|

جلوه گری الناز حبیبی کنار رفیق خوش آرایشش؛ بَه بَه به این جذابیت نه حرف داری نه حریف!

الناز حبیبی بازیگر مطرح سینما و تئاتر عکسی تازه در کنار یک سگ بزرگ و معصوم تو صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و حسابی همه رو تحت تاثیر قرار داد

لینک کوتاه کپی شد
1

الناز حبیبی جزو بازیگران جسور سینما و تلویزیون است که نسبت به کنش های اجتماعی همواره واکنش نشان می دهد و بی تفاوت نیست. خانوم بازیگر همچنین دوستدار حیوانات است و در ماجرا کشتار صدها سگ که در دماوند رخ داد هم بی تفاوت نبود و نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و اعتراض کرد.

به گزارش «شایانیوز» الناز خانوم علاوه بر اینکه متنی اعتراضی تو پیج شخصی خودش منتشر کرد عکسی هم از یک سگ منشتر کرد که در حال ابراز احساس به این حیوان است و دارد او را می بوسد.

elnazhabibi67

طلاق  خیلی زود الناز حبیبی و مصاحبه جنجالی خانوم بازیگر

الناز حبیبی خیلی زود و در سن 17-18 سالگی ازدواج کرد و به همین سرعت هم طلاق گرفت و جدا شد خانوم بازیگر که همه نزدیکانش در سوئد هستند و تقریبا با فرهنگ غرب بزرگ شده بعد از اینکه جدا شد بیشتر تایم خودش رو با دوستان و رفقای جذابش می گذراند. البته خانم بازیگر به واسطه همین فرهنگ غربی یک حاشیه بزرگ هم دارد و اون هم مربوط به مصاحبه ای بود که از او درباره نحوه برطرف کردن نیاز جنسی سوال شد. الناز خانوم خیلی صریح و رک گفت که برای رفع نیاز جنسی که حتماً نباید ازدواج کرد!

خودنمایی الناز حبیبی با چهره ظریف رخت سفید!

الناز حبیبی هنرمندی خوشگل و خوش برخورد می باشد که علاقه ای به کلاس گذاشتن مثل سحر خانوم ندارد. البته خانم بازیگر معمولا تیپ و استایل جذابی هم انتخاب میکنه که هم زیبایی خاص خود را داشته باشد و هم نامتعارف نباشد. خانوم خانوما به تازگی تو اکران فیلم پیتوک حضور داشت که لباس سفید و جذابش حسای جلب توجه کرد و چشم همه رو بهش خیره کرد.

elnazhabibi678

elnazhabibi67 (2)

الناز حبیبی جزو بازیگران اصلی این فیلم بود به خاطر همین موضوع تو اکران خصوصی فلم هم حاضر شد. البته ناگفته نماند که الناز خانوم پای ثابت همه اکران ها و مراسم های خصوصی است و هر کسی که فیلم بسازه و بخواد اکران خصوصی بگیره حتماً الناز حبیبی جزو مدعوینش هست و خانوم هم به هیچ پیشنهادی نه نمی گه!

elnaz-habibi-skin-12

الناز حبیبی در اکران خصوصی پوست

film

درآمد الناز حبیبی از اینستاگرام

الناز حبیبی هم مانند خیلی از خانم های بازیگر عمل بینی داشته اما حداقل مثل بعضیا دائما در حال استفاده از فیلتر های اینستایی و پلنگ طور نیست و یا از آرایش های غلیظ و چهره عوض کن استفاده نمی کند.

اما از این ها که بگذریم این روز ها در اینستاگرام خانم های بازیگر کسب درآمد آنچنانی را از طریق تبلیغات خوب یاد گرفته اند. الناز خانم هم از قافله عقب نمانده و خیلی زیرپوستی و روپوستی و شیک تبلیغاتش را انجام می دهد. الناز حبیبی به تازگی هم برای شرکت هوآوی ویدیویی گرفت و منتشر کرد که در آن بازیگر این تبلیغ می باشد. البته که کمی برای کاربران تعجب داشت اما ظاهرا بازیگرانِ ما در تبلیغات هرررچیزی تبهر خاصی پیدا کرده اند و همگی دو شغله هستند!

البته الناز خانوم به جزو هوآوی برای کسب کارهای کوچک و پیج های اینستاگرامی هم تبلیغ می کنه البته نه خیلی تابلو و تو چشم و یه جورای سوسکی و زیرپوستی!

elnazhabibi670

"الناز ریزه میزه" چه لاکچری عضله میسازه

الناز حبیبی به تازگی ویدیو از ورزش کردن خود منتشر کرد. در این ویدیو که با دور تند منتشر شده الناز به همراه مربی خود در یک حیاط زیبا مشغول تمرین و ورزش هستند.

بیوگرافی الناز حبیبی وقتی خانوم هنوز اینقدر خوشگل نبود

الناز حبیبی متولد21 مرداد 1368، تهران بازیگر سینما و تلویزیون و دانشجوی رشته تدوین است. در کودکی تئاتر بازی می‎کرد. از 1378 همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد.

ما شش خواهر و برادر هستیم و من فرزند ته‌تغاری مادرم بودم و ایشان خیلی مرا دوست داشتند و برایم آرزوهای بزرگی داشتند. مادرم دوست داشت من به محض اتمام دوره دبیرستان وارد دانشگاه شوم ولی فوت ایشان آنقدر برای من سنگین بود که چهار سال نه درس خواندم، نه کلاسی رفتم و نه کار کردم. ولی بعد از این دوره غم و افسردگی، به خودم آمدم و زندگی را از نو شروع کردم.

الناز حبیبی هم مثل بسیاری از خانوم های بازیگر عمل های زیبایی زیادی انجام داده و حسابی از این رو به اون رو شده. این موضوع رو میشه با دیدن فیلم های قدیمی خانوم بازیگر به وضوح فهمید. خانم حبیبی از سال 1386 و با بازی در سریال روزگار قریب وارد دنیای بازیگری شد و در مدت کوتاهی به شهرت بالایی دست پیدا کرد. در ادامه قسمت هایی از بازی الناز حبیبی رو در فیلم روزگار قریب و در سن 19 سالگی مشاهده می کنید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها