|

عاشقونه های الناز شاکردوست زیر بارون؛ خانوم یه آس پوش و رقابت داره با جیران ناصر!

الناز خانوم شاکردوست این روزها بعد از تو اکران موفق ابلق و تی تی رفته خارج تفریح و انگاری حسابی داره به خانوم خانوما خوش می گذزه!

لینک کوتاه کپی شد

الناز خانوم شاکردوست بازیگر درجه یک و سوپراستار سینما که این روزها دو فیلم درخشان تی تی و ابلق را روی پرده دارد بعد از چند روز پر کار که مدام به اکران های خصوصی این شهر و این سینما می رفت حالا به نظر برای آرامش و استراحت راهی خارج از کشور شده است.

به گزارش «شایانیوز» الناز خانوم شاکردوست باتوجه به اینکه وضع مالی خیلی توپی داره و هر سال روال کاریش ابه این صورت است که یه دو سه تا کار خوب و درجه بازی می کند و باقی ایام سال یا تو ایران به خوشگذرونی وتفریح می پردازه یا مثل الان راهی خارج میشه و تو فرنگ ریلکس می کنه! الناز خانوم ویدیو استوری کرده که به نظر تو یکی از کشورهای جنوب شرق آسیا رفته بارش بارون خانوم رو وسوسه کرده که بره بیرون پیاده روی

unknown_302182171_373033258368741_6963540965451826330_n

هوتن خان شکیبا عشق مشترک الناز شاکردوست و پریناز ایزدیار!

 همزمان با سالروز تولد پریناز ایزدیار،‌ هوتن شکیبا همبازی او در فیلم «ملاقات خصوصی» تصاویری تازه از او منتشر کرد و نوشت: «بله قبول دارم…آدما رو اذیت می‌کنم موقع عکس گرفتن که بخندن...به هر حال هر کسی یه بیماری‌ای داره»

tabrik-tavalode-hutan-shakiba-1+(1)

این پست هوتن شکیبا حاشیه‌ساز شد و بار دیگر شایعات پیرامون ازدواج این زوج هنری را در اینستاگرام داغ کرد.

پیش از این نیز رسانه‌ها به دفعات خبر از رابطه دوستانه شکیبا با پریناز به خصوص بعد از همبازی شدن این دو در ملاقات خصوصی را داده بودند.

از طرف دیگر شکیبا به همراه الناز شاکردوست پس از «شبی که ماه کامل شد» به تازگی در دو فیلم محبوب «ابلق» و «تی‌تی» نقش زوج مقابل را بازی کردند که به گفته بسیاری نشان دهنده صمیمیت این دو بازیگر برجسته است. اینکه الناز شاکردوست علیرغم همه شایعات همچنان به واسطه ارتباط دوستانه و صمیمی خود با هوتن شکیبا ادامه می‌دهد، احتمالا پیامی دارد که می‌توان در آینده فاش کرد.

الناز شاکردوست نیز در بحبوحه جشنواره در واکنش به نامزد نشدن هوتن شکیبا متنی احساسی را در صفحه مجازی خود منتشر کرد که به این شایعات دامن زدند.

5529615

یکی از نکات جالب در مراسم اکران تی‌تی نگاه‌هایی بود که ذهنیت مخاطبان را به وجود رابطه عاشقانه میان این دو بازیگر پرطرفدار سوق می داد.

وقتی لاکچری بازی های الناز شاکردوست حرص یسری ها رو درآورد!

تصویری هم از الناز خانم شاکردوست منتشر شده که کیفی بسیار گران قیمت به دست دارد. الناز شاکردوست با کیف هرمس با قیمت 25 هزار دلار یا به عبارتی 680 میلیون تومان در سایت رسمی هرمس فروخته شده است.

مدتی پیش هم الناز شاکردوست ساعت لاکچری و کارتیر را در دست دارد که قیمت آن به حدود 2 میلیارد می رسد. این موضوع با واکنش کاربران همراه شده است و گفته می شود اگر این ساعت اصل باشد در ارزان ترین حالت ٢ میلیارد تومان قیمت دارد و او باید بسیار پولدار باشد که توانایی خرید چنین ساعت هایی را خریداری می کند.

288070131640404988 (1)

گروهی از کاربران به شدت از این موضوع عصبانی هستند و عنوان می کنند  الناز شاکردوست  مالیات نمی دهد، در فیلم سفارشی بازی می کند، و ساعت «ریچارد میل» و «کارتیه» به دست دارد و این در حالیست که مردم ایران در شرایط اقتصادی بسیار بدی به سر می برند و سلبریتی ها چنین خرج هایی می کنند. گروه دیگری از کاربران این موضوع را شخصی می دانند و عقیده دارند اگر این ساعت ها اصل باشد او از پول خود هزینه کرده است و به دیگران ارتباطی ندارد و از سوی دیگر ممکن است ساعت های او فیک درجه یک باشد که در این صورت باز هم دیگران نباید نسبت به سلیقه او خرده بگیرند.

212440951643214907

النار شاکردوست یه ترند پوش آس!

از تیپ و استایل های مختلف خانوم الناز شاکردوست کاملا مشخصه که ایشون هم اهل مد و فشنه و هم کاملا به این موضوع تسلط داره و خوب میدونه که چی، کِی رو بورسه و باید ازش استفاده کنه و از اونجایی هم که هیچ هراسی از متفاوت بودن نداره خیلی راحت می‌ره سراغ آیتم های ترندی حالا می خواد رنگ باشه، طرح باشه یا یک آیتم ویژه. با این حال نمی‌تونیم بگیم که الناز خانوم شاکردوست مثل خانوم ترلان پروانه کلا ترندی پوشه، چون الناز شاکردوست به خاص بودن و ویژه بودن پوشش خودش بیشتر از ترندی بودن اون اهمیت میده.

استایل+الناز+شاکردوست+رو+بشناسیم+

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی