|

تیپ جذاب زنِ علیرضا بیرانوند چه محشر کبراییه؛ خانوم با سیزده تا عمل دُخی بلاگرو پکوند!

alireza beyranvand shayanews

علیرضا بیرانوند شاید بشه گفت اولین فوتبالیست جنجالی در جام جهانی امساله که توسز خانوم بلاگر حسااابی افتاد تو دردسر!!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- علیرضا بیرانوند رو همه ما می شناسیم که از بازیکنان بسیار کاربلد و محبوب میان فوتبال دوست ها و حتی فوتبال ندونست هاست! چرا که اگه یادتون باشه چهار سال پیش جام جهانی علیرضا خان بیرانوند بود که گل رونالدو رو گرفت و دل یه ملت رو شاد کرد. علیرضا بیرانوند از همون توپ بود که به شدت مشهورتر شد و خودش رو یکراست کاشت تو قلب همه!

امسال هم برای جام جهانی قطر علیرضا بیرانوند دروازه بان اصلیِ تیم ملی ایران هستش که فردا اولین بازیشونه و قول دادن که بترکونن! اما همه از هر دسته ای که باشیم میدونیم که این روزا تو کشورمون اصلا اوضاع به روال قبل نیست و هر روز خبرای جدید حال خیلی از مردم رو داره بد میکنه. اما نکته اینجاست که در این بین خب از اونجایی که مردم دچار چند دستگی شدن یکسری میان از یکسری موارد میگن و بقیه تایید میکنند! یکسری هم از موارد دیگر و تایید هایی دیگر!

علیرضا بیرانوند این بار اما حاشیه دار شد و مورد سوژه ای عجیب قرار گرفت. بیشتر خانومای بلاگر دیگه چهره های شابلونی و کپی پیست شده دارند، با عمل های زیبایی مختلف کلا میکوبن و از نو میسازن! یکی از این خانوما که اتفاقا خیلیییی هم کوفته و از نو ساخته در رابطه با علیرضا بیرانوند ادعایی ناجور کرد که خب یه جورایی میشه گفت آبروی این بازیکن جوان با خاک داره یکسان میشه اما هنوز تایید و یا تکذیبی از سوی وی دیده نشده. در ادامه ابتدا یه اسکرین شات ببینیم تا ادامه ماجرا.

Untitled

داستان از اونجایی شروع میشه که فوتبالیست های ما از معترضین هیچ حمایتی نداشتند. همین شد که مثلا خانوم بلاگر اومد تا آبرو ریزی کنه و اتفاقا تهدید هم کرد اگه اینطور ادامه پیدا کنه چتای بقیه رو هم میاره وسط!!!

برخی معتقدند که این بلاگر پررر عمل قصد این رو داشته تا روحیه علیرضا بیرانوند رو آشفته کنه و این چت هم دروغی بیش نیست. اما خب برخی هم اون رو تایید کردند و خلاصه انواع و اقسام الفاظ رکیک و نثار آقای گُلر نمودند!!!

291090010_5244480992309892_5260212183134978454_n

حالا شاید به ذهنتون بیاد که خانومی که در کنار علیرضا بیرانوند ایستاده کیه؟ ایشون اکرم بیرانوند دخترعمو و همسر حال حاضر بیرانوند می باشد که از زوج های جذاب روزگارن و صاحب دو فرزند دختر و پسر می باشند.

284444812_1176806439762350_8645033208680160157_n

زن بیرانوند چه بازیکنی شده واسه خودش!

این روزا خیلی از فوتبالیست هامون همانند آقایان سپهر حیدری، مهدی قائدی، حسین ماهینی، علیرضا نیکبخت و... با آوردن همسرانشون در فضای مجازی به طوری که جلب توجه کنند عکس و فیلم هایی منتشر می کنند که البته تو هدفی که داشتن موفق هم بودن.

علیرضا بیرانوند نیز چند باری همراه با همسرش جنجالی شد و اینبار هم با انتشار ویدیویی از خانوم بچها چنین شد چرا که ظاهر همسر وی چندان متعارف نبود و تنها با پیراهنی ورزشی و لِگی بسیار جذب حضور داشتند و کاربران همیشه در صحنه اینو گرفتن دست!

Untitled

لایف استایل عجیب علیرضا بیرانوند و همسرش اکرم بانو

علیرضا بیزانوند و همسرش سالهاست ازدواج کرده اند و تا پیش از این اسکرین ها مشخص بود که زندگی خوبی دارند اما خب برخی کاربران بر این نظرند که اگه یک درصد این شایعات درست باشن حالا هم علیرضا خان و هم همسرش تحت فشار روحی بدی هستند!

اکرم محمدی به مانند همه خانومای نچرالی که عمل کردند تا زیباتر شوند دست به این حرکت زد و اتفاقا خوشگترم شد اما موضوع اینجاست که این بانوتان همگی با عمل های زیباییی تغییر چهره میدن و بعد هم تصاویر عجیب غریبشون منتشر میشه، جهت شهرت بیشتر!

Untitled

بیوگرافی عیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند متولد 30 شهریور 1371 است. علیرضا بیرانوند در خرم آباد بدنیا آمد.  بیرانوند دروازه بان است. او سالهاست دانشجوی لیسانس رشته تربیت بدنی دانشگاه سما می باشد.  علیرضا بیرانوند  از کارگری به دروازه بان شماره یک ایران با 194 سانتی متر قد رسید. او در خانواده عشایر به دنیا آمده و بزرگ شده است.

وضعیت مالی پایین خانواده

در خانواده ای به دنیا آمد که از نظر مالی خیلی ضعیف بود. او در 15 سالگی با قرض گرفتن پول به تهران امد تا بتواند به علاقه اش به فوتبال برسد. هم اکنون او دروازه بان اول تیم ملی و و تیم پرسپولیس است و شماره 1 را به تن میکند.
علیرضا بیرانوند درباره زندگی و خانواده خود بیان نموده است که وضعیت خانوادگی در زمان نوجوانی وی ضعیف بوده است و در سال 86 وی برای رفتن به تهران از خرم اباد از اقوام خود پول قرض گرفته تا با اتوبوس به تهران بیاید تا بتواند پیشرفت نماید.

ee

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی