|

تغییرات عجیب تتلو با نیو گِرلای خیلی عجیبی که آورده؛ سحر خانومم همچنان هستتت!

amir tataloo shayanews

تتلو بعد از اینکه سحر رفت، یکسری دختر آورده تو ویلاش که یکی از یکی عجیب تر هستند و دارن تغییراتی عجیب تر در تتل خان ایجاد می کنند.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- امیر تتلو که یه چند ماهی با سحر قریشی چرخید و حواشی لازمه رو ایجاد کرد حالا ظاهرا کارش با خانوم بازیگر تموم شده و برگشته سراغ همون لایف استایل قبلیش! تو این چند ماهه که هوادارای تتلو و سحر ترکیب شده بودن و یه سم عجیبی رو ایجاد کرده بودن، فضا و جَو بهتری بود اما حالا هواداری سحر خانوم دیگه از آقای آفتاب پرست خوششون نمیاد که هیچ، برخی از تتلیتیا و هوادارای تتل خان هم حسشون تغییر کرده و تو پستای تتلو که هوادارا میذارن نظر منفیشون رو می نویسن!

اما امیر تتلو بعد از اینکه حسابی سحر قریشی رو حقیر کرد و هر چی دم دستش بود بار خانوم بازیگر نمود، حالا با دخترای جدید اکیپش داره حسابی فاز میگیره و این روزا میشه لبخند شیطون اما راضیش رو تو فیلمایی که منتشر میکنه دید! نکته ای که همه رو متعجب کرده و حاشیه هایی هم مبنی بر اینکه جداییه سحر و تتل خالی بندیه ساخته، اینه که خانوم بازیگر ول کنه ماجرا نیست و هنوزه که هنوزه عکس دونفرشون رو تو پیج اینستا نگه داشته و بیو رو هم تغییری نداده! خیلی از کاربران بر این عقیده اند که اگه این موضوع یه حرکت برنامه ریزی شدست خب چرا تمااام حقارت ها نسیب سحر قریشی شده و دائما تتلو داره از خودش بُت میسازه! اگر هم نه که باز چرا سحر انقدر خودش رو له کرده و حتی یه جواب خشک و خالیم نمیده!

تتلو حالا برگشته به دخترای عجیب غریبی که قبلا هم اطرافش بودن و حالا باز آوردتشون رو بوس! جالبه که این دخترا حتی از خود تتل خان هم عجیب ترن! در ادامه تغییر جدید تتلو رو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا....

Untitled

تتلو تا حالا سلطان تتو بود و با ظاهری که داره یکسری رو حسابی شیفته خودش کرده بود و یکسری رو هم متنفر! اما حالا انگاری جَو دخترای جدید گرفتتش و رفته تو کار پیرسینگ ابرو و از اونجایی که از تتل خان هیچی بعید نیست، احتمال اینکه در آینده ای نه چندان دور ببینیم کل صورتش پیرسینگ شده هم وجود داره!

فابِ جدید تتلو اول تَتو بوده بعد دختر شده!

اما تتلو ویدیویی جدیدا منتشر کرده از دختری دیگر در کنارش که البته بهتره بگیم ایشون 90 درصد تتو هستن با یکمی دختر!! در ادامه مشاهده می کنید که دختر مورد نظر چقدر فجیعانه و حتی تو چشم تر از تتلو ظاهرش رو ساخته و حالا شده مورد پسنده تتل خان!!

واقعا تا این حد و مرز دیوانگی و ساخت ظاهری ناجور و عجیب برای حتی خارجی ترین خارجیام قفله اما انگاری با تتلو هم نشین بشی بی برو بگرد شباهت زیادی بهش پیدا میکنی، حتی بدتر!

اینارو دیدین پَراتون ریخت؟ حالا بقیش جالبه ....

حالا همه اینهارو دیدن و شنیدین و هنگ کردین! هنگ اصلیه رو در ادامه میخوایم بگیم که نشون میده تتلو این رپر عجیب ایرانی تا چه حددد و اندازه رو حرفاش پایبنده و تا چه اندازه عاشق حاشیه سازیه و میخواد به هر نحوی دیده شه.

در حالی که چند روزیه خبر جدایی سحر قریشی و امیر تتلو پخش شده، او دیشب در قسمت کامیونیتی یوتیوبش گفت صرفا برای برگزاری کنسرت من و استراحت قریشی به سفر رفته است.

تتو ادامه داد، کسایی که فکر می کنن قریشی مجرده اشتباه می کنن و دو تا بادیگارد از سمت من پیش ایشون هستند و کسی نباید دایرکت بدهد. البته باز این گفته تتلو هم در حالیه که چند روز پیش نوشت سحر قرییش نزاشت من کسی رو همراهش بفرستم و تنها رفت!!!

efsde

jjjoo

از طرفی تتلو در یوتیوب از حال بد این روزاش گفت و ادامه داد که سحر قریشی باز برمیگرده. تتل خان سربسته رابطه با آرمیتا یا هر شخص دیگری را تکذیب کرد و گفت به رابطه اش پایبنده.

در ماه آینده تتلو قراره کنسرتی برگزار کنه و هرچه به کنسرت نزدیک تر میشه حواشی بیشتری حول آقای رپر رو شکل میگیره! ناگفته نمونه این کنسرت تنها با اجرای تتلو نیست و قراره که با پیشرو و تهی نیز یه کنسرت سه نفره داشته باشن!

ui

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها