|

"مهشید جوادی" با نچرال فیس ژذابش رویِ هر چی زلیخاس کم کرد؛ آیفونش عجیب چش درآرِ!

mahshid javadi shayanews

مهشید جوادی بازیگر بچه مهندس که این روزا داره با میکاپا و استایلای اروپاییش همه رو شوکه میکنه، به تازگی با سیس جدیدی از خودش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مهشید جوادی از بازیگران خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که روز به روز با فعالیت های بی شمارش داره به شهرتش اضافه میکنه. مهشید جوادی اولین بار در سریال آنام نقش آفرینی کرد و تونست به محبوبیت زیادی برسه. از اونجایی که مهشید جوادی علاقه زیادی به دیده شدن داره، اخیرا بیشتر از اینکه بخواد تو حرفه اصلی خودش کار کنه، داره با اینستا بازی حسابی خوش میگذرونه.

مهشید خانوم به تازگی ویدیویی از خودش منتشر کرده که با دیدنش رسما فکتون میفته. خانوم بازیگر تو این ویدیو داره جلو آینه با فیس سیاه و سفید شده اش حسابی پز میاد. البته باید گفت مهشید جوادی این روزا به قدری داره با صورت نچرال و خیلی محبوبش سیس میگیره و فاز خودشیفتگی از خودش در وَکونه، که انگاری همه بد هستن ولی در آسمون باز شده و خانوم یهو افتاده زمین!

این بازیگر خوش استایل اوایل از این مدل کارا نمیکرد و خیلی ساده از خودش عکس میذاشت. ولی گویا به تازگی جو اینستا حسابی گرفتش و میگه وقتی یکی مثل بهاره رهنما که سن ننه بزرگش رو داره اینقدر تو فاز میکاپای رنگ و وارنگ و جورواجور و البته داره حسابی هم از این راه پول پارو میکنه، چرا او باید عقب بمونه از این راه؟!!!

خنده های شیرین مهشید جوادی که هواخواه داره هوارتا!

مهشید جوادی از همون روزای اولی که تو سریال بچه مهندس حسابی به چشم اومد و محبوبیتش داشت روز به روز بیشتر میشد، با ادا اصولای خاصی که تو سریال داشت همه رو کشوند به اینستاش و همه فهمیدن که خنده های این بازیگر از افاده هاش تو سریال فوق العاده شیرین تره. واسه همین هم به محض اینکه خانوم بازیگر یه عکسی با خنده از خودش میذاره، یکدفعه با موج زیادی از قربون صدقه از طرف کاربراش روبه رو میشه که این نشون میده خانوم جوادی حسابی تو دل بروئه!

w

e

مهشید جوادی با تیپای غوغاییش هوش از سر همه میپرونه!

مهشید خانوم تو فیلم و سریالایی که تابحال بازی کرده که البته بچه مهندس هم معروفترینش بود، یه ظاهر ساده داشت و از اونجایی که از دید خیلی از کاربرای فضای مجازی خانوم بازیگر با چادر خیلی جذاب میشد، ذهنیت این مدلی هم براشون ساخته بود. این در حالیه که مهشید جوادی حالا تو اینستا داره با یه تیپایی جولون میده که اگه ببینیدش رسما کُپ میکنی که این چه وضع و اوضاعیه. البته تیپای شوک کن این بازیگر تو شرایطی رونمایی میشن که مهشید جوادی یه ژست خفن هم چاشنیش کرده و یه اروپایی تمام عیار ازش ساخته!

علاوه بر این مهشید جوادی برخلاف بازیگرای دیگه خیلی به مدل موش هم اهمیت میده و هر دفعه سعی داره با یه فاز جدید از خودش پست یا استوری بذاره. مثلا یه بار تیپش رو اسپرت کامل در نظر میگیره و یهو با یه تیپ خیلی دهه نودی فاز میگیره که معلوم نیس خانوم چرا اینطوری فاز ونول قاطی میکنه!

gf

tr

gedg

مهشید جوادی رو بیشتر بشناسیم!

مهشید جوادی متولد 2 بهمن 1374 در ارومیه است که فارغ التحصیل لیسانس رشته ریاضی کاربردی هستش و عرصه بازیگری رو از تئاتر شروع کرد.وی اولین بار با سریال آنام دیده شد و کنار آن در عرصه نقاشی رنگ روغن فعالیت دارد. خانوم خانوما عاشق چای است و فرزند اول خانواده بوده و تنها یک برادر کوچکتر متولد 1380 دارد که از او بعنوان بهترین رفیق خود نام می برد.

ww

ggg

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی