|

"سوگل طهماسبی" بازیگر نجلا با کلی چیتان پیتان مدل شده توووپ؛ رفیق لُپ گلی داره غم نداره!

sogol tahmasbi shayanews

سوگل طهماسبی بازیگر سریال نجلا که تو اینستا واسه خودش گنگیه داره با تیپای خفنش مدلا رو جارو میکنه و اخیرا یه عکس ژذاب با رفقای توپش گذاشت!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سوگل طهماسبی از بازیگران مطرح و محبوب سینما و تلویزیونه که در آخرین اثر موندگارش در سریال "نجلا" بازی کرد و تونست توانایی هاش رو برای بار هزارم به رخ بقیه بکشه. سوگل طهماسبی که یه مدت کلا ناپدید شده بود، تو مدت اخیر حسابی با کاراش گل کرده و داره همه نقشا رو جارو پارو میکنه. از اونجایی که سوگل طهماسبی تو هر سریال و فیلمی بازی نمیکنه، کاملا مشخصه نوع نوشته و کارگردان براش اهمیت زیادی داره. در یکی از شاهکارترین کاراش که سریال گاندو بود تونست بازی بسیار قابل قبولی رو به نمایش بذاره.

سوگل طهماسبی به تازگی عکسی از خودش به همراه بازیگر سریال نجلا انداخته و اون رو در فضای مجازی منتشر کرده که نشون میده رفاقت های بی حد و حصر بازیگرا تنها به سریال ختم نمیشه. البته سوگل خانوم جزو اون دسته از بازیگراییه که کلا زیاد ازش تعریف میشه و اغلب بازیگرا معتقدن خانوم خانوما اخلاق حرفه ای و منش خیلی خوبی داره و برای همین هم همواره تونسته در نقش های مختلف موفق ظاهر بشه.

برخلاف سوگل خانوم که خیلی ساده و شیک تو فوتو حضور داره، اما دو تا ژینگولای کنارش که یکی محیا دهقانی بازیگر خفن این روزاس که تو اینستا با ورزش کردنای راه و بیراهش خواب و خوراک برا کاربرا نذاشته، رسما غولای این عکس به حساب میان.

q

استایلای هالیوودی سوگل طهماسبی با کلی چیتان پیتان رودست نداره!

سوگل خانوم علاوه بر اینکه تو بازیگری خیلی سرش شلوغه و مدام مشغول کاره، تو اینستا هم دستی بر آتش داره. شاید خیلی از شما بر این باور باشین که بازیگر خوش چهرمون چندان علاقه ای به دیده شدن تو این زمینه هایی که سلبریتیای امروزی دارن کفشو درمیارن، نداشته باشه.

اما واقعیت اینه که سوگل طهماسبی هم مثل خیلیای دیگه شیفته شهرته و با رعایت اصول و قوانینی که خودش خیلی براش اهمیت داره، تو کار تیپ زدنای خفن خوف و ژذاب هم هست. استایلای خاص و ایران پسند سوگل که با ترکیبی از هنر زیبایی ها طراحی و دوخت شده، به دل خیلی از جوونا نشست و باعث شده که این بازیگر راه مدلینگی رو همینطوری ادامه بده!

ee

ww

عروسی لاکچری خانوم منتهی بی حضورِ داماد همه رو شوک کرد!

سوگل طهماسبی نزدیک به سه سال میشه که با یه آقای مجهولی که کسی ندیدش تابحال ازدواج کرده و چند وقت پیش به مناسبت سالگرد ازدواجشون عکسایی منتشر کرد دیدنی. از دید کاربرا به خاطر اینکه سوگل خانوم علاقه ای به ایجاد حاشیه اطراف خودش نداره، از همسر جانش هیچوقت عکسی نذاشته و برای سالگردش هم عکس تکی خودش رو گذاشته.

خب بی تردید جای سوالی واسه خیلیا میشه که این چه وضعشه و چرا خانوم این مدلی رفتار میکنه. البته شاید هم ایشون به دلایل دیگه ای از شوی محترمش رونمایی نمیکنه که خب همچنان همه رو تو کف گذاشته که جریان چی چیه!

e

w

فیگورای دلچسب و باورنکردنی سوگل طهماسبی رقیب میطلبه!

البته میشه گفت تنها هنر این بازیگر استایل و هنرمند بودنش نیست. خانوم رو اینقدر ساده نگاه نکنین. باید بیاین تو پیجش تا بتونین توانایی های فوق العاده اش رو در ژست اومدنای خفن ببینین.

سوگل طهماسبی در کنار مدلینگ شدن که شاید چندان با میکاپای غلیظ و آشفتگی ظاهری که چندان مناسب یه بازیگر ایرانی نیست، همراه نباشه؛ ولی به جرات میشه گفت فیگورایی که برای فوتوهای هنریش میگیره، یه جوریه که همه مدلا رو میزنه زمین و اینستابازای حرفه ای که هر روز با یه ژست از خودشون رونمایی میکنن باید بیان و جلوی خانوم خانوما لُنگ بندازن!

kkj

t

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها