|

سلفی "الناز حبیبی" با رفیقش که انگاری فقط به ژَذابیت خودش دقت داشته؛ داداشش چه هرکوله!

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی بازیگر جذابی که در اینستا حسابی فعاله اینبار عکسی از خود با رفیق جانش منتشر کرد که نشون میده فقط به خوب بودن فیس خودش دقت داشته!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- اگه از بیننده های سریال تلویزیونی باشید قطعا الناز حبیبی بازیگر ریزه میزه اما جذاب و بانمک این عرصه رو می شناسید که در سریال "دردسرهای عظیم" با جواد عزتی همبازی شد و حسابی خودش رو نشون داد. الناز حبیبی در این سریال هم به دلیل بازی درجه یک خودش و هم کاراکتری باحالی که داشت خیلی زود تونست تو دل مخاطب جا پیدا کنه و حالا کلی طرفدار داره. الناز حبیبی پله پله این راه رو رفت بالا و حالا در سینما و تئاتر دیده میشه اما بدیش اینه که دیگه ظاهرا تلویزیون رو در حد و اندازه خودش نمی بینه و اون بالا مالاها میپره!

الناز حبیبی یه دختر دهه شصتیه که مدتی میشه از همسر سابقش طلاق گرفته و حالا مجرد اما پرتلاش زندگی میکنه و نرفته تو لاک خودش. این بازیگر جوان همانند بسیاری از همکاران خود در این یکی دو ساله حسابی تغییر کرده و حالا ورژن جدیدی از او را می بینیم. میگین چه تغییری؟ این روزا خانومای بازیگر انقدری که با پوشش و خودنمایی ها در مراسمات و اینستاگرام دیده میشن با بازی و نقش هایی که میگیرن بولد نیستند. الناز حبیبی هم یکی از اونها!

اما الناز خانوم حبیبی در پیج 3 میلیونیش فعالیت نسبتا خوبی داره و تعادل رو نگه میداره. یعنی هم عکسای خودش رو منتشر میکنه و هم کارای تئاتری و سینماییش رو. وی به تازگی تصویری از خود همراه با دوستش استوری کرد و صفحه خود را بروزرسانی نمود.

Untitled

گفته بودیم الناز حبیبی تغییر کرده، اینهم تغییرات!

الناز حبیبی از اون دسته بازیگراییه که تو چند سال اخیر کلا یه آدم دیگه شده و با تغییرات زیادی که در ظاهرش انجام داده وقتی میشینی و فیلمای قبلیش رو نگاه میکنی، انگار اصلا اون الناز حبیبی سابق نیست. الناز خانوم که همواره با ژستای متفاوتش روی خیلی از مدل ها رو کم کرده، اخیرا زده تو کار رنگ موی روشن و سنش رو چسبونده به سقف!

الناز حبیبی علاوه بر این کلی هم طرفدار پر و پا قرص داره که با یه عکس ساده یه عالمه قربون صدقه اش میرن و گویا تو این زمینه کمتر بازیگری اینقد هواخواه داره که ایشون!

yf

تعجب مهران مدیری از دیدن برادر الناز حبیبی

اما الناز حبیبی بعد از طلاقش حالا با برادر خود در مراسمات دیده میشه. خانواده این بازیگر خارج از کشر هستند اما الناز خانوم ابتدا با برادرش در یکی از مراسمات سینمایی حضور پیدا کرد که خب ژستای بغل تو بغلشون حسابی همرو شوکه کرد که ایشون کی هستند! اما بعد از فهمیدن حالا یکسری هم گیر دادن که از نظر جثه ای این خواهر برادر قد زمین تا آسمون با هم فرق دارن!

حالا به تازگی الناز حبیبی از اونجایی که در برنامه دورهمی حضور پیدا کرده بود اینبار نهران مدیری از دیدن برادر الناز خانوم متعجب شد که چقدر از لحاظ چهره ای به هم شباهت دارند!

ads

ese

الناز حبیبی وقتی هنوز اینقدر زیبا نبود!

الناز حبیبی هم مثل بسیاری از خانوم های بازیگر عمل های زیبایی زیادی انجام داده و حسابی از این رو به اون رو شده. این موضوع رو میشه با دیدن فیلم های قدیمی خانوم بازیگر به وضوح فهمید. خانم حبیبی از سال 1386 و با بازی در سریال روزگار قریب وارد دنیای بازیگری شد و در مدت کوتاهی به شهرت بالایی دست پیدا کرد. در ادامه قسمت هایی از بازی الناز حبیبی رو در فیلم روزگار قریب و در سن 19 سالگی مشاهده می کنید.

خانواده الناز حبیبی که خارجکی هستن اما خواستگاری سنتی!

الناز حبیبی:با وجود اینکه خانواده من در خارج از کشور زندگی می کنند، اما همچنان به آداب و رسوم ایرانی اهمیت می دهند و حتی می توان گفت تا حد زیادی سنتی هستند، به همین خاطر مراسم خواستگاری ما به همان شیوه مرسوم سنتی برگزار شد و ما در منزل، میزبان خانواده داماد بودیم، خوشبختانه چون من و مهدی حرف هایمان را با هم زده بودیم، استرسی بابت خواستگاری نداشتیم. 

پدرم میزان مهریه را تعیین کرد

راستش را بخواهید وقتی حرف مهریه و رسم و رسوم مربوط به عروسی به میان آمد. من و مهدی تصمیم گرفتیبم خودمان را کنار بکشیم و مسائل را به بزرگترها واگذار کنیم چون می دانستیم آنها به دلیل اشرافشان نسبت به این مسائل، زبان هم را به خوبی می دانند و به قول معروف می دانند چگونه با هم صحبت کنند. در هر حال میزان مهریه را پدر من تعیین کرد و من دخالتی در مورد آن نداشتم. البته این صحبت ها بدون کمترین چالش و اختلاف نظری بیان شد چون خانواده های ما به لحاظ سطح به هم نزدیک بودند و ما مشکلی در این خصوص با هم نداشتیم.

ersre

yjgh

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها