|

"مهناز افشار" اومد اطوار مدلینگیِ ناشتا بیاد رفت تو دیفار؛ اوف بابا ویلا داره کاخ طور!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار از بازیگرای سابق ایرانه که جدیدا زده تو کار عکس و فیلمای مدلینگی اما چون چندان در اینکار بلد نیست معمولا خراب میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهناز افشار از اون دسته بازیگراییه که از ایران رفت و حالا اونور آب داره بیکارتر از هر کسی میچرخه. مهناز افشار شخصیت و استعداد بسیار بالا و جذابی داشت و داره اما خب باید گفت خانوم خانوما در حال حاضر حتی از ریحانه پارسا هم کم کار تر شده و کلا ادامه کار انگاری دیگه براش قد یه مورچه هم اهمیت نداره. مهناز افشار چند سالی میشه که رفته اما فرقش با قبلنش اینه که اون موقع ها باید پول میدادیم و خانوم خانومارو بر روی پرده نقره ای میدیدم ولی حالا خانوم بازیگر هر کاری میکنه تا همون مخاطب رو جذب خودش کنه و بشه فالوورش!

ناگفته نمونه الحق که مهناز افشار در این راه بی نتیجه هم نموند و تونست با فعالیت زیااادی که داشت و داره بالاترین تعداد فالوور رو در میان بازیگران داشته باشه. اما مهناز خانوم افشار در این مدتی که اونور آب داره زندگی میکنه لایف استایلی مایه دارانه داره و ایجوری نیست که مثلا مثل خانوم رابعه اسکویی بره و به دیوار بخوره برگرده!

مهناز افشار در صفحه اینستاگرامش فعالیت بسیااار زیادی داره و عکس و فیلم های کوتاه بسیاری منتشر میکنه اما خوبیش اینه که اهل تکراری پست کردن نیست و تنوع خوبی در پیجش ایجاد کرده به جزززز اون دسته از سلفی هایی که معمولا هم در ماشین میگیره و اونقدر جلوعه که ما باید تا تو حلق خانوم خانومارو ببینیم! در ادامه اما جدید ترین پست مهناز افشار رو مشاهده می کنید که اومد ژست مدلینگی بگیره اما انگاری با دیوار برخوردی ریز داره! خب عزیزم اول تست کن بعد فیلم بگیر!!!

و اینهم تصاویر نهایی!

Untitled

جلوه گریه جدید مهناز افشار وقتی سن نوح داره!

مهناز افشار تو ایران همیشه مرکز توجهات بود هر فیلمی هم که بازی می کرد غالباً فروش خوبی داشت و حتی عکس ایشون رو بیلبوردهای سطح شهر هم به کرات دیده می شد. حالا اما تو آلمان مهناز یک شهروند عادیه و هیچ کس ایشون رو نمیشناسه یا اگه بشناسه مهناز خانوم افشار براشون هیچ جذابیتی نداره حالا خانوم بازیگر برای اینکه دیده بشه و همچنان بگه که من هنوزم برای خودم طرفدار دارم متوسل شده به اینستاگرام و فضای مجازی!

مهناز این روزا تو اینستاگرام همه کار می کنه از گذاشتن عکسای جذاب و یکم منشوری تا استفاده از فیلترهای مختلف و البته عکس با چهره های ممنوعه مثل آرش! خانوم بازیگر تو تازه ترین جلوه گریش هم اومده با استفاده ابزارهای سرگرمی که سن رو تخمین می زنند زیبایی خودش رو محک زده اما جواب به شدت شوک کننده ای گرفت!

این اینستاس یا کهکشااان!

البته که مهناز افشار از وقتی که رفته غرورش خیلی کمتر شده و مردم باهاش مهربون تر هستند! البته این محبوبیت برای بعد از سکوته مهناز نسبت به خشونت مردم بود چرا که در ابتدای مهاجرت مهناز خانوم یه راست رفت و تو برنامه گات تلنت شد داور! خیلی از مخاطبین هم که از یه طرف جریان همسر سابق مهناز و زندان و ... تو گوششون بود و از طرفی مهناز رو اونور آب دیدن خونِشون به جوش اومد و زدن با حرف ترکوندنش!

اما مهناز حالا با کمترین آمار نظرات منفی در اینستاگرام فعالیت داره که خب نشون میده خانوم بازیگر خودش رو به مخاطب نزدیک کرده!

Untitled

Untitled

دیدار پر حاشیه مهناز افشار و الناز شاکردوست که اطواراشون داغووونه ها!

مهناز افشار کلا خوشتیپ نیست و حتی در ایرانم چندان جذاااب تیپ نمیزد اما از وقتی رفته بدترم شده. مهناز افشار و الناز شاکردوست مدتی پیش دیداری بسیار صمیمانه و البته پر از حاشیه باهم داشتنند.

در میان فیلمی هم منتشر شده از بی حجابی الناز شاکردوست و مهناز افشار در پشت صحنه حضور در مراسم دیزاین مد اسپانیا که بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشت و جنجال به پا کرد. خب خانومها شما هنرمندان سیننمای ما بودین و سهتین این عشوه های الکی و داغون چیه میاین!

54

خانوم خانوما اونور آب بغل آب چه خوشی میگذرونه!

این روزا تو اینستا میدونید که هر چی بیشتر فخر فروشی کنید بیشتررر فالوور جذب خواهید کرد! جوری که انگاری هر چی شرایط اقتصادی بدتر میشه مخاطب دوست داره تا خوشگذرونی دیگری رو بیشتر ببینه!

مهناز افشار چندان اهل خودنمایی نیست اما گهگاهی از جایی که میره فیلم میذاره! در صورتی که خانوم خانوما در ایران که بود لوکس تر میچرخید و زندگی میکرد اما حالا اونور دنیا شبیه به اروپایی ها راحت و نچرال عکساش رو میذاره. ناگفته نمونه البته که گاهی هم از پیج دوستان خانوم بازیگر تصاویری از او منتشر میشه که نشون میده مهناز خانوم خیلی موارد رو به کاربر نشون نمیده! مثل مثلا استایل نامتعارف و یا مهمانی و تفریحات. 

در ادامه اما ویدیویی کوتاه مشاهده می کنید که مهناز خیلی به اسخرش علاقه داره و باری دیگر هم در کنار این استخر عکس گرفته بود که با وجود اینکه خیلی تار و بد کیفیت بود اما انتشارش داد تا نشون بده! خیلی از کاربران میگن این ویلای خودشه ولی صداشو در نمیاره!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها