|

زندگی فوق شاهانه ای که تتلو با رفقای رپرش واسه سحر ساخت؛ تتل ریه هاشم تتو زد!

amir tataloo shayanews

امیر تتلو که جدیدا مشغول آهنگای جدید با رفقای قدیمیه اما سحر قریشی که حسابی حوصلش سر رفته هی ویدیو هایی از قصری که تتلو براش ساخته میگیره!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- امیر تتلو رو که قطعا میشناسین حتی اگه هوادارش نباشین! تتلو این روز سخت مشغول سبک زندگی جدیدشه و داره با رفقای قدیمیش همکاری میکنه و پشت سر هم آهنگ و موزیک ویدیو. میسازه. البته که بین چهار خواننده ای که دارن با هم کار میکنن فقط تتل خان هستن که طبق معمول همیشه غر میزنه و هزار جور الفاظ رکیک بار طرفداراش میکنه و عالم و ادم رو مقصر میدونه! حالا میگین چطور؟ در ادامه خواهیم دید!

اما در این بین خب تتلو چند ماهی میشه که با سحر قریشی بازیگر مشهور ایرانی ازدواج کرده. جالب اینجاست که سحر خانوم بعد از اینکه متاهل شد حسابی آروم و کم حاشیه شده مگه اینکه آقاشون لوش بده و بگه در چه وضعیت ناجوری به سر میبره. سحر قریشی در حال حاضر تنها فعالیتی که داره اینه که بشینه خونه و بخوره و بخوابه و تتو بزنه و استوری بذاره! البته که تتل خان مدتی پیش حسابی آبروشو برد و از اعتیاد و رفتار نامتعارف و .... هم گفت! 

اما سحر قریشی با همین روند تونست دو و نیم میلیون فالوور جذب کنه و حالا گهگاهی از خونه زندگی لاکچری و پنت هاوس و خورد و خوراکشون استوری میذاره. در ادامه نمونه ای جدید از  آن را مشاهده میکنید که از حق نگذریم تتلو عروس خانومو خوب جایی آورده، به قول کاربران شبیه به نمک آبرود خودمونه!

تتلو در حال حاضر رابطه خوبی با مادرش داره اما از همون قدیم ندیما فحاشی بسیار زیادی به مادر پدرش میکرد که خب بیشتر هم نثار پدرش میشد. تتل خان حتی در آهنگ حله هم که با تهی و پیشرو و حصین کار کرد نیز به پدرش فحش داد تا خدای نکرده از دستش در نره!  همه اینهارو گفتیم که بگیم امیر مقصودلو یا همون تتلو اینطور که همیشه خودش گفته زندگی خوبی نداشته و حالا تصمیم داره تا خواننده ای به نام حتی در سطح جهان بشه.

اما تتلو از اونجایی که گفتیم عالم و آدمو مقصر میدونه در صفحه یوتیوبش متن هایی بلند بالا نوشت و اینبار از مشکلاتی که در گرجستان داشت گفت و خب قطعا دل هواداراش حسابی آتیش گرفت اما اینکه تتلو فکر میکنه تنها آدمیه که سختی کشیده و بادی منت سر هواداراش بذاره جای ناراحتی برای همون هوادارا داره که گاهی اوقات نظرات منفی براش میدن!

yyu

تتلیتیا تتلو رو حسابی جلو رفقای قدیمی ضایع کردن!

امیر تتلو به روال همیشگی دو دمای انتشار موزیک جدیدش تو کانال شخصی و البته پبج یوتیوب کلی جو داد و فضا سازی کرد که بیاین صفحه رو میلیونی کنید و حمایت کنیم تا کار جهانی بشه و خلاصه از این جور حرف ها اما این بار هم خیلی از آقای خواننده حمایت نشد و تتلو جلوی رفقای رپرش ضایع شد!

تتلو در واکنش به حمایت نشدن تو کانال تلگرامی خودش نوشت: همه چیز خراب شد، شما ارزش زحمت و شب بیداری ندارید. آبروم جلو رفیقام رفت! گفتم شما استراحت کنید من این آهنگو میلیونی میکنم تا خستگیتون دراد بقیه شو انجام بدین. اما سکه یه پول شدم تموم شد رفت. خجالت زده شدم جلوشون با این اعداد!

tuyt

این هم موزیک جدید سربار

تتلو تو تتو دیوانگی رو تموم کرد!

امیر تتلو فکر کنم سلطان تتو در جهان باشه چرا که جناب خان تا هر جایی که فکرشم نمی کنید پیش رفته و تتو کرده بدنئش رو. البته این تنها به خود تتلو ختم نمیشه و ظاهرا هر کی با تتل خان در ارتباط باشه اینجوری میشه حالا یا به اجبار و یا به اختیار خودش. سحر قریشی که الان نزدیک ترین فرد به تتلو محسوب میشه نیز چنین شده و نقاط بسیار زیادی از بدنش رو تتو کرده و همانند تتلو شبیه به بوم نقاشی رنگی شده!

اما از این ها که بگذریم همانطور که گفتیم تتلو جایی از بدن خودش رو خالی باقی نگذاشته و حتی کف دستش رو هم تتو کرد. جدا از اون به تازگی ویدیویی از او منتشر شده که رنگ تتو رو میریزه تو آب حکل بشه و بعد میخوره تا زبون و حلقشم رنگی شه! واقعا در این حد دیوانگی از خود تتلو فقط برمیاد و دیگر هیچ!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها