دارد که از او بعنوان بهترین رفیق خود نام می برد.

ut

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها