|

استایل اروپاییِ "ستاره معصومی" چه یهو شد دُخی ایرونی؛ مهدی قائدی جیبو خالید واس خانوم!

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی که اینروزا در ایران به سر میبره و دیگه خبری از برج خلیفش نیست به همین دلیل برای جلب توجه با رفقا عکس میذاره!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- خب این روزا قشر حواشی ساز در ایرانمون به دو سه دسته تقسیم شدن! یکی بلاگرا و چهره هایی که از طریق اینستاگرام مشهور میشن، دیگری بازیگران به خصوص خانومای بازیگر هستن که دم به دقیقه رو بورسن و اصلا لحظه ای امون نمیدن ساکت بمونن! اما قشری دیگر نیز در جامعه جنجالات وجود دارد به نام آقایون فوتبالیست که البتتته خودشون هم تنهایی نمیتونن این حجم از حاشیه سازی رو انجام بدن بلکه همگی یه خانوم خوشگله دارن که از طریق ایشون میرن رو بورس و وارد جنجالات میشن! خب یکی از فوتبالیست هایی که این روزا حسابی رو موج اخبار داره میره و میاد مهدی قائدی هستش که همراه با همسرش ستاره معصومی سر و صداهای زیادی داره. 

ستاره معصومی هفت سالی از آقاشون بزرگتره به همین دلیل ابتدا خیلی از کاربران حواشی به خصوصی برای این موضوع ساخته بودند و حتی هنوز هم خیلیا به روشون میارن اما انگاری این زوج زندگی خوبی دارند و ستاره خانوم هم ابهت بالایی داره چرا که بیشتر تصمیمات مهدی قائدی از زیر تیغ ستتاره خانوم رد میشه و تاثیری مستقیم تر از مستقیم رو کاراش داره.

مهدی قائدی برای ایران اومدنش و در اسقلال بودنش نیز حواشی بسیاری داشت که خب در آخر اومد و حالا تو اس اس حضور داره. ستاره خانومم که علاقه ای نداشت به ایران بیاد و دبی پرست بود حالا در تهران زندگی می کنه. اما به تازگی ستاره معصومی در پیجش از کادویی رونمایی کرد که خب نشون میده باز آق مهدی واس خانوم خانوما خریده و این لاکچری بازیا و نشون دانشون انگاری تمومی نداره.

ستاره معصومی یه کارایی کرده که دیگه داره میشه عروسک آدم نما ....

اما ستاره معصومی از وقتی که اومده ایران آرایشگاه بازیاش بیشترم شده و خب از اونجایی که میره پیش دوستای پر افاده تر از خودش، تصاویری هم منتشر میکنن که دیگه فیلتر و فیلر و عمل و آرایش داره از همه جاشون میزنه بیرون!

ناگفته نمونه ستاره خانوم معصومی دیگه باید تو ایران موردی رو رعایت کنه و اون هم اینه که دیگه باااید در تصاویر منتشره از خود حجاب رو رعایت بفرمااایند!

setareh.masoumi_2922580156825285437_14424276718

حفظ ظاهر ستاره معصومی وقتی تو غالب دختر ایرونی دیگه دیده میشه!

همونطور که گفتیم زنِ مهدی قائدی مدت ها بود که پس از جدایی همسرش از استقلال و رفتن به امارات حسابی کیفش کوک بود و با سیس اومدنای خارجکی طورش اینستا رو میترکوند و این روند دیگه جوری شده بود که دیگه بادی تبلیغات برج خلیفه رو میدادن به ستاره خانوم از بسسس استوری میذاشت از برج. اما این روزا کمتر از زنِ مهدی قائدی و خودنماییاش تو اینستا خبری وجود داره و دلیل اون هم به پایان رسیدن خوش گذرونیاشُ برگشت دوباره آقا مهدی به استقلاله. این موضوع باعث شده زنِ مهدی قائدی دوباره تو استایل یه دختر ایرونی ظاهر شه و دیگه هم گویا خبری از تفریحات لوکس و لاکچری خانوم کنار برج خلیفه نیست.

به همین دلیل هم ستاره معصومی یه پست جدیدی منتشر کرد که او رو در کنار خانوادشون نشون میده و ناراحتی یه جوری داره از سر و صورت ستاره خانوم شُره میکنه و حسابی سوژه کاربرا شد و همه میگن دیگه باید فاتحه زندگی این دو تا زوج عاشق پیشه تو کشورهای حاشیه خلیج فارس یا اروپا رو خوند! زن مهدی قائدی اما تو عکس داره هر جوری که میتونه حفظ ظاهر میکنه و با بیرون انداختن طلا ملاهای خودشو شوهر جونش میگه که ما هنوز به پیسی نخوردیم و کلی راه واسه رفتن داریم!

q

بیوگرافی زوج پرحاشیه

 مهدی قائدی متولد 14 آذر 1377 در بوشهر، فوتبالیست پست مهاجم است. با 166 سانتی متر قد از 10 سالگی فوتبال را شروع کرد حالا در پست وینگر و مهاجم بازی می کند که با القاب باشو و نیما ایرانی معروف است.

یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد که بصورت جدی سال 1387 وقتی 10 ساله بود از پایه های تیم فوتبال ایرانشهر بوشهر به میدان رفت. او بعد از هفت سال بازی در پایه های ایرانشهر سال 1395 وقتی وارد 18 سالگی شد به رده بزرگسالان این تیم راه یافت.

ستاره معصومی نیز متولد سال 1370 می باشد و در 31 سالگی با مهدی وقتی که تنها 21 سال سن داشت ازدواج کرد. این زوج از همون ابتدا جنجال های خاص خود را داشتند اما خب نکته مثبت اینجاست که مهدی قائدی با وجود سن کمش همانند بسیاری با دختران زیادی دوست نمیشه و ازدواج کرده و با همسرش میگرده!

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • اشنا ارسالی در

    کم سرک.بکشید توی زندگی قائدی ،

  • ناشناس ارسالی در

    مو بلوند منو کشته مخصوصا با اون رنگ های سفید

  • ناشناس ارسالی در

    مشکل ماایرانیهاوقتی به جایی میرسیم ودوران جدیدی که که حتی یادمون میره کی هستیم کلامیشیم دلقک دنیای مجازی. یکم جلوخودت وخانوم باشخصیتت بگیریدفعه سراازعلاقه نیادجایی یکم ترمزکن جناب مهدی

  • محسن ارسالی در

    ستاره معصومی متولد ۱۳۶۷هست...

  • Amir ارسالی در

    بابا بکشین بیرون از زندگی اینو اون چه وضعیه خدا

  • اسماعیل ارسالی در

    اسم تیمش رو اشتباه گفتید
    ایرانجوان بوشهر بوده نه ایرانشهر ، یه کم دقت کنید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها