|

فیسِ هلویی "الناز حبیبی" چفت رفقاش که فیلترو قورت دادن؛ با میک حَناییش چه جولونی میده!

elnaz hababi shayanews

الناز حبیبی بازیگر خوش استایل و دوست داشتنی که جدیدا زده تو کار مدل شدن، از یه فوتو فیلترخور چِفت رفیق فاباش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الناز حبیبی بازیگر خوش چهره و دوست داشتنی سینما و تلویزیونه که این روزا با تیپای جذاب و خفنش رسما داره میفته تو مسیر مدلینگی. الناز حبیبی اولین بار با نقشی که تو سریال "روزگار قریب" داشت حسابی معروف شد و پس از اون نقش های متفاوتی رو به زیباترین شکل ممکن ایفا کرد و به خاطر فرم چهره و استایل بامزه اش تونسته حسابی تو دل مردم جا باز کنه. الناز حبیبی نه تنها تو بازیگری خیلی توپ و درجه یکه، بلکه اخیرا ثابت کرده تو فازگیریای مدلینگ طور هم رودست نداره و فوق العاده خاصه و رسما دیگه باس بره اونور!

الناز خانوم علاقه زیادی به رفیق بازی داره و همیشه عادت داره هر چند وقت یک بار حتما در کنار تعدادی از رفیق فاباش فوتو بندازه و نشون بده که چقدر اجتماعی تشریف داره. واسه همین هم چند وقت پیش یه استوری در کنار دوستاش گذاشته بود که همه حسابی به حرف اومدن که این خانوم بازیگر چه یهو اینقدر تغییر کرده و زده تو کار بلوند و شده کُپ یه عروسک مخملی بامزه! البته نباید از حجم زیاد فیلتری که تو این عکس استفاده شده هم غافل شد که حسابی همه اینستا رو با همین یه عکسش آتیشی کرده.

eew

الناز حبیبی با تیپ حَناییش اینستابازا رو غیرتی کرد!

الناز خانوم از اون دسته بازیگراییه که تا مدت های زیادی حتی پس از شهرتش چندان عکسای جینگول و خیلی خاص منتشر نمی کرد و بیشتر سعی داشت به عنوان یک سلبریتی ساده شناخته شده باشه. اما از اونجایی که این روزا کمتر بازیگری در ایران وجود داره که تو فضای مجازی یه پیج پر و پیمون از عکسای آتلیه ایش نداشته باشه و به جای اینکه سعی کنه از پروژه های بازیگریش عکس بذاره، مدام در حال مانور دادن با تیپ و میکاپای رنگ و وارنگه، الناز خانوم هم به این راه کشیده شده و اخیرا دیگه کمتر دیده میشه که بخواد خیلی ساده و سلبریتی طور تو مراسم ها یا حتی در حالت عادی تو پیجش باشه.

در همین زمینه هم میخوایم به عکسی اشاره کنیم که چند وقت پیش از او منتشر شده بود و کلی از طرفداراش رو غیرتی کرد که چطور خانوم حبیبی زده تو این فازا و استایلای غربی طورش رو هم حتی اگه نادیده بگیریم، اما چطوری میشه از ژست سوپر اروپاییش چشم پوشی کرد که رسما مثل مدلای اونور آبیش کرده و معلوم نیس الناز خانوم این دوره ها رو پیش کی رفته؟!!!

elnazhabibi67_1629550028

تیپای قاطی پاتیه الناز حبیبی که سر و ته نداره!

از زمانی که اینستا شده خوراک همه بازیگرا واسه بیشتر دیده شدن و همه سلبریتیا واسه تبلیغات مختلف از اون فضا استفاده میکنن، الناز حبیبی رو هم درون این محیط کشونده.

این بازیگر خوش چهره که روز به روز بیشتر در حال تغییر و تحول ظاهریه، این بار تو مراسمی که برای اکران یکی از فیلماش بود یه جوری با استایل متفاوت ظاهر شد و میکاپ آنچنانی کرده بود که انگاری خودش نیست اصلا. خانوم خانوما با اکسسوری های چشم گیر و نقره ای رنگش یه ست ضربدری خفن ساخته بود که همه رو محو تماشای خودش میکرد. البته از این مدل استایلا الناز خانوم کم نداره و حتی یه بار تو مراسم اکران یه تیپی زد بود که شلوارش رو انگاری گاز گرفته بودن و همینجوری چند تا نخ ازش آویزون بود و باید ببینین چطوری با همین تیپش چه رخی میومد.

elnazhabibi67_1657199456_1

bazigaran.zan.ir_1639393822

الناز حبیبی یه بار خاطرخواه شد و تهش شد این!

الناز حبیبی متولد سال 1367 و مرداد ماهی می باشد، او زاده شهر همدان، و در رشته تدوین و کارگردانی تحصیل کرده است. خانواده او در خارج از کشور زندگی می کنند ولی خودش به خاطر اینکه دوست داره تو ایران باشه و بازیگری رو همین جا ادامه بده، از خونواده اش دور افتاده. خانواده الناز خانوم از 7 دختر و 1 پسر تشکیل شده که همین اواخر این بازیگر از آقا داداش خوش استایل و شیک و پیکش رونمایی کرده و همه اولش فکر کردن که همسرشه ولی بعد اصل قضیه مشخص شد.

او اولین بار با سریال "روزگار قریب" در قاب تلویزیون قرار گرفت و پس از اون در آثاری همچون سی امین روز، تا ثریا، لبه آتش و فراموشی به خوبی درخشید و تبدیل شد به یه سلبریتی تموم عیار. الناز حبیبی سال 91 زمانی که 24 سال سن داشت، با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرد اما این ازدواج عمر چندانی نداشت و در نهایت به طلاق ختم شد!

rrr

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی