|

دسته گل "شبنم قلی خانی" که هم قواره غوله؛ اون فیس چیتان پیتانیشو رو کرد عجیب!

shabnam gholikhani shayanews

شبنم قلی خانی از بازیگرای آروم اما شیطونی هستش که جدیدا سینما و تلویزیون رو گذاشته کنار و تو تئار داره گرد و خاک بپا میکنه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- در کل تو سینما و تلویزیون علی الخصوص سینما بازیگرامون چند دسته هستند. برخی زیادی آرومن و کلا کاری به کار کسی ندارن و تو همون پیج و لاک خودشون فقط دیده میشن و فعالیت دارن مثل ساناز سعیدی. برخی اصلا دیگه بازی نمیکنن و کسیم هنرمند نمیشناستشون و فقققط دنبال پول هستند و از شهرتی که دارن در این جهت استفاده می کنند و همرو ذِله کردن مثل خانوم بهاره رهنما! برخی هم هستند که هم فعالیت هنری دارن و هم سرشون تو لاک خودشونه ولی تلاش هم میکنن تا رو بورس و دید بمونن مثل شبنم قلی خانی! شبنم قلی خانی از دسته هنرمندان آروم و کم حاشیه ای هستش که تو جنجالات دخلی نداره اما خب از فضای جامعه هم اصلا دور نیست و همه جوره خودش رو تو چشم نگه میداره. شبنم قلی خانی البته که تا مدتها پیش شخصیت آروم تری داشت اما خب میدونید که فضای مجازی چجوری شده و خیلیا همچون شبنم خانوم وارد عرصه شدن و حالا شیطون تر از قبل دیده میشن!

شبنم قلی خانی همانند بسیاری از همکارانش که در سینما و تلویزیون کم کار شدن، کمرنگ شده که البته مشخص نیست به دلیل کمبود پیشنهاد کاری هستش و یا به دلایل شخصی! اما از طرفی هم انگاری این روزا تئاتر و شبکه خانگی خیلی مد شده چرا که خیلی از بازیگران رو می بینیم که هجوم آوردن به این دو و ظاهرا توجه خاصی به تلویزیون نمیشه! شبنم قلی خانی نیز چنین است و به تازگی در تئاتر "پرسپکتیو" از بازیگران جذاب اصلی بوده. به همین جهت دسته گلی بزرگ هدیه گرفت که خب نمیشد استوری نکرد! در ادامه خانوم بازیگر رو با دسته گل هم قدشون مشاهده می کنید.

gg

شبنم قلی خانی تحصیلات خود را در خارج از کشور گذرانده و سالها اونور آبها زندگی کرده اما حالا همانطور که در صفحه اینستاگرام و فضاهای دیگر این چهره رو می بینید، اصلا مورد بدی ازش دیده نمیشه و همیشه متعارف اما خوشتیپ بوده.

وقتی شبنم قلی خانی عکسای عصا قورت دادشو میذاره کنار و میره تو کار چیتان پیتانی!

شبنم قلی خانی تا این چند وقت پیش پیجش یه پیج یکنواخت بود که هراز چند گاهی خانوم خانوما میرفتن آتلیه و تصاویری مصنوعی و معمولی از خود منتشر می کردند بلکه جذابیت داشته باشند اما حالا شبنم قلی خانی هم فهمیده با این چیزا نمیشه جذب فالوور کرد و دیگه مخاطب این مدل عکسای آتلیه ای رو دوست نداره! 

به همین سبب هم جهت تغییر سبک زندگی و هم جهت تغییر سبک پیجش اومد و کلی مسافرت رفت، جوری که خانوم بازیگر تبدیل به مارکوپلو شده بود و دائما در شهر های مختلف دیده میشد. اما خب خشک و خالی که نمیشه! شبنم قلی خانی در این سفرها اومد و عکسای خودمونی اما تو لوکیشنای خوشگل گرفت و به اشتراک گذاشت. میدونید که کاربران امروزی چنین مواردی رو بیشتر دوست دارند و استقبال می کنند تا کوهی از تصاویر ژورنالیه عصا قورت داده!!

Untitled

Untitled

Untitled

وقتی کاربران از دیدن دختر شبنم قلی خانی متعجب میشن!

خانومای بازیگر سینمای ما دیگه اونقدری از چهره های نچرال خود دور شدن و هر کدوم به نحوی زیر تیغ جراحی رفتن که حد و حساب نداره! شبنم قلی خانی از جمله هنرمندای تقریبا نچرال فیس در این عرصه می باشد. اما به تازگی شبنم خانوم تصویری همراه با دخترش منتشر کرد که صدای کاربران دراومد و ب این نظر بودن که این مادر و دختر اصلا شباهتی به ندارند!

Untitled

شبنم قلی خانی هم زد تو فاز خودنمایی و لاکچری بازی!!!

شبنم قلی خانی اما خیلی وقته که بازی ازش دیده نشده و خانوم بازیگر تو فازی جدید از زندگی خود به سر میبرند. شبنم خانوم قلی خانی در صفحه اینستاگرامش فعالیت بسیار زیادی دارد اما تو این چند وقته تصاویری از او منتشر و دیده میشه که کلا با قبل فرق کرده! حالا میگین چه فرقی؟ 

شبنم قلی خانی شرایط مالی بسیار خوبی دارد و از پولدارای سینماست به همین دلیل گشت و گذاراشم زیاده که خب نکته همینه که جدیدا یه جاهای خیلی لاکچری میره و عکساشم خیلی لاکچری طور شده!

در ادامه ویدیویی از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که در هتل اقامتی فول امکانات هستن و برای اینکه امتیاز این مرحله از کلاس گذاشتن رو از دست ندن تمام کمال نشون دادن!

فعالیت غیر از بازیگری شبنم قلی خانی

قلی خانی از سال 2004 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایران بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می پرداخت. وی هم چنین بازیگری را به کودکان، برای چندین سال در یک مؤسسهٔ فرهنگی تدریس می کرد. اکنون ایشان در آکادمی آبان مشغول تدریس بازیگری هستند.

بیوگرافی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی متولد سال 1356 و آبان ماهی می باشد. او ازدواج کرده و متاهل است. خانم قلی خانی درسال 1376 فعالیت هنری خودرا شروع کرد و فیلم مریم مقدس کـه محصول سال 1379 اسـت، نقطه شروع و استارت فعالیت حرفه ای او محسوب می شود.

 

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی