|

وقتی "محمدرضا گلزار" وزنه میزنه برگریزون؛ چه سگ و گربه شاخی داره و چه رفتار عجیبی!

mohammadreza golzar shayanews

رضا گلزار بازیگر جذاب و هیکلیه ایرانی می باشد که دیگه انقدر بدنو ساخته داره از هرکول میزنه جلو و اینبار هم با انتشار ویدیویی خودنمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- محمدرضا گلزار بازیگر مشهور و جذاااب ایران می باشد که کلی هوادار کشته مرده داره و سالهاست که از سوپراستار های سینما محسوب میشه. حالا شاید بگین ایشون کجاش سوپر استاره و این حرفا اما حتی امین حیایی نیز مدتها پیش در یکی از مصاحبه هاش محمدرضا گلزار رو سوپراستار سینما خطاب کرد. محمدرضا گلزار از هنرمندانی می باشد که رنگ تلویزیون رو ندید و همیشه او را بر روی پرده نقره ای و یا در شبکه خانگی دیده ایم.

البته که دیگه حالا خیلی از بازیگران حتی نوپا و یا درجه دوم سوم هم تا پاشون به سینما میرسه بیخیال تلویزیون میشن و خودشون رو گنده لات فرض میکنن! دیگه گلزار که هم کارنامه کاری سنگینی در این عرصه داره و هم یکی از بیزنس مَن های قدر هستش و اعتباری خاصی داره. 

اما محمدرضا گلزار برخلاف اندام تپلی که از او در فیلم و سریال ها می بینیم، اتفاقا هیکلی بسیار ورزشی و شاخ داره و سالهاست که داره اندامش رو پرورش میده. آقای بازیگر در بهترین باشگاه های داخل و خارج از کشور ورزش میکنه و قطعا از بهترین تغزیه مکمل هارو هم داره! در ادامه ویدیویی که محمدرضا گلزار به تازگی استوری گذاشت رو مشاهده می کنید که در هر دستش وزنه 40 گرفته و حسابی داره دلبری میکنه. خدا بخیر کنه اون هوادارش که واسش غش و ضعف میرفتن حالا چه میکنن....

برخی از کاربران بر این نظر بودن که هر وزنه معادل با وزن یه دختره! چجوری داره میزنه!!

وقتی آقای بازیگر واسه عرض اندام لباس و از تن میکَنه!

گلزار هر از چند گاهی با انتشار تصاویری از خود در باشگاه بدنسازی دل هوادارانش را می برد. اما مدتی پیش برای آنکه حجم عضلات و بدن سیکس پک خود را به همه نشان بدهد و دل طرفدارنش را غَنج بدهد ویدیویی عجیب در اینستاگرام خود استوری کرده که حتی لبا زیر هم به تن ندارد و البته به شکلی عجیب سانسور کرده است.

واقعا دیگه کاره سلبریتی ها به خصوص سینمایی ها اونقدر داره ناجور میشه و هیچ مدیریتی هم نیست که ممکنه در آخر تصاویر اروتیک اون ها رو هم ببینید!

Untitled

حرکات عجیب محمدرضا گلزار با سگ و گربه خونگیش!

شما چهره ای رو می شناسید که فوق پولدار باشه و یا اصلا پولدار معمولی باشه و حیوان خانگی نداشته باشه؟ منکه ندیدم! به خصوص در میان بازیگران اونقدری ترند شده که انگاری اگه خانوم یا آقایی که مایه تیله دارن، سگ خونگی نداشته باشه از قافله عقبه و اصلا زشته!!

محمدرضا گلزار نیز هم سگ داره و هم گربه. مدتی پیش ویدیویی از یگ بسیار گران قیمتش منتشر کرد و بعد هم عکسی از گربه کوچولوش که روش خوابیده بود و همین حرکت وی با نظرات منفی کاربران همراه شد.

Untitled

اما بریم سَر و سراغ شغل های رضا گلزار که عمرا بدونید....

محمدرضا گلزار به جز بازیگری در ابتدا در سن ۲۴ سالگی و در سال ۱۳۸۰ به عنوان مدل پوشاک مردانه ایکات همکاری کرد. سپس یک کلوپ زیبایی ویژه مردان تاسیس کرد. او اکنون خوانندگی هم می کند که کنسرت هایش با استقبال بی نظیر طرفدارانش مواجهه می شود. نام بند موسیقی محمدرضا گلزار بند ریزار (rezzar؛ مخفف محمدرضا گلزار) است.

سه سال پیش به همراه یکی از دوستانش رستوران «اکلیپس» را راه اندازی کرد و همچنین فروشگاه های زنجیره ای Go sport که نمایندگی رسمی آن را از فرانسه دریافت کرده بود را راه اندازی کرد. او همچنین مرکز سولاریوم پیشرفته ای به نام “سان پوینت” در دوبی و ایران دارد. آقا بازیگر مدتی پیش ازشون تصویری منتشر شد که انقدر بیش از اندازه برنز کرده بودند که شبیه به ته دیگ شوخته شدند!

همچنین این بازیگر مدیریت رستوران انار در جردن را هم بر عهده گرفت . و طبق شنیده ها در کار بیزنس و برج سازی هم فعالیت می کند! محمدرضا گلزار به جز بازیگری ، بیزنس و موسیقی به ورزش هم خیلی علاقه دارد. او مانند پدرش یک والیبالیست حرفه ای است و در گذشته از بهترین بازیکنان استان تهران بوده است.

Untitled

همچنین او به اسکی هم علاقه دارد و به طور حرفه ای آن را پیگیری می کند تا جایی که مدرک مربی گری اسکی آلپاین دارد!

بدنسازی و فیتنس هم از علایق همیشگی محمدرضا گلزار است تا جرایی که در روز های اخیر عکس هایی که از بدن عضلانی و. سیکس پک خودش منتشر کرد باعث حواشی فراوانی شد.

عده ای نسبت به این کار واکنش مثبت نشان دادند و این کار را باعث تشویق جوانان به ورزش کردن می دانستند و عده ای دیگر هم انتشار این عکس ها را از سوی رضا گلزار محکوم کردند چرا که اورا الگوی بسیاری از جوانان و نوجوانان می دانند.

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی