|

"نامزد پِژی" چه دُخمل درون شنگولی داره؛ خانوم عجیب تو انتخاب استایل دهن داره هااا!

vida javan shayanews

ویدا جوان از بازیگرای معروفیه که همه اونو با سریال پژمان میشناسن. حالا خانوم با یه استایل کاملا متفاوت تو جشن حافظ ظاهر شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ویدا جوان از بازیگران حرفه ای و دوست داشتنی سینما و تلویزیونه که آغاز درخشش او در حوزه بازیگری از سریال "شمعدونی" شروع شد. سپس با بازی در کنار پژمان جمشیدی در سریال پژمان تونست خودش رو واسه همیشه در قاب تلویزیون موندگار کنه. ویدا جوان برخلاف بسیاری از بازیگران دوست داره همیشه تو تلویزیون به بازیگری بپردازه. ویدا جوان در کنار بازیگری علاقه زیادی به فعالیت های جورواجور تو فضای مجازی داره و با انتشار عکسای رنگ و وارنگش تونسته روز به روز فالورای بیشتری واسه خودش دست و پا کنه.

ویدا جوان به تازگی در جشن حافظ از تیپ جدیدش رونمایی کرد. خانوم خانوما با یه ست قرمز مشکی خیلی باحال که سنش رو حسابی آورده زیر بیست سال خودشُ دم چشم آورد و نشون داد که چیزی از بازیگرای دیگه کم نداره. این بازیگر که عاشق اینه که هیچ جا از کودک درونش دور نمونه با بهاره خانوم رهنما که این روزا رسما اینستا رو مالِ خود کرده ملاقاتی کرد و با یادآوری خاطرات سریال پژمان دل خیلی از طرفدارا رو با خودش برد.

gdfg

وقتی ویدا جوان هم پایه تبلیغات میشه!

ویدا خانوم از زمانی که فضای تبلیغاتی بین بازیگران و سلبریتی ها رایج شده زده تو کار میکاپای جورواجور و با تبلیغاتی که واسه میکاپ آرتیستش انجام میده سعی داره از بقیه عقب نمونه. همونطوری که این روزا کمتر این بازیگر رو تو فضای سینما یا تلویزیون میبینین، ولی او بیکار ننشسته و داره از یه راه دیگه واسه خودش حسابی مایه تیله جمع میکنه تا بلکه به شهرت بیشتری برسه.

ویدا جوان با کلی خاطره سازی واسه مردم اگه یکم تو پیجش بگردین قطعا متوجه میشین که خیلی از نادیده شدن بدش میاد و نمیخواد به این زودی از یاد مردم بره. واسه همین هم به هر راهی چنگ میندازه و وقتی هم از تبلیغات دست میکشه با استایلای ضد و نقیض و فیگورای عجیب غریبش وارد فضای مجازی میشه و حسابی میترکونه!

sdfes

sef

ada

شیطنتای عجیب غریب ویدا جوان واسه طرفداراش!

اگه سریال پژمان رو دیده باشین قطعا با تیکه های شیطنت آمیز ویدا جوان جلوی بازیگرای حرفه ای مثل بهاره رهنما خاطرات زیادی دارید. اما این شیطونیا فقط مختص سریال پژمان نیس و ویدا خانوم خارج از فضای بازیگری هم با کلی جنگولک بازی سعی داره بیش از پیش به چشم بیاد.

واسه همین هم بعضی اوقات عکسایی از خودش منتشر میکنه که این شیطونیا رو به رخ بقیه میکشه و به معنای واقعی کلمه داره میگه که سن و سال و این حرفا اهمیت چندانی نداره و اصل کار همون فاز جوونیِ که تو ویدا جوان دیگه واقعا در حال شکوفا شدنه!

sfe

jkhj

زندگی عاشقانه ویدا جوان!

ویدا جوان زاده ۳۱ مرداد ۱۳۶۵ در تهرانه. او بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری طراح و ایده‌پرداز و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش‌های حمید سمندریان می‌باشد.

ویدا خانوم چند سالی میشه که با یکی از تئاتریای قدر به نام آیلا تهرانی ازدواج کرده و قطعا اگه بدونین چقدر این زوج با عشق در کنار هم زندگی میکنین، دلتون حسابی واسه این دو نفر میره. آیلا تو مصاحبه ای که داشته گفت که اولین بار ویدا از من خواستگاری کرد و من هم از بس ذوق زده شدم سریع بهش جواب مثبت دادم. این زوج هنری خیییلی به هم علاقه دارن و هنوز صاحب فرزندی نشدن!

wsrf

wsef

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سامان ارسالی در

    هم خوشگلی و هم سنگین.همیشه موفق باشی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی