|

تیپ پخش و پَلای "مونا کرمی" وسط اتاق خواب چه آتیشی بپا کرد؛ این شلواره یا یقه اسکی؟

mona karami shayanews

مونا کرمی بازیگر سریال از سرنوشت که حالا تو اینستا یه غول عجیب غریبیه که نمیشه شناختش، به تازگی با استایل اروپاییش همه رو مات خودش کرد!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مونا کرمی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که شاید او رو به اسم نشناسین، ولی اگه سریال پرمخاطب "از سرنوشت" رو دیده باشین، قطعا با نقش آرزو در این سریال به خوبی تونستین ارتباط برقرار کنین. مونا کرمی که با تجربه فوق العاده اش در حوزه تئاتر طرفدارای بی شماری رو دور خودش جمع کرده، کافی بود تو یه سریال معروفی بازی کنه تا حسابی راهش واسه تبدیل شدن به یه سلبریتی تموم عیار فراخ شه. البته مونا کرمی حالا زده تو کار خفن بازی و با ترپیای ژَذاب و اروپایی طورش داره اینستا رو بدجوری زیر و رو میکنه!

مونا خانوم که تمایل زیادی داره مدام بخواد با تیپای اعیونی و البته جینگولش رخ بیاد، جدیدا از استایل عجیب و غربیش رونمایی کرد که او رو در ماشین نشون میداد. یکی از ویژگی های جالب مونا کرمی اینه که دوست داره یه سری ژست و فیگورای خاص رو برای خودش ابداع کنه و اینجوری یه سر و شکل جدیدی به عکساش بده و ساده و همینطوری بدون هیچی از خودش عکس نندازه. واسه همین هم ایندفعه با یه فاز جدید رخ گرفته در حد بنز!

ew

تیپای فرامرزی و رله طورِ مونا کرمی که کرک و پَر اینستا رو ریزوند!

مونا کرمی از اون دسته بازیگراییه که به محض اینکه در سریال از سرنوشت به چشم اومد و طرفدارا واسه حمایت و دیدن فوتوهای جینگول این بازیگر به پیج اینستاش رو آوردن، حسابی زده به در بیخیالی و با چنان فوتوهای اونور آبی از خودش عکس میذاره که اگه ببینینش قطعا اون دختر معصوم و خیلی آروم در سریال از یادتون میره.

مثلا چند وقت پیش مونا خانوم یه عکسی تو آینه خونش منتشر کرده بود که او رو با تریپی عجیب و غریب نشون میداد که شلوارش رو انگاری با یقه اسکی اشتب گرفته و رسما یه استایل اروپایی از خودش ساخیده. از اونجایی که خیلی از بازیگرا سعی دارن یه سبک استایلی خاص برای خودشون بسازن و هیچکس هم نمیخواد از اون یکی عقب بمونه، مونا کرمی هم زده تو همین کارا و سعی داره با تبدیل شلوار به یقه اسکی همه رو زخمی کنه!

ee

i

l

وقتی مونا کرمی تو دَشت و دمن سیر میکنه و فازش به ما نمیخوره!

مونا کرمی نه تنها تو ژست و فاز و فوز برداشتن خیلی سعی میکنه متفاوت باشه، بلکه وقتی هم تصمیم میگیره یه حال و هوایی عوض کنه دلشو میزنه به کوه و میره تو دشت و دمن تا کلا طرفداران این مدلی رو هم به سمت خودش بکشونه.

البته این روزا کوهنوردی و این مدل ورزشا خیلی میون بازیگرا و سلبریتیا طرفدار پیدا کرده و از اونجایی که قطعا تا حالا متوجه شدین خانوم کرمی نمیخواد از همکارای خودش عقب بمونه بدجوری فازپرونی کرده که بیا و ببین! خانوم خانوما حسابی فاز بالانشینا رو داره و انگاری میخواد بگه اصلا ما به هم نمیخوریم که خب اخیرا خیلی از بازیگرا این مدلی فکر میکنن!

k

monakaramiofficial_1650875673

یکم بیشتر مونا کرمی رو بشناسی، بَدک نیستاااا!

مونا کرمی متولد 18 آذر 1369 در گلستان ، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی منابع طبیعی می باشد که از کودکی با تئاتر شروع کرد سپس از طریق فیلم کوتاه به تلویزیون رسید و حالا در سطح اول کار می کند. اولین بار در سال 1378 وقتی 9 ساله بود با کار تئاتر عروسکی در مینودشت بروی صحنه رفت تا اینکه با حضور آکادمی بصورت تخصص فعالیت اش را ادامه داد.

خانم بازیگر در جشنواره دانش آموزی توانست رتبه 1 بازیگری را برای نمایش سیب بگیرد و بعد با بازی در سریال "حوالی پاییز" به طور حرفه ای در قاب دوربین قرار گرفت. همچنین اگه بخوایم از شخصیت مونا کرمی براتون بگیم اینک  اصلا به نقشش تو مجموعه "از سرنوشت" نگاه نکنین که تفاوتش از زمین تا آسمونه. خانوم خانوما خارج کار اینقدر شیطونه و مدام در حال مزه ریختنه که حد و حصر نداره.

fd

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمد ارسالی در

    ماشاالله خوشتیپ و جذاب

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی