|

سیس عقابِ "مهناز افشار" با حال و هوای اروپایی؛ چه یهویی سر از ویلای آقا ژیگوله درآورد!

mahnaz afshar shyanews

مهناز افشار بازیگر خوش چهره ایرانی که با مایه تیله فراوونش داره میتازونه حسابی، اخیرا با یه تیپ رها در باد از خودش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مهناز افشار بازیگر خوش چهره و دوست داشتنی ایرانی که چند سالی میشه به آلمان مهاجرت کرده، این روزا داره حسابی با گشت و گذاراش اینستا رو پر میکنه. مهناز افشار چه زمانی که اینجا مشغول بازیگری بود، چه حالا که اونور آب داره با تیپای خفنش میترکونه و یه پا گنگ اینستا شده، طرفدارای مخصوص به خودش رو داره. مهناز افشار در کنار ازدواج ناموفقی که داشته ولی با انتشار عکسای جورواجور همراه با دخترش و البته بعضی اوقات با شوهر سابقش نشون میده که زندگی همچنان بر وفق مرادشه و بس!

مهناز خانوم چند وقت پیش عکسی گذاشته بود که او رو با یه استایل متفاوت نشون میداد و با یه شال سبز که کلی هم چروک بود و البته از دید خیلیا یه مدلیه بالاخره چنان ژستی گرفته بود که نگو و نپرس. این بازیگر که علاقه زیادی داره با تیپ و استایلای مختلف دیده بشه و مدام رُخ پرطرفدارش رو به معرض نمایش بذاره، این بار زده تو کار سبز و با یه عینک غول عجیب غریب که بسته شدن چشماش تو آفتاب زیادی تو ذوق میزنه، داره کل اینستا رو جارو پارو میکنه!

q

تیپای سرخوش مهناز افشار که حسابی جوونش کرد!

مهناز افشار برخلاف بسیاری از بازیگرانی که به خارج رفتن و بعد از مهاجرت مدام از دلتنگیشون برای ایران میگن اصلا به این موضوع توجهی نکرده و هیچوقت نشده که درباره این قضیه چندان حرفی به میون بیاره. البته اون اوایل که در مسابقه استعدادیابی رفته بود با رعایت حجابش انگاری دنبال یه راهی بود تا بتونه به ایران برگرده، ولی حالا دیگه بدجوری زده زیر کاسه کوزه استایلای قدیمیش و با تیپای خفن و خارجکیش که رسما رهایی خانومو به رخ میکشه ثابت کرد که علاقه ای به برگشت به ایران دیگه نداره!

البته تصور نکنین که مهناز افشار خارج از ایران کار خاصی انجام نمیده و گرچه از دید خیلی از کاربرا خانوم به یه منبع مایه تیله خف وصله، ولی ایشون زده تو کار تبلیغات و از این طریق سعی داره یه پولی هم از اون گوشه موشه ها دربیاره. مثلا به تازگی یه فوتو منتشر کرد و با یه ژست جینگول ساعتش رو تبلیغ میکنه.

s

dd

f

رفاقت تیکه دارِ مهناز افشار با آقای خواننده!

مهناز افشار زمانی که از ایران رفت خیلیا کنجکاو بودن ببینن سر از کجا درمیاره و آیا کسی رو داره که بتونه باهاش باشه یا نه. نکته جالبی که درباره این بازیگر وجود داره اینه که خانوم خانوما هنوز پاش نرسیده بود به آلمان یهو کنار خواننده های پرطرفدار ایرانی دیده شد و رفت تو مسابقه استعدادیابی.

بعد از این اتفاق همه به خوبی متوجه شدن که پشت مهناز خانوم به کی گرم بوده که یهو دلو زد به دریا و رفت اونور آب. حتی چند وقت پیش با آرش خواننده ایرانی که خیلی ساله اونور آبی شده و داره خارج زندگی میکنه، کلیپی منتشر کرد که دو نفری تو ویلا هستن؛ خانوم پتوپیچ و آقا با حوله تنی!!!

ff

شوک عجیبی که سن مهناز افشار بهش وارد کرد!

مهناز خانوم که متولد 21 خرداد 1356 هست و الان 45 سال داره، با یه ریلز نشون داد که خیلی روی سنش حساسه و اصلا دوست نداره که بیشتر از سنی که داره دیده بشه.

این بازیگر از اونجایی که تسلط بسیار بالایی روی فیلترا و اینور اونور اینستا داره، یه چیزی تو ریلز داشت که میتونستی سنت رو از روی آناتومی صورتت متوجه بشی. حالا مهناز افشار این کارو کرده بود و با دیدن سنش رسما کُپ کرد. این برنامه سن مهناز افشار رو 69 نشون داد و خانوم با کلی بهت و حیرت تو کپشن پستش نوشته بود که این فیلتر سن همه رو 18 نشون میده بعد واسه ما اینطوری شد!

sa

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی