|

"شبنم قلی خانی" تو اتاق گریم وقتی کچلش کردن؛ خونه خانوم انگاری یکی از کاخای تهرونه!

shabnam ghoolikhani shayanews

شبنم قلی خانی از بازیگرای آرومی بود که حالا شیطون شده و فعالیت زیادی در اینستا داره اما اینبار خانم از اتاق گریمش استوری گذاشت که باحال ب…

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- شبنم قلی خانی از بازیگرای جوان و دوست داشتنی سینما و تلویزیونه که البته بیشتر خانوم خانومارو تو قاب جادویی دیدیم تا پرده نقره ای! اما شبنم قلی خانی از اون دسته خانومایی هستش که همانند خیلی از بانوان بازیگر اهل نامتعارف پوشی نیست و حتی در فیلم هایی که بازی داشته هم با اینکه سینما بوده و آزاد، اما همچنان شبنم قلی خانی حجابی متعادل و جذاب داشته!

شبنم قلی خانی قبلنا از چهره های مشهور اما خیلی آرومی بود که از دیوار صدا درمیومد ولی از شبنم خانوم خیر! اما حالا این بازیگر محبوب تبدیل به سلبریتی فعال در اینستاگرام و واقعیت شده که تو مجازی با عکساش میترکونه و تو روزمرگی هم حسابی اکتیوه چه از لحاظ کاری چه از لحاظ تفریحی و عشق و حال!

شبنم قلی خانی در صفحه اینستاش بیش از یک و نیم میلیون فالوور داره که خب برای هواداراش تولید محتوای خوبی هم میکنه و جدیدا دم به دقیقه در حال انتشار عکس و فیلمه. اما اینبار خانوم بازیگر بومرنگی استوری کرد که نشون میده انگاری در اتاق گریم نشسته و گفته بزار یه استوریم بگیریم!! چون اصلا محتوای خاصی نداره!

خونه زندگی لوکس و کاخیه شبنم قلی خانی چی میگه!

حالا از این ها که بگذریم تقریبا تا حالا دیده نشده شما بازیگر باشی و بی پول باشید! مگر انگشت شمار که اونهم قطعا دلیلی داشته! در همین جهت شبنم قلی خانی به تازگی ویدیویی ازش منتشر شده که برای خانه بزرگ خود در حال پسند و خرید پرده می باشد. البته که پیج این پرده دوزی برای چهره های معروف دیگر هم طراحی پرده داشته اما پنجره های بزرگ و خانه ویلایی شبنم قلی خانی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

دور دورایی که آدم دلش میخواد!

البته شبنم خانوم تو این مدت خیلی پی گشت و گذاره و تقریبا جایی نیست که نرفته باشد و بعضی از طرفدارانشون هم از این همه سفرهای متنوع خانوم بازیگر شوک شدند. نکته جالب این سفرها عکس ها و استوری های پی در پی است که شبنم قلی خانی تو پیجش میذاره و حسابی دل آدم واسه رفتن به این جور جاها غنج میره.

خانوم خانوما علاوه بر اینه تقریبا همه ایران رو داره میگرده، خیلی هم به استایل ها و میکاپاش دقت می کند که با فضای عکاسی هماهنگ باشه و خلاصه این روزا حسابی داره خوش میگذرونه.

Untitled

Untitled

وقتی کاربران از دیدن دختر شبنم قلی خانی متعجب میشن!

خانومای بازیگر سینمای ما دیگه اونقدری از چهره های نچرال خود دور شدن و هر کدوم به نحوی زیر تیغ جراحی رفتن که حد و حساب نداره! شبنم قلی خانی از جمله هنرمندای تقریبا نچرال فیس در این عرصه می باشد. اما به تازگی شبنم خانوم تصویری همراه با دخترش منتشر کرد که صدای کاربران دراومد و ب این نظر بودن که این مادر و دختر اصلا شباهتی به ندارند!

yj

بیوگرافی خارجکی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی متولد 19 آبان 1356 در تهران هنرپیشه و کارگردان اهل ایران است که در تلویزیون ، سینما و تئاتر فعالیت می کند. وی دارای مدرک لیسانس و فوق لیساننس تئاتر گرایش طراحی صحنه در ایران و فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا است.

خونواده

در یک خانواده 5 نفره زندگی کرده و یک برادر به نام شهرام و یک خواهر به نام شیدا دارد و پدرش سالها پیش فوت کرده است. شبنم قلی خانی در سال 1386 وقتی 30 ساله بود  ازدواج کرده که ثمره این زندگی یک دختر بنام شانا است.

Untitled

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها