|

تیپای جیگول پیگول لاله مرزبان تو اروپام لِنگش نیست؛ دخترِ ساده ستایش چه ژذااابی شده!

laleh marzban dhayanews

لاله مرزبان بازیگر جذاب و دوست داشتنی ستایش با سادگی وانتخاب های جذابش تو استایل کردن ده هیچ از باقی خانوم های سلبریتی جلو افتاده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خانوم لاله مرزبان از جمله بازیگرهایی است که یک دفعه یه نقش توپ تو یه سریال پر طرفدار بهش خورد و همین هم باعث شد که بار خودش رو ببنده و سوار بر اسب شهرت بشه. لاله مرزبان بازیگر نقش نازگل فردوس در فصل سوم سریال ستایش است که نقش دختری محجوب و محجبه رو بازی می کنه اما نباید فراموش کرد که این فقط یه نقشه و چون ما با شنیدن اسم خانوم خانوما یاد نازگل میوفتیم به معنای این نیست که لاله مرزبان در واقعیت هم یک چنین شخصیتی داره بلکه برعکس ایشون فوق العاده هم اروپایی طور و غربی پسنده که تیپ و استایل هاش یکی از یکی دلبر تر و جذاب تر هم هستند.

با توجه به این که اصولا بازیگر ها و هنرمند ها خیلی زیاد نقش هایی رو بازی می کنند که با شخصیت اصلی خودشون تفاوت داره به طبع نمیشه که به خانوم مرزبان هم خرده گرفت و اما جالب این جاست این طور که به نظر میرسه خانوم اعتماد به نفس خیلی خوبی داره و خودش هم خوب میدونه که چقدر استایلش شبیه به اروپایی هاست. در همین راستا لاله مرزبان عکسی در صفحه اینستاگرام خودش منتشر کرده که گرچه فوتوشاپ و افکت و این داستان ها ازش میباره اما همچنان یک عکس فوق العاده جذابه که نمیشه ازش چشم پوشی کرد هر کس میبینه قشنگ دو دقیقه هنگ میشه آیا این عکس واقعا همون دختر ساده ستایشه آیا!

لاله  مرزبان

جدای از عکسی که در بالا مشاهده کردید باید بگیم که لاله خانوم مرزبان نه فقط تو این عکس بلکه در کل از تیپ و ظاهر های غربی خوشش میاد و حتا در زندگی روزمره هم جوری لباس می پوشه که رسما انگار از ناف اروپا پاشده اومده ایران و جز این، جور دیگه ای هم بلد نیست که لباس بپوشه. در ادامه چند نمونه دیگه از اوت فیت های مختلف خانوم بازیگر رو میبینیم که یکی از یکی اروپایی تر اما جذاب ترند.

لاله  مرزبانلاله  مرزبان

لاله مرزبان و تریپ های زیادی شیکولش که اعصاب و روان نمیذاره

به گزارش شایانیوز، علی رغم این که خانوم لاله مرزبان طرفدار استایل های کژوال و اسپرته در مراسم های رسمی به قدری رسمی و جذاب ظاهر میشه که آدم رسما کُپ میکنه و باورش نمیشه که این خانوم همون بانوی اسپرت پوشیه که عکس هیا با کلاه و کوله اش اینستاگرامش رو پر کرده. به هر حال باید به این نکته اشاره کنیم که لاله مرزبان از جمله بازیگر های خوش پوشی است که خیلی به تیپ و استایلش اهمیت میده و اتفاقا جسارت خوبی هم در استایل کردن داره و همین هم باعث میشه که همیشه خوش میدرخشه.

لاله  مرزبانلاله  مرزبان

لاله مرزبان و چهره خدادادیش که زیبایی رو قرق کرده

این روز ها که عمل های زیبایی مثل ریگ بین سلبریتی ها و خانوم های بازیگر زیاد شده چهره های ناب و طبیعی مثل بمب صدا می کنن. لاله خانوم مرزبان هم یکی از همین افرادی است که با چهره خودش کاملا احساس راحتی میکنه و هیچ دستی توی صورتش نبرده و زیبایی اش صد در صد طبیعی و خدادادیه برای همین هم جذابیت چهره خانوم خانوما در مقابل چهره بازیگر هایی نظیر نیوشا ضیغمی و الهام حمیدی صد هیچ جلوتره از طرف دیگه به خاطر همین چهره زیبا و طبیعی اش می تونه هم حضور موفقی در سینما داشته باشه و هم در تلویزیون.

لاله  مرزبانلاله  مرزبان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها