|

مراسم عجیب غریب "سوگل طهماسبی" واسه شوهر کردنش؛ بهش نمیاد ولی مدلینگه در حد اروپا!

sogol tahmasbii shayanews

سوگل طهماسبی از بازیگرای زیبا رو اما آروم سینماست که هر سال برای سالگرد ازدواجش تصاویری منتشر میکنه اما بدون آقا داماد!!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سوگل طهماسبی از بازیگرای جذاااب اما آروم سینما و تلویزیونه که البته بیشتر او را در قاب جادویی می بینیم تا سینما! برخی از بازیگران هستند که اصلا ذاتا مثبت می باشند که خب این موضوع در ظاهر اونها هم کمی تا قسمتی مشخصه حتی اگه سعی داشته باشند که ژیگول طور بچرخن! اما سوگل طهماسبی هم سیرت و هم صورت، کلا این مدلیه که در ساده ترین حالات به سر میبره. سوگل طهماسبی در سریال "نجلا" نیز ایفای نقش داشت که خب باعث شد خیلی از مخاطبین جذب خانوم بازیگر بشن و به اینستاگرامش رو کنند!

سوگل طهماسبی گرچه اهل افاده های طبق طبق همانند خیلی از همکارانش نیست اما فعالیت زیادی در صفحات مجازی خود دارد و با انتشار تصاویر مختلف خودش رو از میدون دور نمیکنه و رو بورسه. البته که خبر دارید این روزا اگه بخواین تو چشم باشین باااید یه کارای عجیب غریب کنین و یا تصاویری آنچنانی از خود به اشتراک بذارین که خب خانوم خانوما هم در این راه قدم گذاشته اما به صورت متعارف و درستش. مثلا خیلی از بازیگران هستند همانند خانوم بهاره رهنما که عکس های زیادی از خود انتشار میدن اما ناجور و اَجق وجق! سوگل خانوم این مدلی نیست اما تصاویرررر بسیار زیادی میذاره و مشخصه که دم به دقیقه یا جلو دوربین گوشیه یا تو آتلیه!

اما سوگل طهماسبی به تازگی تصاویری متفاوت از خود با نام سومین سالگرد عقدش منتشر کرد که خب عکسا کمم نبودن اما کاربران هرچه گشتن اثری از آقای داماد نبود و انگاری خانوم خانوما تنها از خود عکس گرفتن و با خود ازدواج کردن!!! در ادامه این تصاویر را مشاهده می کنید.

Untitled

دلیل این خودنمایی ها چیه؟! سوگل طهماسبی هم آره؟!!!

البته که این روزا در اینستاگرام چشم و هم چشمی و به رخ کشیذن برخی موارد در میان همممه کاربران زن و مرد پیر و جَوون به وجود اومده که خب بین خانوما به دلیل غریزه درونیشون این موارد بیشترم هست.

حالا شما فکر کن چهره ای مشهور هم باشی و خب برای اینکه بتونی خودت رو به مردم و همکارات نشون بدی باید محتوای جذاب داشته باشی و نشون بدی که داری ایده آل زندگی میکنی! پس چه چیزی بهتر از این مراسمات و تولد ها و سالگرد ها! حتی اگر شوهر جان حضور نداشته باشن!!!

Untitled

سوگل طهماسبی و درآمد نجومی، چرا که نه؟!

سوگل طهماسبی همانند خیلی از همکارانش انگاری از درآمد اینستایی بدش نمیاد و خب از اونجایی که تعداد فالووراشم کم نیست، یه وقتایی ریز و مجلسی این کار رو انجام میده. البته که این روزا هر کسی داره از یه راهی نون درمیاره و خب وقتی شخص حالا یا به دلایل شخصی و یا به دلیل کمبود پیشنهاد کاری مشغول نیست خب میره از راهی دیگه پول در میاره.

حالا شما فکر کن طرف بازیگره و مشهور ، خب قطعا از این موقعیت استفاده میکنه و خودش رو به درآمد میرسونه. اما سوگل طهماسبی به نظر میاد تعادل رو رعایت میکنه و مثلا همانند خانوم بهاره رهنما نیست که دیگه زیررر و رو هر چی تبلیغ و شغله درآورده باشه. خانوم بهاره رهنما دگه شور این موضوع رو درآوردن و حتی کاربر رو هم کلافه نمودن!!

Untitled

شات پشت شات! بابا مدلییینگ خفن!

سوگل طهماسبی همونطور که گفتیم یه دختر تلفیقی از شیطون و آرومه که جوانب رو رعایت میکنه اما راه خودشم میره و اتفاقا از خیلیا هم جلوتر میره!

سوگل خانوم طهماسبی مثلا در مدلینگ هم فعاله و خب در در این زمینه خوبم بلده ژست بگیره! چرا که خیلی از بازیگرامونم هستند همانند خانوم فریبا نادری که خیلی به عکس علاقمندن اما هیییچ استعدادی تو ژست و فگور ندارن و در نتیجه همش عکساشون تکراریه. اما سوگل طهماسبی که چهره ای نچرال و زیبا داره اینطور نیست و هم با وشیش و سلفی طور عکسای خوبی میگیره و هم با دوربین حرفه ای!

Untitled

بیوگرافی جالب سوگل طهماسبی

حالا از عکس و شات خانوم بازیگر بگذریم و برسیم به سن و سال خانوم بازیگر باید بگیم که سوگل طهماسبی یه دختر دهه شصتیه که 25 بهمن ماه در اصفهان به دنیا اومده. 

وی تحصیلکرده مقطع فوق دیپلم رشته گرافیک و اصالتا بختیاری و بزرگ شده اهواز می باشد که از 8 سالگی وارد تئاتر شد و حالا در تلویزیون می درخشد. 

Untitled

ازدواج سوگل طهماسبی با دامادی که همش نیست!

طهماسبی بازیگر خوش چهره کشورمون مرداد ماه سال گذشته بود که خبر ازدواجش رو به اشتراک گذاشت و تصاویری از مراسم عقد این بازیگر منتشر شد. بعد از گذشت چند ماه از اعلام این خبر ،خانوم بازیگر تصاویر جدیدی از مراسم ازدواجش را به اشتراک گذاشت که البته همیشه هم برای کاربران سوال بود چرا تصویر و چهره ای از همسر وی وجود نداره و در مراسمات سینمایی هم خانوم بازیگر به تنها حضور پیدا میکنند!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها