|

وقتی "الهام حمیدی" جلو آرایشگر اروپایی و ژیگولش کم آورد؛ ابروهاش چرا رو هواس؟

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی بازیگر خوش استایل که این روزا تو اینستا داره با تیپای اعیونیش جولون میده، بیاین ببینین قبلا چی بوده و حالا چی شده!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- الهام حمیدی بازیگر محبوب و خوش استایل سینما و تلویزیونه که این روزا با تیپای خاص و اعیونیش داره اینستا رو میترکونه. از اونجایی که خیلی از بازیگرا دوست دارن متفاوت تر از بقیه به نظر برسن، واسه این کار به هر چیزی متصل میشن و الهام حمیدی هم در این زمینه سعی داره از بقیه کسایی که تو این حرفه هستن، پیشی بگیره. البته الهام حمیدی با چهره خاص و دوست داشتنیش تا حد زیادی این مسیر رو طی کرده و با تلاش هایی که برای حفظ استایلش کرده اگه همینطوری پیش بره تبدیل میشه به یک مدلی که رودست نداره!

در چند سال اخیر بازیگران زیادی افتادن تو خط عمل های زیبایی و از این رو به اون رو شدن و دارن با همین چهره جدیدشون تبدیل میشن به یه شاخ فضای مجازی که کسی به گرد پاشون نمیرسه. از قدیما و همون اوایل ورود الهام حمیدی به فضای بازیگری خیلیا او رو به عنوان یه بازیگر ساده و خوش چهره میشناختن که معصومیت خاصی در صورتش موج میزد.

ولی گویا این حرفا تاثیر چندانی روی خانوم بازیگر نداشت و به محض اینکه او با همسر فعلیش ازدواج کرد، کلا زد تو کار عمل های رنگ و وارنگ زیبایی که کسی به گرد پاش نمیرسه. در عکسی که در ادامه میبینین تغییرات آسمون تا زمین الهام خانوم رو به عینه مشاهده خواهید کرد:

uu

الهام حمیدی با فاز عروس گرفتنش کم مونده ملکه خاورمیانه بشه!

تو اینستا یه اصطلاحی مده که میگن خیلیا حتی بعد از عروسیشون و در صورتی که زمان زیادی هم بگذره اما باز عروس میمونن. میشه به جرات گفت این حرف برای الهام حمیدی بسیار صدق میکنه. الهام خانوم علاقه زیادی به نشون دادن خودش در قالب استایل ها یا میکاپ های عروس طور داره و همش میخواد یه لطافت خاص و جوون پسندی رو به دیگران القا کنه. واسه همین هم اگه سبک میکاپ هاش رو ببینین قطعا متوجه تفاوتی که با بقیه همکارانش در این حوزه داره خواهید شد.

البته که میکاپای خاص و جذابی که او روی صورتش انجام میده حتی ملکه ها هم زیر بارش نمیرن. اما باز هم به همین اندازه شیک و پیک بودن طرفدار داره و خیلیا ترجیح میدن واسه شب عروسیشون از میکاپای جذاب این بازیگر کمک بگیرن. نکته جالبی هم که برای الهام حمیدی وجود داره برخلاف خیلی از سلبریتیای دیگه اینه که کار زیباییش رو پیش هر کسی انجام نمیده و فقط میره سراغ خواهر بهاره رهنما که یعنی خود بهاره خانوم اینقدر نمیره پیش اون و حتی واسه عروسیش هم این بازیگر رفته بود سراغ مریم رهنما!

ht

jy

وقتی الهام حمیدی با تیپای نقاشی شدش تو اینستا جولون میده!

الهام حمیدی از اون دسته بازیگراییه که علاقه زیادی به تریپ برداشتن با استایلای خاص و شیک و پیک داره تا بتونه خودش رو در این زمینه از بقیه بالاتر نشون بده. حالا دلیلش چیه؟ خب ببینین واقعیت اینه که تا یه مدت طولانی بازیگرا فقط از اثرهای هنریشون و فیلم و سریال هایی که توش بازی میکردن، پست و استوری میذاشتن.

اما کم کم این موضوع واسه بسیاری از افراد کسل کننده شد تا جایی که سلبریتیا و بازیگرای این مدلی تصمیم گرفتن بزنن تو کار مدل شدن و با تبلیغات ریز و درشتشون کینگ اینستا شدن. تو این زمینه امثال بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی سردمدار هستن و پس از اونا الهام حمیدی هم اومد تو کار و با جینگیل بازیاش همه رو تو کف گذاشت! تیپایی که این بازیگر واسه تبلیغ انتخاب میکنه به قدری روش کار شده و شیک و پیکه که کاربرا حدس میزنن میلیون ها پول بالاشون رفته باشه!

ki

Untitled

jj

الهام حمیدی تو تزریقات از بقیه چیزی کم نداره!

الهام حمیدی شاید در عرصه سینما و تلویزیون کم کار شده باشه اما خانوم بازیگر درآمد خوب و بالایی از طریق تبلیغات داره که البته خودشم تو پیجش نمیذاره بلکه به صورت حضوری میره اون سالن یا مزون و یا کلینیک و به عنوان چهره ای مشهور میشه خودش یه پا تبلیغ برای اون کار.

چند وقت پیش هم در این زمینه رفته بود به یه کلینیک خیلی خفن که در هر زمینه همه چی تموم به نظر میرسید و با توضیحاتی که راجع بهش میداد و فیلمبرداری که کرده بود فقط خدا میدونه چه پول هنگفتی به جیب زد! البته گویا الهام حمیدی پایه ثابت این کلینیک بوده و واسه همین هم حسابی تعریف میده ازش!

کمی بیشتر الهام حمیدی رو بشناسیم!

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست. خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی اولین بار در سال 76 وقتی که بیست ساله بود ازدواج کرد اما ان وصلت دوام زیادی نداشت و خیلی زود به طلاق رسید اما ازدواج دوم خانم بازیگر در سال 21 سال بعد در سال 97 بود که با اقایی پولدار به نام علیرضا صادقی بود که حاصل این رابطه دو فرزند بود که یکیش سال 99 به دنیا اومد و بعدی هم سال 1400!

aa

r

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها