|

تولد بازیه عجیب "علیرضا نیکبخت" تو آب با یه کیک بیریخت؛ کَله خانوم با شلوارک آقاش سته!

alireza nikbakht shayanews

علیرضا نیکبخت از بازیکنان سابق فوتبال و فعالان حال حاضر اینستایی می باشد که همراه با همسر جذابش روی آب های نیلگون فارس تولد گرفتن!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- دیگه قطعا شمایی که این مطلب رو میخونید و دسترسی به فضای مجازی دارید اینستاگرام هم دارین و خبر دار هستین که در این سرویس و بین کاربران چی میگذره. به خصوص اینکه چهره ای معروف باشید دیگه خیلی سریع تر هر کارتون بولد میشه و خلاصه صد هیچ جلوترن از بقیه دیده میشین. اما این چند وقته یکی بازیگرامون خیلی پر حاشیه و فعال شدند و بعد هم آقایون فوتبالیست! یکی از این چهره ها علیرضا نیکبخت هستش که این روزا حسابی داره میتازونه و همراه با همسرش با انتشار عکس و فیلم های جورواجور خودنمایی میکنه. علیرضا نیکبخت تا به حال دو بار ازدواج کرده و حالا با همسر دومش لایف خوبی داره. البته که علیرضا نیکبخت حالا دیگه با شخصیتی شبیه به خودش داره زندگی می کنه و خب قطعا وقتی کبوتر با کبوتر باشه و باز با باز، خیلی موارد عالی میشه!

این چهره در عرصه مدلینگ هم دستی داره و حتی با بازیگران هم رفت و آمد میکنه اما جایی که برای جولان دادن به درد بخوره همون اینستاس و این زوج هم از سلاطین عکس و فیلم های جذاب و با کلاس هستند. علیرضا نیکبخت و همسرش برای تولداشون حسابی واسه هم میترکونن و تا پونصدتا عکسم منتشر نکنن ول کن ماجرا نیستند.

در ادامه نمونه ای جدید از آن را مشاهده می کنید که تولد جناب فوتبالسیت بودن و وارد 42 سالگی شدن. البته که اینبار وسط آب تولد بازی کردن و تشریفات هم نداشتن!!

Untitled

Untitled

البته که پول این زوج هم از پارو بالا میره و بسیار مرفه زندگی می کنند. قطعا اینهمه خرج و ریخت و پاش پول نیاز داره اما جدا از اینکه کاربران کلافه میشن واقعا خودشونم از اینهمه سورپرایز و قیافه گرفتن و تشریفات خسته نمیشن؟!

Untitled

رقابت فوتبالیستا تو نشون دادن همسران آنچنانیشون

خب بین فوتبالیست ها و همسران دافشون هم ظاهرا همانند بازیگران مسابقه ای در خودنمایی و لاکچری بازی های اینستایی ایجاد شده که یکی از آن ها همسر مهدی قائدی است، دیگری همسر سپهر حیدری می باشد و بعدی هم همسر علیرضا نیکبخت که خودش هم در این موارد لوس شریک شده و سعی بر دیده شدن دارد.

Untitled+(2)

فوتبالیست هایی مثل قائدی و نیکبخت با استفاده از پول هنگفتی که از باشگاه های داخلی و خارجی دریافت می کنند زندگی هایی لاکچری برای خود می سازند . از آن طرف هم همسرانشان صورت و استایل را کوبیده و از نو می سازند. حالا این زوج جوان هم پول و ماشین خفن دارند و هم تیپ و چهره ای عروسکی، بر همین اساس در فخرفروشی و لوس بازی های اینستایی رقابت می کنند.

البته بعضی از آن ها از طریق همین پیج ها درآمد بالایی هم کسب می کنند.

Untitled

اونوقت شغل همسر نیکبخت چیه؟

همسرجدید نیکبخت واحدی ارایشگر می باشد و در حرفه آرایشگری و گریم فعالیت دارد و خودش نیز مدرسه فوتبال دارد که فعلاً به خاطر کرونا تعطیل است.

لازم به ذکر است وی یک بار قبلا ازدواج کرده و بعد از سه سال از او جدا شده که از طریق فیسبوک با این خانم آشنا شده که گفته این ازدواج باعث ضررهای مالی زیادی برایم شد .

Untitled

بیوگرافی جالب علیرضا نیکبخت 

علیرضا نیکبخت واحدی  در نهم تیر 1359 در مشهد متولد شده است. او یک برادر و 3 خواهر دارد و یکی از آرزوهای کودکیش دکتر شدن بود که نرسید. ورزش را از دوره نوجوانی با والیبال شروع کرده و به دلیل داشتن قد بلند و اندام و استایل به این ورزش روی آورد. اما بعد از مدتی علاقه اش کم شد و به سمت فوتبال گرایش پیدا کرد و از همان زمان بطور حرفه ای دنبال فوتبال رفت.

ازدواج اول

علیرضا نیکبخت که تا به حال دو بار ازدواج کرده در مورد همسر اولش گفت: از طریق فیسبوک با همسرم آشنا شدم و اما بعد از سه سال کارمان به جدایی کشید. تمام زندگی اعم از خانه و ماشین و اقلام دیگر را به نام همسرم کرده بودم.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها