|

چیتان پیتانِ گول زننده نیکی کریمی وقتی خدا شخصا نقاشیش کرده؛ بعد یاغی کوبید ساخت!

niki karimi shayanews

نیکی کریمی از بازیگرای خیلی خفنمونه که کلیم طرفدار داره چرا که فیس زیبایی داره و عکساش حتی در شرایط ناجور هم باز جووووره!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- خب خیلی از بازیگرای نوپامون هستند که از وقتی وارد سینما و تلویزیون شدن اصلا از اولم با فیس تغییر کرده و غیر طبیعی اومدن و حالا شدن شاخ! البته که خیلی از هنرمندامونم هستند که این چنین نیستن اما متاسفانه دسته اول تعدادشون خیلی بیشتره! ولی این روند بیشتر تو بازیگرای دهه شصت و هفتاد دیده میشه و هنرمندای دهه پنجاهی خیییلی انگشت شمار می باشند که دست برده باشن به صورتشون و زیر تیغ رفته باشن و الحق که اگه بخوایم واقعیت رو هم بگیم خیلیاشون چهره های بسیار جذابیم دارن! مثلا مثل نیکی کریمی! نیکی کریمی از هنرمندای کار درست و خوشگلمونه که سالهاست تو این عرصه فعالیت داره.

نیکی کریمی رو هممون میدونیم که فیسش نچراله اما ازززز خوشگلاست! خانوم خانوما انگاری یه مدلیه که هر چی سنش میره بالاتر جذاب ترم میشه درست همانند مهتاب کرامتی!! اما نیکی کریمی رو شاید بشه از کم حاشیه ترین بازیگرا هم دونست که سبک و سیاق مخصوص به خودش رو داره.

مثلا در ادامه نمونه ای از قیافه سن دار اما زیبای نیکی کریمی رو مشاهده می کنید که با چشمای شهلا و رنگیش کلی طرفدار داره.

729516323-parsnaz-com

وقتی خدا نگاه ویژه ای به نیکی داشته و خانوم بقیرو مسخره میکنه!!

نیکی کریمی وقتی خودش دست به کارای زیبایی و تغییرات نمیزنه قطعا باهاشون مشکلم داره. البته که پیشرفت علم برای همین روزهاست تا نواقص و یا مواردی که باعث پایین اومدن اعتماد به نفیس میشن برطرف گردد اما هر چیزی حد و مرزی داره و خب شما هم بهتر میدونید که در ایران عمل زیبایی و لوازم ارایش چقدر استفاده میشه.

نیکی کریمی نیز در این مورد و برای خانوم های پروتزی سینما نظری جالب داد که واقعیت هستند!

نیکی کریمی پیشتر گفته بود: در گذشته زیاد سینما رفتم و فیلم دیدم و چیزی که خیلی توجهم را جلب کرد. متاسفانه بازار داغ لب‌ها و چانه‌ها و گونه‌های تزریق شده و کاشته شده و خلاصه انواع و اقسام عمل‌ها و تزریق‌ها برای رسیدن به زیبایی و کمال مطلوب بود.

ac-image-hQ1576323695VA

خب همونطور که در ابتدای متن هم گفتیم تو سینما خیلی لب و گونه های پروتزی زیاد شده و حرفای نیکی خانوم درسته. مثلا یکیشون نیوشا ضیغمی که هممون میدونیم تا به چه اندازه تو فیسش تغییر ایجاد کرده و فقط دو باررر بینی خود را زیر تیغ جراحی بهترین دکترا برده!

قطعا اینهمه تقلید از این حرکت خیلی از چهره هارو همچون کارخونه عروسک سازی میکنه که شبیه به هم هستند!

تغییرات پَر ریزون بازیگرای مشهور که دلبر بودن شدن دیو!

البته بد به دلتئون راه ندین چون این فقط ما نیستیم که دست به این کارا میزنبم برخی از بازیگرای خارج از ایران نیز چنین می کند که البته اونا انگاری قصد دارن خودشونو زشت کنن. مثلا مریم اوزرلی بازیگر نقش خرم سلطان که زیبایی خود را به عمل فروخت شد چیزی که در ادامه می بینید!

بازیگران+قبل+و+بعد+عمل

نیکی کریمی و راز جذابه جذاب موندنش!!

برنامه روزانه ای برای ورزش دارم که تحت هیچ شرایطی آن را تغییر نمی دهم حتی روزهایی که سر فیلمبرداری هستم وقتی به خانه می روم ورزش می کنم. بدنسازی و فیتنس جزو برنامه های روزانه من است اما تنیس هم بازی می کنم.

هیچ وقت رژیم تغذیه زیر نظر پزشک نداشتم و خودم سعی می کنم همه چیز را رعایت کنم به هر حال سن و سال که بالاتر می رود نوع تغذیه هم باید تغییر پیدا کند. همه دوست دارند غذا و خوراکی های خوشمزه بخورند اما اگر به اندازه باشد و پرخوری نکنند مشکلی به وجود نمی آورد.

نیکی-کریمی-1-787x1024

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • معصومه پناهی ارسالی در

    به همیندلیل نیکی کریمی اصلن جذاب نیست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها