|

"شبنم قربانی" بعد ملکه گدایان چه بختش وا شد؛ با موهای هویجی چرا روح شدی یوهو!

shabnam ghorbani shayanews

شبنم قربانی بازیگر سریال ملکه گدایان به تازگی یه عکس عجیب و خاص از خودش منتشر کرد که رسما فیس خانومو عین یه روح نشون میده!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- شبنم قربانی از بازیگرای محبوب و نوپای سینما و تلویزیونه که به تازگی مشغول نقش آفرینی در سریال "آفتاب پرسته". اما اوج شهرت و محبوبیت فوق العاده شبنم قربانی از بازی در سریال "ملکه گدایان" آغاز شد و این بازیگر تونست به عنوان یه ستاره دوست داشتنی وارد فضای حرفه ای سینما بشه. شبنم قربانی بعد از ازدواجش که دو سال پیش با یکی از صدابردارهای معروف سینما بود حسابی تو اینستا فعال شده و مدام از بچه های بامزش عکس میذاره.

شبنم خانوم چند وقت پیش یه عکس باحالی از خودش منتشر  کرد که او رو با گریم سریال آفتاب پرست نشون میداد و موهای خییییلی روشن خانوم یه جوری تو ذوق زن بود که کاربرا یکم بهش گیر دادن. شبنم خانوم که علاقه چندانی به تغییر فیسش با میکاپای مختلف نداره، حالا تو این عکس هم به هیچ عنوان از میکاپی استفاده نکرده و یه جوری صورتشُ شبیه روح کرده. ولی چهره معصوم و خیلی گل انداخته اش با این تیپی که راحتی داره توش موج میزنه، سوژه خیلیا شد!

YR

خانواده فوق العاده عاشق پیشه شبنم قربانی!

شبنم خانوم در اسفند ماه سال 1399 با یکی از صدابردارهای معروف سینما به اسم "امین میرشکاری" ازدواج کرد و از اون روز به بعد مدام با فازهای جورواجور از خانواده دوست داشتنیش رونمایی میکنه. خانوم بازیگر که از دید کاربرا یه شوهر مایه دار و خیلی خفن گرفته، حالا چند وقتیه یه پسر کوچولوی فوق العاده شیرین داره که بیشتر پیجش رو با عکسایی از اون پر کرده.

این وسط یه ویدیو گذاشته بود که واسه یه دختری کلیپ ساخته و براش نوشته برکت زندگی و پاره تنم و این حرفا مبارکی برام! حالا اینکه نسبت این دختر کوچولو چیه با خانوم شبنم قربانی معمایی است حل ناشدنی!!!

g

a

شبنم قربانی یه بازیگر ساده و نچرال بیوتی!

شبنم قربانی زیبایی خاصی تو چهرش داره و شاید اگه بازی اونو تو ملکه گدایان دیده باشین، تصور کنین که همش باید این خانوم آرایش کرده و سانتی مانتال باشه در حالی که اصلا اینطور نیس. شبنم خانوم از اون دسته بازیگراییه که شهرت باعث ورود عجیب غریب و یهویی او به فضای تبلیغات نمیشه و علاقه به ساده بودنشُ تحت الشعاع قرار نمیده.

واسه همین هم در پیج شبنم قربانی پر از عکسای بدون میکاپ یا آرایش های خیلی ملیحه که نشون از اعتماد به نفس بالای خانوم داره که در مقابل این همه بازیگرایی که شب تا صبح تو آتلیه ها هستن، اینطوری نچرال بیوتی مونده!

k

f

t

مسیرهای تو در تو شبنم قربانی برای رسیدن به بازیگری!

شبنم قربانی متولد 19 تیر 1368 در شهر تهرانه و مدرک کاردانی کامپیوتر داره و دانش آموخته رشته بازیگری در کلاس های مختلف نزد اساتید برجسته ایرانیه.  شبنم خانوم برای نخستین بار با ایفای نقش مهندس حریرچی در سریال تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان در سال 1396 وارد قاب تلویزیون شد و به عنوان بازیگر شهرت یافت.

اما این سریال باز هم مقدمه ای بر محبوبیت او بود تا وقتی که در سریال لحظه گرگ و میش از قسمت اول اون به عنوان یه بازیگر تمام عیار شروع به نقش آفرینی کرد و دل خیلیا رو با خودش برد. این بازیگر به تازگی با سریال "آفتاب پرست" اولین تجربه کمدی رو در کنار پژمان جمشیدی که این روزا سینما رو به دست گرفته، امتحان کرد و بسیار موفق بود.

d

c

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی