|

تیپ هفت رنگ پردیس پور عابدینی که از کیفیت زیاد انگار تو تخم چشا نشسته؛ آستینه یا پارچ!

pardis pourabedini shayanews

پردیس پورعابدینی بازیگر سریال اقازاده می باشد که در اینستاگرام هواداران خاص خود را دارد و اینبار هم تصویری تو دلبرو از خود براشون منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- قبلنا روال بازیگری اینجوری بود که خانوم و یا آقا میرفت تست میداد و حالا یا قبول میشد و یا نمیشد و ابتدا هم کار خود را باید از تلویزیون شروع میکردن و بعد از اینکه جا پاشون سفت شد بعد ها به سینما وارد میشدند اما حالا یه جورای دیگه شده و بازیگرا به خصوص خانومای جَوون به راحتی همون بار اول میرن سینما و یا شبکه خانگی میترکونن. یکی از این هنرمندان پردیس پورعابدینی می باشد که با بازی در سریال شبکه خانگی "آقازاده" دیده و شناخته شد و حالا هم از چهره های مشهور در این عرصه است. پردیس پورعابدینی از دخملای بسیااار کم حاشیه و بی سر صدای جامعه بازیگران می باشد که کلا از دیوار صدا در میاد از پردیس پورعابدینی نچ!

خانوم خانوما آخرای دهه هفتاد چشم به جهان گشوده اما چهرش بیشتر از سن و سالش میخوره! این هنرمند کشورمون بعد از آقازاده دیگه چندان در این عرصه دیده نشد و انگاری منتظره تا براش یه نقش سیندلایی چیزی کنار بذارن!!! خب چرا انقدر کم کار!

پردیس پورعابدینی در اینستاگرام نیز همانند واقعیت کمرنگه و هر چننند وقت یکبار عکسی چیزی منتشر میکنه اما از اون مدلاست که تصاویر یهویی و الکی پلکی نمیذاره و علاقه ای به فیلترای اینستا و یهویی های ماشینی و ... نداره و حتمااا باید عکساش با ژست و دوربین حرفه ای باشه! در ادامه جدید ترین پست خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که در عین سادگی بسیار زیبا و با کیفیتتت بود!

Untitled

Untitled

وقتی پردیس پورعابدینی فازش با همممه خانومای سینما فرق داره!

پردیس پورعابدینی انگاری کلا با فاز خانومای امروز سینما فازش فرق داره چرا که نه تنها اهل پارتی بازی و مهمونی شبونه و با عوامل و حاشیه سازی و ادا اطوار نیست بلکه اهل آرایش های پر رنگ و عمل های زیبایی و تزریق و بوتاکسم نیست!

ظاهرا خانوم بازیگر اهل هیچ چیزی نیست و خب در قسمت نچرال بودنش نشون میده که اعتماد به نفس خوب و بالایی داره که بین اینهمه پروتزی و فیلتری میاد و چهره خودش رو نشون میده!

Untitled

این روز شیطون پردیس پورعابدینی هم ببینیم!

پردیس خانوم که اما مثل خیلی از بازیگرای امروزی دوست داره از تموم آدمای دنیا متفاوت باشه، گاه و بیگاه با استایلای خاصی ظاهر میشه که واسه خیلیا عجیب غریب به نظر میاد. حالا تازگیا هم یه مانتوی خیلی جینگول که انگاری واسه سه سایز بزرگتر از خودشه رو پوشیده و با یه رهایی باحالی که تو تیپ زدنش دارهحسابی چشما رو به سمت خودش برمیگردونه.

البته این موضوع از دیدی کاربرا بخاطر سن و سال کم اوست و این استایلا خوراک دهه هفتادیای عاشق مد و ترند ساله که گویا پردیس پورعابدینی هم یکی از اوناس!

Untitled

278341224_7361190527256796_5875792196647880720_n

اما نظر جالب پردیس پورعابدینی درمورد آقازاده و سینما

قبل از هر چیز باید بگویم سریال "آقازاده" بزرگ‌ترین اتفاقی بود که می‌توانست در زندگی من بیفتد. شاید بتوانم بگویم با حضور در این سریال بزرگ‌ترین آرزوی من آن هم در اولین گام بازیگری برآورده شد. با این حال نمی‌خواهم در همین مرحله باقی بمانم. دوست دارم انتخاب‌های بعدی هم گزیده و درست باشد. می‌خواهم این مسیر طولانی را که انتهایش را هم نمی‌دانم آهسته و پیوسته طی کنم. یعنی هیچ عجله‌ای ندارم که مثلا تا پخش «آقازاده» تمام شد سر یک کار دیگر بروم تا مبادا فراموش شوم و از بورس بیفتم!

بازیگری برای من ارزشمند است و ترجیح می‌دهم خیلی آهسته و پیوسته و درست حرکت کنم. به جرأت می‌گویم که اعتبار و کیفیت بازیگران «آقازاده» شاید از چند کار سینمایی هم بالاتر باشد. من خودم باید در چهار پنج کار سینمایی بازی می‌کردم تا تجربه همبازی شدن با این بازیگران حرفه‌ای و باتجربه نصیبم می‌شد.

برای من که در ابتدای مسیر یادگیری هستم، «آقازاده» مثل یک دانشگاه بود. درست است که هنوز خیلی چیزها برای یاد گرفتن پیش رویم هست اما همین اولین گام درس‌های فراوانی برای من داشت.

Untitled

Untitled

بیوگرافی پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی متولد 22 فروردین 1379 در تهران ، بازیگر تلویزیون و تئاتر می باشد.

دوره دیده کلاس های بازیگری می باشد که از تئاتر شروع کرد و با فیلم کوتاه جلوی دوربین رفت تا اینکه با سریال شبکه خانگی آقازاده به اوج شهرت رسید. او با اشاره به چند بازیگر سابق می گوید نمی خواهم با تکیه بر فضای مجازی مطرح شوم.

10 سالگی برای اولین با دیدن فیلم هامون عاشق بازیگری شدم ، نمی دانم چه اتفاقی در من افتاد اما در جریان بودن زندگی در آن فیلم من را به سمت بازیگری کشاند.

اما چرا بین اینهمه بازیگر پردیس پورعابدینی برای آقازاده انتخاب شد؟!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها